NÁKUPY ZA MĚSÍC BŘEZEN: WORLD OF BEAUTY AND SPA + INTERBEAUTY 2019

Krásnou neděli vám všem! Jak jistě spousta z vás kosmetických nadšenců ví, tenhle měsíc proběhly oba dva kosmetické veletrhy WORLD OF BEAUTY AND SPA a INTERBEAUTY 2019 a to tentokrát na jednom místě a v jednom termínu. Musím říct, že při konání obou veletrhů na podzim loňského roku jsem byla neskutečně zklamaná, protože mi oba dva veletrhy přišly nudné a absolutně nezajímavé. Byla jsem tedy celkem ráda, že jsou letos veletrhy spojené a byla jsem zvědavá, jestli tentokrát naplní má očekávání. Jako každý rok jsme se na veletrh vydaly s mojí sestrou, která na veletrh chodí především kvůli pečující kosmetice a "udělátkám" na nehty, kterým já absolutně nerozumím a tak jsem se jako každý rok těšila především na značky kosmetiky dekorativní. Veletrh mě po dlouhé době opět nadchl a já pořídila hned několik věcí, které vám ukážu právě v dnešním článku. Pohodlně se usaďte, dnes to bude malinko delší než obvykle.
Již tradičně jsem zamířila ke stánku BOMB COSMETICS, který mě pokaždé naláká svým roztomilým vzhledem a především tou nádhernou vůní, která je cítit na metry daleko. Pokaždé si říkám, že další balistiky a celkově nic do koupele nepotřebuji, ale pokaždé odcházím alespoň s malou taštičkou plnou voňavých pokladů. Tentokrát jsem se zase nechala unést a pořídila jich hned několik. Z klasických koupelových balistik jsem jako první sáhla po balistice GOLD OF PLEASURE, která patří mezi balistiky třpytivé - koupit můžete ZDE. LAVENDER MUSK je takovou mou stálicí, tuhle balistiku kupuji na každém veletrhu, protože nádherně voní. Já běžně teda levanduli moc nemusím, ale tahle voní tak nějak jinak levandulově a pokaždé mě dostane. Třetí limetkovou balistiku DIZZY FIZZY (koupit ZDE) jsem věnovala mamince a ještě než jsem stihla nafotit fotky, už balistika šuměla ve vaně. Mami, mami - ty bys blogerkou být nemohla! :) Další mou stálicí, kterou kupuji pokaždé, je menší kulička do koupele s vůní jahody, která voní božsky a tentokrát jsem vzala i malinovou verzi se srdíčkem. Obě byly, tuším, za 50 Kč a vy je můžete pořídit ZDE. Poslední voňavou položkou byl Sprchový mix Brusinka, který samozřejmě sladce voní a podle mě i sladce vypadá. Víc vám zatím prozrazovat nebudu, i tyhle krasavce čeká samostatný článek. 
Hon na nějakou novou paletku očních stínů byl úspěšný a já u stánku ARDELL našla (taky již tradičně) i poměrně novou kosmetiku PRO FUSION COSMETICS. Tu jsem poprvé viděla u Tati na youtube a letos jsem se odhodlala a paletky pořídila hned dvě. Je škoda, že na stránkách tohoto stánku není vlastně žádný produkt této značky dostupný a celé portfolio můžete vlastně sehnat pouze na veletrhu. Já jsem si ale sehnala kontakt na majitele stánku a bylo mi řečeno, že je možná i individuální domluva a třeba nějaké to zaslání produktů této značky. pokud byste tedy někdo měl zájem, neváhejte napsat do komentářů a já vám kontakt mileráda předám. O značce jako takové se rozepíšu v podrobné recenzi, dnes tedy jen rychlá mrkanda na tyhle dvě krásky SIENNAS a MATTES, které jsem pořídila za 250 Kč a 200 Kč. Opět se jedná o teplé paletky a pro někoho už to možná bude pěkná nuda. Já jsem ale nadšená a už se nemůžu dočkat až s nimi vytvořím nějaké první líčení. 
Z dekorativní kosmetiky jsem dál zamířila ke stánku ABSOLUTE COSMETICS, který, jak jistě víte, patří k mým nejoblíbenějším na veletrhu a celkově nejoblíbenějším e-shopům vůbec. Nejednou jsem na blogu recenzovala jejich produkty a tak jsem ani tentokrát nemohla odejít s prázdnou. Trošku mě mrzí, že na veletrhu nebyly novinky L.A. Girl, kterých je momentálně plný internet. Jednu novinku jsem ale ukořistila a to pudrové tvářenky L.A. COLORS RAD ROUGE BLUSHES, které stály krásných 80 Kč a vy je můžete koupit ZDE a to hned v šestnácti odstínech. U téhle značky je to většinou dost o náhodě, některé produkty jsou k nezaplacení, jiné zase byly pořádný propadák a tak jsem upřímně dost zvědavá, jak obstojí tvářenky v testování tentokrát.
Svoje místo měl na veletrhu i stánek značky MAKEUP REVOLUTION, která má pod sebou i sesterskou značku Freedom. Mě už značka a sympatie k ní celkem opustily a příliš často kosmetiku od nich nekupuji. Doma mám poslední kousky, které už skoro půl roku čekají na svou recenzi, ale nějak se mi pořád do testování a recenzování nechce. Tentokrát jsem ale byla celkem zvědavá a rovnou se šla podívat na novou skincare řadu a svou sbírku obohatila o sérum BLEMISH & PORE REFINING SERUM s Niacinamidem a Zinkem, které by mělo napomáhat k odstranění akné a minimalizovat vzhled velkých pórů. Přiznejme si to, kdo by nechtěl mít dokonalou pleť? A pokud mi k tomu dopomůže tahle novinka za 200 Kč (odkaz ZDE), budu neskutečně šťastná. Před pokladnou jsem ještě zabloudila ke stojanu se zlevněným zbožím a vzala houbičku MEGA BAKE, která stála jen 99 Kč. Tu už jsem vyzkoušela a řeknu vám, žádný zázrak to teda rozhodně nebyl. Možná proto už houbičku na e-shopu ani neseženete, řekla bych, že už jí radši sami stáhli z prodeje. 
To nejlepší jsem si nechala na konec a to přírodní pečující kosmetiku HAVLÍKOVA APOTÉKA. Čím jsem starší, tím víc si uvědomuji, jak moc je důležitá péče o pleť a prevence. Proto jsem se rozhodla, že do svojí pleti začnu investovat o hodně víc než tomu bylo doposud a už poměrně delší dobu se snažím najít produkty, které mi budou sedět nejvíc. Tahle značka je mi velmi sympatická a já jsem se konečně odhodlala ke svému prvnímu nákupu. Vzhledem k úžasnému a milému personálu, který byl na veletrhu přítomen jsem si nakonec odnesla mnohem víc věcí, než jsem původně plánovala, ale nakonec jsem opravdu ráda, protože už po prvním ozkoušení jsem z některého z těchto kousků nadšená. Zatím neprozradím, který produkt si moje srdce získal hned napoprvé, ale ukážu vám jen, které kousky jsem si odnesla domů. Z řady KRÁSNÁ SLEČNA to byla Maska pařba a Čistící 1minutový elixír, které obsahují extrakt z černého rybízu, maliny a řeřišnice švýcarské. S bambuckým máslem a meduňkou to byla Odličovací maska z řady HEBKÁ TVÁŘIČKA a dostala jsem ještě vzorek vyhlášeného očního krému KRÁSNÁ KURTIZÁNA. Vy můžete všechny kousky koupit na e-shopu ZDE nebo v kamenných prodejnách. Já bych ale počkala na samostatný článek, kde uvidíte, co za to stojí a co mi naopak až tolik nevyhovovalo.
Slibované články sem budou jistě v nejbližší době postupně přistávat, ale vzhledem k tomu, že na testování je třeba čas, nebude to určitě hned. Zatím se tedy zaměříme na kosmetiku, která už mi doma nějaký ten pátek leží a která si taky zaslouží zmínku, ať už pozitivní nebo bohužel tu negativní. Každého nebo každou z vás dnes opravdu prosím o zpětnou vazbu, líbí se vám nové fotky a články, které píšu? Neustále se snažím fotky zlepšovat, pořizovat nová zařízení, aby byly fotky co nejkvalitnější, ale stejně se mi pořád nedaří vás sem přilákat co nejvíce. INSTAGRAM mi snad všechny příspěvky schovává a mně se nedaří přilákat nové členy mojí kosmetické rodinky, se kterou tak moc ráda svoji vášeň sdílím a mluvím o ní. Budu moc ráda, když se na můj instagram mrknete a třeba mi sem tam necháte nějaké to srdíčko nebo komentář, kterého si vždy strašně moc vážím. Pro dnešek už se ale loučím, opravdu doufám, že se článek líbil a že se mi třeba pochlubíte, co jste za poslední dobu pořídili vy. Byli jste se vůbec na veletrhu podívat?  

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Myslím si, že to bude moje nejoblíbenější paletka jara, je opravdu nádherná! :)

      Vymazat
  2. Ta paletka se mi moc líbí :) a ke stánku s bombami bych asi zamířila také! :D
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě objevila stánek s bombami v pražských Letňanech, od té doby jsem tam pořád!:D

      Vymazat
  3. Moc hezké nákupy :-) a skvěle zpracovaný článek!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram