RECENZE: TECHNIC GET GORGEOUS HIGHLIGHTING POWDERS

Krásnou středu vám všem! Svatba mojí milované sestřičky je už doopravdy za dveřmi a já mám tak čím dál tím méně času na blog a psaní článků. Dnes jsem se ale rozhodla zasednout alespoň na chvilku k počítači a sepsat článek o naprosté bombě, kterou jsem cca před měsícem objednala z českého e-shopu Normazlin.cz, kterého jsem si poprvé všimla na blogu veleznámé Ilovemakeup.cz, co s tímto e-shopem dlouhodobě spolupracuje. Na e-shopu můžete jednak sehnat spoustu českých značek jako například E-Style kosmetiku, o které už jsem vám na blogu psala několikrát, protože jejich tvářenky a rozjasňovače mě naprosto nadchly a doposud je používám velice ráda. My se dnes ale podíváme na rozjasňovače značky TECHNIC, která má na e-shopu asi nejvíce produktů a mě jich spousta zaujala. Všechny produkty jsou dost cenově dostupné, takže věřím, že budou vyhovovat hlavně mladším slečnám, které za kosmetiku nechtějí (a vlastně ani nemohou) utrácet tisíce a spokojí se i s méně známou značkou, která je ale většinou překvapivě kvalitní a za vyzkoušení určitě stojí. Stojí za to i rozjasňovače GET GORGEOUS HIGHLIGHTING POWDERS? Pojďme se společně podívat!       
Celkově má značka v nabídce 5 odstínů, ale na e-shopu nenajdete bohužel úplně všechny. Každý kousek každopádně seženete za nádherných 119 Kč, což je podle mě naprosto skvostná cena vzhledem k tomu, jak dobrý vlastně samotný produkt je. Na něčem se ale bohužel cena odrazit musela a tentokrát to pěkně schytalo balení, které je přímo příšerné. Je plastové, průhledné, na pohled pěkné, tady problém nemám. Bohužel ale vůbec nedrží, nejde pořádně zacvaknout a tím pádem se rozhodně nedá vzít někam na cesty. Samovolně se vám otevře při jakémkoliv pohybu, takže i v kosmetické taštičce by se vám velmi rychle rozbil. Je tedy dobrý pouze na domácí použití, s sebou ho rozhodně nikam neberte. Další mínus vidím rozhodně v tom, že nikde na balení se nedozvíte, který odstín vlastně v ruce držíte a bohužel odstíny nejsou napsané ani na e-shopu, takže vlastně doteď nevím, jaké odstíny jsem pořídila. Jediný pojmenovaný odstín je odstín Peach Candy, což je samozřejmě ten oranžový. Dost dobře ale nerozumím tomu, proč nejsou takhle rozlišené i ostatní odstíny.
Balení je průhledné, takže na první pohled můžeme vidět nádherné embosování a design, který je momentálně hodně oblíbený u spousty značek. Podobný "vlnkatý" design má například značka Freedom a musím říct, že mi moc líbí, že pudr není jen obyčejně slisovaný, ale značky si dají práci i s tím, aby rozjasňovač hezky vypadal. Nejdůležitější je ale samozřejmě kvalita a musím říct, že já byla naprosto ohromená, jak skvělé rozjasňovače vlastně jsou. Ačkoliv při namočení štětce malinko práší, na obličeji se textura změní až v máslovitou a úžasně krémovou. Krásně se roztírá a neflekatí, barva je všude rovnoměrná. Co mě ohromilo asi nejvíc byla vysoká pigmentace všech odstínů a to, jak intenzivního looku je možné s nimi docílit. Díky jejich intenzitě je moc ráda používám i jako oční stíny. Výdrž je celodenní a já se do jednotlivých odstínů opravdu zamilovala. Do některých samozřejmě méně, do některých více, ale suma sumárum za 119 Kč opravdu stojí všechny. Pojďme se na ně jednotlivě podívat zblízka.
Abych si nechala to nejlepší nakonec, začneme odstínem, který mě zas tolik neohromil a to ne z toho důvodu, že by byl méně kvalitní než odstíny ostatní, ale spíš mi nesedí svou barvou. Je na mě momentálně dost světlý, takže na mých tvářích/lícních kostech vytvoří na první pohled viditelný bílý pruh, který při zachycení světla vypadá na tvářích spíš jako nepřirozený flek než jako přirozené rozjasnění. Nakonec jsem pro něj ale našla využití a používám ho jako takovou třešničku na dortu přes všechny rozjasňovače. Vždy ho nanesu jen na úplný "top" lícních kostí, abych je rozjasnila o něco více a světlejší barva kosti ještě více vypíchne. Tím, že jsou rozjasňovače tak krásně pigmentované přesně docílím toho efektu, který chci. Druhý odstín mě popravdě po otevření trochu vyděsil, protože vypadá v balení spíš jako oranžová tvářenka. Nakonec je to ale spíš takový tvářenkový topper s nádherným broskvovým odleskem. Na opálené pleti vypadá naprosto dokonale, ale věřím, že pro světlejší typy se absolutně nehodí. Pokud se ani v létě dobře neopalujete, koupi tohoto kousku se spíš vyvarujte. Poslední bronzující rozjasňovač je největší hvězdou dnešního článků a celkově asi mým objevem měsíce, ne-li roku. Je to asi ten nejhezčí rozjasňovač, který jsem v poslední době vyzkoušela a myslím si, že by ho měla povinně pořídit každá milovnice rozjasňovačů. Barva je naprosto božská, na pleti neskutečně přirozená a pro můj odstín pleti prostě perfektní. DOPORUČUJI, a to rovnou velkými písmeny.   
Kromě nádherných barev mě rozjasňovače překvapily hlavně svojí kvalitou, protože třeba právě bronzový rozjasňovač se svojí máslovitostí a jednoduchým nanášením vyrovná i podstatně dražším kouskům mojí sbírky jako je například Opal rozjasňovač značky Becca, který je nejnovějším přírůstkem mojí rozjasňovací rodinky. Určitě se v budoucnu můžete těšit i na recenzi tohoto kousku. O tom ale příště, tímto článkem jsem hlavně chtěla ukázat, že doopravdy můžete sehnat i kousky, které se těmto dražším značkám vyrovnají a tyto rozjasňovače jsou toho důkazem. Jejich koupi všem vřele doporučuji. Už jste některé z rozjasňovačů TECHNIC vyzkoušeli nebo o nich díky tomuto článku slyšíte poprvé? Znáte nějaký TECHNIC produkt, který bych měla co nejdříve pořídit i já? Moc se těším na všechny Vaše komentáře a zkušenosti s touto značkou a jako vždy doufám,že se vám dnešní článek líbil. Teď už se každopádně jdu znovu vrhnout do posledních příprav svatby a kosmetiku zase na chvíli nechávám kosmetikou. Přeji vám krásný zbytek týdne a budu se těšit u dalšího článku. S pozdravem - Vaše M. 

6 komentářů:

  1. Technic jsem nezkoušela , ale lákají mě jejich paletky očních stínů, ilovemakeup je chválila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mě zrovna nijak extra nezaujaly. Já jsem spíš na ty produkty na tvář, těch už jsem vyzkoušela hodně a se všemi jsem byla spokojená. Určitě dej vědět, jestli paletku vyzkoušíš! :)

      Vymazat
  2. Jako musím říct, že o této značce se celkem víc a víc mluví, takže budu muset něco vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku jsem ještě nikdy nezkoušela, ale zrovna nějaký rozjasňovač sháním, tak mrknu na tyhle :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že rozhodně nebudeš zklamaná a ještě ušetříš! :)

      Vymazat

Instagram