Recenze: Milani AMORE MATTE lip cremes

Krásnou neděli vám všem! Po dlouhé době byl opět krásný den plný sluníčka a tak byly ty ideální podmínky pro focení fotek na blog. Předpřipravila jsem si pro vás fotky na pár dalších článků a dnes po dlouhé době také zasedla k psaní a blogování. Nová práce a spousta dalších povinností mi bohužel v této činnosti v poslední době spíš bránily, ale jsem zpátky v sedle a mé oblíbené činnosti se hodlám opět naplno věnovat.
Zdá se, že články o tekutých rtěnkách jsou vaše nejoblíbenější a tak i dnes přicházím s dalším z nich. Poslední mnou recenzované tekuté rtěnky byly asi tím největším propadákem. Jestli chcete vědět, jak obstály Milani AMORE MATTE LIP CREMES, čtěte dál!
Začínáme jako vždy balením, ale tentokrát je vám všem asi dopředu jasné, že jsem do něj naprosto zamilovaná. Miluju všechno zlaté a není tomu jinak ani tady. Balení je jednoduché, ale zároveň luxusně vypadající - za balení má u mě Milani jedničku s hvězdičkou.
Aplikátor je klasický pěnový. Není nijak zahnutý, je dlouhý a rovný bez jakéhokoliv zahnutí. Musím říct, že nepatří mezi moje nejoblíbenější, ale spoustě z vás nejspíš bude vyhovovat. Není to rozhodně žádná tragédie, kvůli které bych rtěnky přestala používat.
Parfemace je dost silná. Po nanesení na rty ale není vůbec cítit, takže se jí nemusíte nijak bát. Ba naopak. Vůně je sice silná, ale krásně slaďounce vanilková a i za ní dostává Milani velkou pochvalu.
Některé "tekuté" rtěnky mají spíš takovou našlehanou pěnovou texturu. Tyhle rtěnky jsou doopravdy tekuté a na rtech lehké a příjemné. Svojí konzistencí a texturou mi hodně připomínají tekutou rtěnku od Lime Crime (recenze brzy) a taky patří mezi mé oblíbené.
Úplně zasychají a vůbec se neobtiskávají. Co se výdrže týče, rtěnky patří určitě k těm největším držákům, které vlastním. Bez opravování vydrží v původním stavu zhruba 5-6 hodin. Pokud jím nějaké mastné jídlo výdrž se samozřejmě krátí, ale to je běžné u většiny rtěnek.
Pigmentace je u většiny odstínů naprosto perfektní a na pokrytí rtů stačí pouze jedna vrstva a jedno namočení aplikátoru. Pouze u fialového odstínu Fascination mám trochu problém. Tam barva dělá pruhy a má tendenci po rtech cestovat. Její nanášení je tak o něco složitější a delší a u tohoto odstínu doporučuji nanést spíš dvě vrstvy.
Celkem vlastním 5 odstínů.
10 ADORABLE byl jasnou volbou už od začátku. Na tenhle odstín jsem se nejvíc těšila, protože je pro mě nejvíc nositelným. Bohužel se drolí víc než ostatní odstíny, takže je třeba ho v průběhu dne poupravovat. I tak si myslím, že milovnice/milovníci nahých odstínů budou z Adorable nadšení.
30 HONEY je jeden z nejnovějších podzimních odstínů, se kterými značka přišla na trh. Zároveň je to také jeden z mých nejoblíbenějších a nejnošenějších odstínů tenhle podzim. Pokud i vás na fotkách zaujal, rozhodně neváhejte. Odstín je totiž součástí limitované podzimní kolekce a mohlo by se stát, že brzy nebude k sehnání.
Z odstínu 19 COVET jsem, abych pravdu řekla, byla tak trochu zklamaná. Swatche jsem si hledala na googlu a odstín se mi líbil mnohem víc než ve skutečnosti. Je na mě až moc tmavý a myslím si, že zrovna tahle barva mi moc nesluší, takže ho ani tak často nenosím. Pokud ale máte rádi hnědé odstíny a tmavé obzvlášť, tohle je přesně barva pro vás!
Poslední odstíny 21 FLAME a 27 FASCINATION jsem pořídila, když byly v akci za krásných 120 Kč ještě v létě. Pořídila jsem je právě proto, že pro mě byly ideálními odstíny na letní festivaly a akce, kam se tyhle zářivé barvy opravdu hodí. V zimě asi přijdou v zapomnění, ale věřím, že příští léto budou (jako letos) mými věrnými pomocníky.
Už jsem vyzkoušela celkem dost tekutých rtěnek a myslím si, že tyhle rozhodně patří k těm lepším a mohu je s klidným srdcem doporučit. Od vás bych ráda slyšela, co byste mi na oplátku zase doporučili od značky Milani vy. Já si určitě brousím zuby na tvářenky, kterými je tato značka tak trochu proslulá a na nejnovější make-up, který ne jedna zahraniční blogerka považuje za nejlepší make-up z drogérie.
Budu se moc těšit na vaše tipy a zkušenosti s Milani produkty a pro dnešek se s vámi loučím. Přeji úspěšný start nového týdne a u dalšího článku se budu opět těšit, Vaše M.

8 komentářů:

  1. od Milani mám velmi ráda stíny Bella eyes a skvělé jsou jejich metalické tekuté rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Metalickou jsem pořídila teď na Interbeauty a už zkouším. Ale zatím jsem se odvážila je používat jen na zvýraznění centra spodních rtů. Na celé rty zatím asi nemám odvahu :)

      Vymazat
    2. Také jsem koupila metalickou Milani na interbeauty a trochu lituji, aplikátor nabírá opravdu hodně barvy a rtěnka se pak jakoby drolí, celkově se s ní zrovna né moc dobře manipuluje a určitě potřebuje konturku na což nejsem u tekutých rtěnek moc zvyklá. Jinak celkově ale drží rtěnka velmi pěkně.

      Vymazat
    3. Oni teď momentálně mají metalické ve dvou baleních - buď klasické balení jako u matných a nebo nové kulaté balení :) No a aplikátor je právě u obou balení odlišný. Na té mé je ten samý jako u klasiky, takže se mi s ním pracuje stejně.
      Já jí zatím zkoušela jen párkrát, takže nemůžu moc soudit, ale první dojmy jsou u mě celkem pozitivní :)

      Vymazat
  2. Ty nude odstíny vypadají přímo božsky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto úžasné odstíny! :)
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram