RECENZE: COLOURPOP YES, PLEASE! EYESHADOW PALETTE

Krásné pondělí vám všem! Nedovedete si ani představit, jaký to je pocit. Dopsat svoji absolventskou práci a vědět, že už nikdy (ťuk ťuk ťuk na dřevo) nebudete muset vyhledávat zdroje, parafrázovat milion knih a citovat přesně podle metodiky. Začnete si pořádně vážit volného času a užívat si i to, že vlastně nemusíte dělat vůbec nic! Ačkoliv tahle pohodička mi za chvilku zase skončí a já se budu muset připravovat na závěrečná absolutoria, teď si užívám volna a konečně se zase věnuji mojí vášni - make-upu. Tentokrát jdu s Vámi sdílet jednu z novinek, kterou naskladnil e-shop Dekorativka.cz a pokud vím, je to jediný e-shop, který tuto značku k nám dováží. Jedná se totiž o americkou značku ColourPop, která u nás není k dostání a která v Americe patří mezi nejpoužívanější značky vůbec. Tahle značka je známá především svými mono stíny a tekutými rtěnkami, které jsem já recenzovala už celkem dávno (odkaz ZDE), ale momentálně přišla na trh i s paletkami očních stínů. Já pořídila hned dvě a dnes si ukážeme první z nich - paletku ColourPop YES, PLEASE! pressed powder shadow palette
Balení mě, musím přiznat, malinko zklamalo. Nádherná zářivě žlutá je bohužel jen krabička, ve které paletku koupíte, ale paletka samotná je světle šedivá s bílo-žlutým nápisem. Rozhodně mi nepřijde "CUTE AF" jako je na paletce vlastně napsáno. Plusové body rozhodně dávám alespoň za názvy jednotlivých stínů, které jsou vespodu paletky. Plusové body ale zase hned škrtám kvůli absenci zrcátka, které mi zde vyloženě chybí a opravdu bych ho u dalších ColourPop paletek uvítala. Samostatné pánvičky jsou celkem malé, ale všechny stíny jsou tak hezky pigmentované, že stačí jen malé množství na jedno líčení a troufnu si říct, že i takhle malé pánvičky vám (nám) udělají hodně velkou službu. Pod stíny je nutné dávat bázi, ať už je jakákoliv. Mně se v kombinaci s nimi osvědčila moje tužka na oči od Jordany, která víčko hezky sjednotí a teď je mimochodem také v akci, takže jí můžete pořídit ZDE. S bází vydrží stíny v původním stavu celý den (cca 10 hodin byla nejdelší doba, jakou jsem stíny nosila), ale bez báze je výdrž dost žalostná a stíny se začnou tak po 3 hodinách slévat do záhybu a všechny se spojí do jednoho ušmudlaného stínu přes celé víčko. Báze je tedy nutná, ale s ní jsou stíny prostě naprosto úchvatné.  
Nejsvětlejší odstín Full Zip vypadá sice v paletce matně a vlastně i při nanášení se tak jeví, ale mám pocit, že čím víc ho zapracovávám do víčka, tím víc se stává spíš saténovým. Nevím, jestli je to spíš jen můj pocit nebo jsem zvyklá na něco víc matného, ale matný finish si představuji jinak. I tak je ale vhodný přes celé víčko jako takový ten klasický základ pro další stíny. Od něho vpravo je krásný matný oranžový odstín Big Coctails, který je hezkým transition stínem u jakéhokoliv teplejšího looku. Co si budeme, s touhle paletkou jsou všechny looky teplejší, takže ho vlastně můžete použít jako základní stín pro jakékoliv líčení. Hned vedle je odstín Champs a ten je pro mě bohužel úplně nepoužitelný. Sice je to krásně světlá broskvová barva, se kterou by se nádherně ztrácelo, ale bohužel neskutečně práší a pro mě je jeho používání vážně osinou v...Tenhle odstín bych v paletce vůbec mít nemusela. První ze třpytivých odstínů má nejen roztomilý název Bling, ale taky podle mě roztomile vypadá. Tmavá růžová se zlatými třpytkami, která se skvěle doplňuje i s dalším stínem Louie, který je jen o něco oranžovější a narezlejší. Další třpytivý odstín je Butter Cake, což je moc pěkná zlatá. Ani moc teplá, ani moc studená. Ani moc žlutá, ale ani ne moc zelená. Poslední dva odstíny této řady jsou zase matné a liší se jen malinko. Spoiled je zase červenější než GNO, ale oba dva stíny mají hnědý základ a liší se jen tónem.  
Spodní řada je bezpochyby mou nejoblíbenější a stíny v ní jsem si naprosto a absolutně zamilovala. První odstín Mischief je vlastně důvodem, proč jsem celou paletku pořídila. Je to úžasná zastřená žlutá, která je po zapracování do víčka až hořčicová a já v poslední době podobné odstíny vyhledávám a moc ráda používám. V kombinaci se střední hnědou Note to Self vytvoří nádherné líčení jen o těchto dvou stínech a tím, že je barva tak netypická, je každé líčení s ní velmi zajímavé. Třetí odstín Chauffeur mě na fotkách nikdy nezaujal, ale ve skutečnosti mě okouzlil. Odstín se dost špatně popisuje a to hlavně proto, že se neustále mění. Na první pohled je to jen třpytivá oranžová, ale na oku hází někdy zlaté a někdy až červené odlesky. Stín je zajímavý a každému líčen dodá šmrnc. Poslední odstín paletku krásně doplňuje. French Kiss je hodně tmavá hnědá, se kterou každé líčení vytvořené touhle paletkou hezky ztmavíte. Já jí moc ráda používám i přes celé víčko, do záhybu krásnou žlutou a perfektní večerní líčení je na světě. 
Mně se paletka neskutečně líbí a kombinace barev mě naprosto uchvátila. Vzhledem k tomu, že i výdrž je s bází celodenní, paletku používám moc ráda a myslím, že pokud jste přemýšleli o jejím nákupu, měli byste ji pořídit, než se u nás úplně vyprodá. Já ji mohu s klidným srdcem doporučit vám všem. Na Dekorativce jsem pořídila už i další kousek a to paletku mé nejoblíbenější youtuberky Kathleen Lights. Tu jsem ale bohužel nenašla online, já jí pořídila v relativně nové kamenné prodejně kousek od Žižkova, kde veškerý sortiment této internetové stránky naleznete a můžete si tak všechno vyzkoušet na vlastní kůži. Jestli se do prodejny dostanete, určitě mi dejte vědět, co jste pořídili. Také mi samozřejmě do komentáře dejte vědět, jestli se vám dnešní článek líbil. Já samozřejmě doufám, že ano a že tu se mnou vydržíte i do toho dalšího. Budu se těšit na všechny vaše komentáře, přeji vám krásný a úspěšný start nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

  1. Paletka nevypadá špatně, ale já bych asi tyto odstíny vůbec nevyužila.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Instagram