RECENZE: L.A. GIRL JUST BLUSHING TVÁŘENKA

Krásnou neděli vám všem! Ačkoliv i jeden z posledních článků se týkal tvářenek, nemůžu si pomoct a i ten dnešní bude věnovaný jednomu speciálnímu kousku. Minulé měsíce pro mě, jako pro blogerku, byly opravdu skvělé a to také hlavně proto, že mi bylo nabídnuto od několika e-shopů testovat jejich produkty. Jedním z e-shopů byl i můj oblíbený ABSOLUTE COSMETICS, kde jsem si mohla vybrat několik produktů na testování a vzhledem k tomu, že zrovna v té době bylo naskladněno několik novinek, nemusela jsem se příliš dlouho rozhodovat a do košíku ihned hodila jednu z nových tvářenek L.A. GIRL JUST BLUSHING. Tyto tvářenky jsou v Americe velmi oblíbené a já po nich pokukovala již dlouhou dobu. Ačkoliv jsem si dala předsevzetí, že celkově budu pořizovat jen odstíny, které využiji každý den, tentokrát jsem se nechala unést a nechala si zaslat odstín, který mě zaujal na první pohled a který v mojí kolekci už dlouhou dobu chybí. Ačkoliv tvářenku už mám v šuplíku nějaký ten pátek, k testování jsem ho vytáhla teprve nedávno. U své kadeřnice jsem totiž tentokrát malinko zaexperimentovala a nechala si udělat studený přeliv, který místy chytil až šedivě. Díky tomu ale začínám zkoušet i studenější odstíny v mojí make-up kolekci a právě tato tvářenka JUST DANCE (ZDE) je jedním z takových kousků. Pokud vás tedy zajímá, jak jsem s ní spokojená, čtěte dál. 
Po přečtení hned několika recenzí jsem už dřív věděla, že tvářenky jsou dost kvalitní na to, že stojí pouze 179 Kč a pokud vás nezaujala barva, nemusíte se bát. celkem je totiž v nabídce hned 16 odstínů, které splní požadavky snad všech typů a barev pleti. V nabídce najdete odstíny vhodné na konturování, přirozené neutrální odstíny, ale samozřejmě i takto odvážné kousky, které se ale dají udělat i hezky nositelnými. Já v budoucnu chci určitě pořídit i některé z těch méně zářivých odstínů a určitě tak udělám na jednom z blížících se kosmetických veletrhů, které se budou na jaře jako již každoročně konat a značka L.A. GIRL zde bude opět dostupná. Nepředbíhejme ale a pojďme se nejdříve jako vždy podívat na balení produktu, které je v tomhle případě plastové. Plastové, ale pevné jako blázen. Jakmile vrchní část zacvaknete, drží jako přibitá. Obdélníkový tvar mi taky naprosto vyhovuje, protože se úžasně jednoduše skladuje a i při cestování je jednoduché ho jen někam zasunout. Přijde mi mnohem víc praktické než klasické kulaté balení, které většina jiných tvářenek a celkově produktů má. Ačkoliv je balení skladné, uvnitř je celých 7 gramů tvářenky samotné, což je množství, které konkrétně mě vydrží asi až do  konce života a jsem velmi ráda, že za tak nízkou cenu je produktu takové množství.
Tvářenka je opravdu hodně pigmentovaná, což můžete vidět i na poslední fotce, kde opravdu stačilo jen dvakrát přejet prstem a pigment se hned na prst přilepil. Stejně je to i u používání štětců, kdy stačí jen jednou přejet a pigment štětinky štětce hned obalí. Díky tomu, že se nádherně roztírá, je možné jí na tváři rozetřít téměř do ztracena a postupně ji vrstvit tak, aby byl efekt na tváři spíš přirozený. Vím, že o přirozenosti se dá těžko mluvit, když se jedná o tak jedovatou fialovou, ale věřte mi, na tváři vytváří takový krásný růžovo-levandulový nádech a vypadá prostě božsky. Vůbec neflekatí a dá se nanést krásně rovnoměrně. Ani trochu nepráší a je opravdu radost s ní pracovat. 
Ačkoliv mě samotnou odstín JUST DANCE po otevření vyděsil, nakonec se z něho vyklubal skvělý parťák na tyhle pochmurné zimní dny, který mi do tváře vrátil "trošku" barvy. S kvalitou jsem nadmíru spokojená a pevně doufám, že kvalita bude stejná napříč všemi odstíny, protože já určitě kupuju víc! Jsem neskutečně ráda, že je u nás díky takovýmto e-shopům k dostání stále víc a víc značek, o kterých jsme si doposud mohli nechat jen zdát. Já tímto samozřejmě děkuji e-shopu, že mi tvářenku zaslal a já tam měla možnost vyzkoušet i barvu, která by se mi jinak pod ruku dostala jen těžko. To je o dnešní tvářence již všechno, ale rozhodně to není všechno o e-shopu Absolute Cosmetics. Ten totiž momentálně nově naskladnil značku Gerard Cosmetics a mě neskutečně lákají všechny produkty, protože už je dlouho sleduji na zahraničních kanálech mých oblíbených youtuberek a blogerek. Ráda bych se vás zeptala, zda jste už některé produkty této značky zkoušeli a jak jste byli spokojení či spokojené. A znáte vůbec e-shop Absolute Cosmetics? jako vždy se budu těšit na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešek už se loučím. Doufám, že se vám článek líbil a že tu se mnou vydržíte i do toho dalšího. Teď už vám přeji jen úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

8 komentářů:

  1. Odstín je to zajímavý a na ruce vypadá celkem pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten odtieň ma trocha odradil, ale prečítala som že je dostupná v 16 odtienoch, čo je super, pretože ja by som tento odtieň použila skôr ako očný tieň :) pigmentácia vyzerá na fotke, že je skvelé a ešte aj super cena ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shrnula jsi to nádherně, super cena, super pigmentace! Z těch 16 odstínů si určitě vybereš. :)

      Vymazat
  3. Tuhle tvářenku taky musím vyzkoušet a mám ji na kosmetickém wishlistu :) Mají božské odstíny a chci jich hned několik :D

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se dostaneš na kosmetický veletrh (buď Interbeauty nebo World of Beauty and Spa), můžeš jí pořídit tam a máš to bez poštovného. Loni je měli, takže předpokládám, že i letos se na stánku Absolute Cosmetics objeví. :)

      Vymazat
  4. Páni, krásná barvička, co krásná, přímo přenádherná :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jí nutně potřebovala hned od první chvíle, co jsem jí viděla. :)

      Vymazat

Instagram