RECENZE: NYX PRO FOUNDATION MIXERS

Krásnou sobotu vám všem! Zkouškové období je v plném proudu a já bych měla momentálně spíš sedět nad pedagogikou, ale jako správný student dělám všechno ostatní a učení pořád a pořád oddaluji. Abych čas využila alespoň trochu efektivně, kromě koukání na všechny možné seriály a filmy jsem se rozhodla opět zasednout k psaní a zrecenzovat další skvělou věc, kterou doma od posledního pražského Interbeauty veletrhu mám. Podíváme se pěkně zblízka na NYX PRO FOUNDATION MIXERS (odkaz na e-shop ZDE), což jsou produkty určené podle mě spíš těm, co se líčení věnují profesionálně. Je to tzv. mixér, který přimícháte do make-upu a doladíte jím odstín a tón jakéhokoliv tekutého podkladu. Já po nich pokukovala už delší dobu a to hlavně proto, že při líčení klientek mi takový produkt velmi ulehčí práci a samozřejmě také odlehčí kosmetický kufr, který na líčení nosím s sebou. Samozřejmě má každá klientka jinou pleť a já tak pokaždé musím nosit hned několik make-upů, aby odstín perfektně seděl. Mixéry jsou ale skvělými pomocníky, díky kterým stačí vzít make-up jeden a namíchat si perfektní odstín podle potřeby rovnou na místě. V nabídce je celkem 6 odstínů, přičemž každý z nich je samozřejmě určen na něco jiného. Každý stojí 239 Kč a já na veletrhu pořídila rovnou dva, kterým se podíváme společně na zoubek právě teď. 
Jak už je to u NYX kosmetiky běžné, mixéry jsou v samostatné krabičce, na které jsou popsány všechny detaily, složení a malý návod, jak vlastně mixér používat. Ještě se nestalo, aby se mi balení nějakého NYX produktu nelíbilo a ani u těchto mixérů tomu není jinak. V tubičce je 30 ml produktu, což je stejné množství jako běžně najdeme u normálních make-upů. Vzhledem k tomu, že při jejich používání a míchání odstínů stačí opravdu malé množství, troufnu si říct, že tahle tubička vydrží opravdu dlouho. Já jí zatím použila cca dvacetkrát a stále je tubička téměř plná. Ačkoliv tuba je černá a nevidíte, co je uvnitř, jsem si naprosto jistá, že tuba je plná až po okraj, protože ze začátku používání se mi často stávalo, že produkt sám vytékal ven - viz fotky níže. Teď už ale tenhle problém nemám a tubička zůstává krásně čistá. Co se mi moc líbí je fakt, že mixéry, alespoň ty co vlastním já, nijak neovlivňují a nemění základ, do kterého je přimícháte a make-upy se tak i po přidání mixeru chovají úplně stejně. Jediné, co se změní je odstín a podtón, ale jinak je základ naprosto stejný. 
Jak jsem řekla již na začátku, v nabídce je celkem 6 odstínů a my si dnes krátce popíšeme všechny z nich. První odstín v nabídce je i jeden z těch, které vlastním a to PRO FOUNDATION MIXER odstín WHITE. Ten je pochopitelně určený k zesvětlování jakéhokoliv základu a nijak nemění jeho texturu nebo konzistenci. Jeho používání samozřejmě závisí na tom, jak moc potřebujete make-up zesvětlit a podle toho si sami volíte i "dávkování". Mně většinou bohatě stačí dvě až tři kapky na celý obličej. Já navíc v poslední době používám mixér i pro prosvětlování očního okolí. Na malý beauty blender si kápnu jen jednu kapku a tu pomocí houbičky pod očima rozetřu. Okamžitě je oční okolí světlejší a to téměř bez práce. Navrch pak nanesu jen malé množství korektoru a můžu vyrazit do světa bez nějakého velkého konturování. Další dva odstíny OPALESCENT a LUMINOUS se do make-upu přimíchávají, aby tvář byla celkově projasněná. Mají malinké třpytky, které pleť projasní a vytvoří takový ten "glowy" efekt, který je v poslední době dost oblíbený a žádoucí. Alespoň jeden z nich si určitě v nejbližší době chci pořídit, protože na léto budou perfektní. Čtvrtý a úplně oranžový odstín WARMTH podle mě opravdu potřebují jen profíci a make-up artisté, protože určuje jak moc bude základ teplý. Abych byla upřímná, po tomhle mixéru jsem nijak netoužila a radši jsem vzala ten další OLIVE, který je tmavý, takže make-up jeho pomocí můžete i ztmavit, ale hlavně má olivový podtón, takže i každý make-up, do kterého ho přimícháte bude mít olivový podtón také. Ke ztmavování jako takovému pořiďte radši odstín DEEP, což je opravdu tmavá temná hnědá, díky které bude tmavší každý tekutý podklad okamžitě.  
Už se po několikáté opakuji, ale opravdu stačí jen malé množství, protože pigmentace produktu je absolutně skvělá. To koneckonců můžete vidět i na fotce swatchů níž, kde jsem použila jen dvě kapky a stačilo to na hezky syté swatche. Dál asi není co komentovat, protože vlastnosti jako je například výdrž se samozřejmě odvíjí od toho, do jakého podkladu jednotlivé mixéry přimícháte. Samotnou výdrž můžu posoudit pouze u bílého mixéru, který jako highlighter projasní obličej hezky celý den. Nejsou ani nijak parfémované, takže pokud vám silná parfemace u produktů na obličej vadí, nemusíte se bát. Suma sumárum jsem prostě naprosto spokojená a určitě chci pořídit i další kousky do své sbírky a také do make-up kitu, který používám na líčení klientek.  
Za mě je to totiž naprosto perfektní pomocník každé make-upové maniačce nebo maniakovi, co nechce během roku utrácet za další odstíny make-upů nebo korektorů a rád si vyhraje s vlastním namícháním. Upřímně si myslím, že někomu, kdo nelíčí ostatní, ale kosmetiku má jen pro sebe, stačí bohatě jen jeden z nejtmavších mixérů, který bude podle potřeby a opálení přidávat do světlého základu. Cena mixéru je 239 Kč a tahle investice se podle mé opravdu vyplatí každé/každému z vás. Ani tentokrát NYX nezklamal a tohle testování mě opět utvrdilo v tom, že i za málo peněz může být hodně muziky a i (dá se říct) drogérková značka se může vyrovnat těm dražším high-endovým. NYX teď budete na blogu určitě moci vídat čím dál tím častěji. Připravila jsem si totiž pravidelný přísun této značky a to v pohodě očních stínů měsíce, které už jsem pro vás nafotila a jednotlivé články připravila předem. Chtěli byste první z nich vidět už teď v květnu nebo vás mám napínat až do měsíce příštího? A jak se vám vlastně líbil článek dnešní? Budu se těšit na všechny vaše komentáře a pro dnešek se už loučím. Přeji krásný zbytek víkendu - Vaše M.  

9 komentářů:

  1. Waw, nevedela som že niečo také je. Vďaka za tip

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím,ž e něco podobného prodává i Alverde, ale od jiných značek jsem doposud taky nic podobného neviděla :) Jsem ráda, že jsem pomohla.

      Vymazat
  2. Ten bílý asi zkusím, mám doma pár makeupů, které jsou moc tmavé :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bílý se podle mě bude určitě hodit vždy a všem! Určitě doporučuji! :)

      Vymazat
  3. Vypadá dobře, hlavně že nemění vlastnosti samotných make-upů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl pro mě asi nejdůležitější faktor, mám ráda lehké make-upy, hlavně teď v tomhle počasí a nechtěla jsem, aby to mixéry nějakým způsobem změnily. :)

      Vymazat
  4. toto vyzerá ako super nápad keďže klasické makeupy taktiež niekedy zmiešavam :) ďakujem za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. ani som nevedela,že NYX niečo takéto má..super tip :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Instagram