NEJLEPŠÍ DEKORATIVNÍ KOSMETIKA ROKU 2018: PALETKY OČNÍCH STÍNŮ

Krásnou neděli vám všem! Dnes mám pro vás takové malé přiznání. Musím se vám dnes přiznat, že za rok 2018 jsem absolutně zakrněla? Ano, asi se tomu dá tak říct, zakrněla. Zakrněla jsem a přestala vybočovat ze svojí "komforntní zóny" a prakticky pořád dělala ty samé looky a líčení. Nechápejte mě špatně, jakmile líčím někoho dalšího, kreativita se ve mně opět probouzí a snažím se dělat rozmanitější líčení, ale jakmile jdu líčit sebe, nakonec stejně vždycky skončím u teplého a převážně matného looku, kterého jsem se během roku vzdala jen párkrát. Vyhledávala jsem tedy převážně paletky, které jsou teplejší a proto i dnešní článek bude vlastně plní teplých odstínů. Na mou obranu si ale myslím, že rok 2018 byl rokem teplých paletek, se kterými se doslova roztrhl pytel a všechny značky se prakticky předháněly v tom, která uvede na trh teplejší paletky. Já jsem do dnešního článku vybrala ty, které mě za minulý rok uchvátily nejvíc a tímto slibuji, že během toku letošního se budu snažit o rozmanitější výběr a třeba i barevnější paletky, které budu recenzovat. Pokud jste si ale i vy teplé odstíny oblíbily, pojďte se se mnou naposledy ohlédnout za paletkami roku 2018. 
Jestli je nějaká značka, kterou jsem si, co se stínů týče, naprosto zamilovala, je to Colourpop. Objevila jsem totiž paletky stínů na e-shopu Dekorativka.cz a musím říct, že u těchto paletek to byla nejdřív láska na první pohled a hned poté i láska na první ozkoušení. Zatím jsem pořídila dvě paletky a obě dvě jsem prakticky nepustila z ruky. Opravdu se nemůžu rozhodnout, kterou mám radši a doporučit můžu obě dvě. Paletka YES, PLEASE (recenze ZDE) je teplejší a limitovaná kolekce DREAM ST. (recenze ZDE) od Kathleen Lights je studenější a řekla bych, že taková unikátnější, co se odstínů týče. Navíc je od mojí oblíbené youtuberky, takže je to vlastně taková moje srdcová záležitost, na kterou vážně nedám dopustit. Momentálně jsou na e-shopu naskladněné obě dvě paletky a jsou za stejnou cenu 659 Kč. Já si brousím zuby na zbývající dvě paletky, které e-shop nabízí a jsou víc do růžova, než na co jsem doposud byla zvyklá. Jsem si jistá, že recenze na nějakou z nich nás určitě brzy čeká. Do dnešního článku jsem naházela pouze swatche pár odstínů, které mám nejradši, ale v celých recenzích samozřejmě uvidíte stíny úplně všechny. 
Další paletkou, kterou jsem minulý rok vyzkoušela díky balíčku, který mi byl značkou zaslán, je paletka NYX CONTOUR INTUITIVE ve variantě Warm Zone. To je paletka, která obsahuje i tvářenku a rozjasňovač, ale upřímně jí momentálně používám pouze kvůli stínům, protože mezi tvářenkami a rozjasňovači mám prostě větší oblíbence. Stíny jsou ale nádherně pigmentované a barvy syté, nemusím je nijak dlouho vrstvit, líčení s nimi je jednoduché a velmi rychlé. Je to pro mě paletka, po které jsem sahala většinu roku v momentě, kdy jsem chtěla rychlé, ale zároveň nádherné líčení. Pokud je nějaká paletka, kterou doma mít od NYXu musíte, je to právě tahle už jenom díky matným stínům. I ty třpytivé jsou ale krásně pigmentované a máslové a to jak při nanášení štětcem tak i prstem. Prostě jednoduchá každodenní paletka pro každého. NYX ji bohužel stáhl z prodeje, ale vy paletku můžete stále sehnat na e-shopu Douglas.cz (koupit ZDE), kde je momentálně ve slevě za krásných 369 Kč. 
V neposlední řadě musím zmínit samozřejmě svou nejoblíbenější z nejoblíbenějších paletek a tou je MILANI MOST LOVED MATTES, kterou jsem recenzovala ZDE a kterou prostě musíte mít! Je to podle mého názoru ta nejuniverzálnější paletka, ale zároveň ta nejzákladnější, kterou by měla mít doma každá milovnice (nebo samozřejmě milovník) make-upu. Matné stíny jsou absolutním základem pro jakékoliv líčení, protože pokud nemáte dobrý roztírací stín, nepovede se vám podle mého názoru žádné líčení dotáhnout k dokonalosti. Na téhle paletce se mi líbí, že pokryje naprosto všechno, co kdy potřebuji. Najdu v ní všechny podtóny, které k líčení potřebuji a díky paletce se mi povede jakékoliv líčení vždy. Nosím ji s sebou dokonce i na líčení klientek, protože výdrž stínů je skvělá a jejich pigmentace jakbysmet. Vy jí můžete pořídit přímo na oficiálních stránkách Milani (odkaz ZDE) a to za 499 Kč. 
Tímto jsme dnes opět u konce, tohle jsou všechny paletky, které mě z toho velkého výběru našeho trhu letos uchvátily nejvíc. Tímto však uzavírám i články na nejlepší dekorativní kosmetiku roku 2018, protože abych byla upřímná a tím myslím opravdu extrémně upřímná, při psaní této "série" článků jsem si prostě a jednoduše uvědomila, jak strašně mě už nebaví se za minulým rokem otáčet a vracet se k minulosti a taky produktům, které už jsem vám vesměs stejně recenzovala a podrobně ukazovala. Rozhodla jsem se tedy, že teď už se ohlížet nehodlám a naopak vám hodlám představovat kosmetiku, která je zbrusu nová (alespoň tedy pro mě) a myslím si, že vás bude bavit mnohem mnohem víc. Snad se za to na mě nebudete zlobit a do dalšího článku tu se mnou vydržíte. Ten už mám mimochodem napsaný a musím říct, že je na co se těšit. Pro dnešek se ale loučím a přeji vám krásný zbytek víkendu. S pozdravem - Vaše M. 

3 komentáře:

  1. tak to sú naozaj krásne pigmentované paletky :)
    teším sa na nové produkty a tvoje recenzie
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne paletky, žiadnu nemám doma, ale ta pigmentácia je mega :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vypadají opravdu velmi dobře, líbí se mi všechny :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram