LIMITOVANÉ EDICE: ESSENCE COAST 'n' CHILL LIQUID LIPSTICKS

Krásnou podzimní neděli vám všem! To, že je podzimní, neznamená jen to, že venku je všude spousta krásných barev, všichni vytáhli první svetry a oficiálně zapalujeme doma svíčky. Znamená to taky, že v drogériích je opět spousta podzimních limitovaných kolekcí a jednou z ní je také kolekce značky Essence COAST 'n' CHILL. Já na ní narazila v drogérii DM, pro kterou je podle mě tahle limitka exkluzivní a v žádné jiné z našich drogérií ji neseženete. Já se upřímně absolutně nevyznám v tom, která limitka náleží drogérii DM a která zase Rossmanu, protože jsem si všimla, že limitované edice jsou pokaždé jen někde. Pokud se někdo právě v tomhle vyzná, tak mi prosím napište do komentářů a já se ráda poučím pro příště. Já jsem každopádně o téhle kolekci nikde neslyšela a v DM pro mě byla překvapením. Šla se na ní podívat spíš ze zvědavosti, ovšem v momentě, kdy jsem na štítku uviděla "tekutá rtěnka", nemohla jsem jinak a opět pořídila oba dva odstíny, které v nabídce byly. Pokud jste na blogu noví, nejspíš nevíte, že jsem naprostý blázen co se tekutých rtěnek týče. Nejradši bych vyzkoušela úplně všechny a tím spíš, pokud stojí pouze 79 Kč jako tyhle dva nádherné podzimní kousky. Uznejte sami, za tuhle cenu jsem ani odolat nemohla.
Celkově se mi kolekce moc líbí. Kromě tekutých rtěnek, o kterých se dozvíte víc právě dnes, ještě kolekce obsahuje například stíny na obočí, které mají podle mě velmi zajímavý koncept. Stíny totiž postupně přechází od nejsvětlejší po nejtmavší barvu, takže je celkem univerzální a myslím si, že si s ní hezky nalíčí obočí jak tmavovlásky tak třeba blondýnky. Tu jsem nepořídila pouze z toho důvodu, že už tak poslední rok nedám dopustit na svůj M.A.C stín v odstínu Cork, ale myslím si, že spoustě z vás by sloužila hezky. Rozjasňující paletka byla bohužel vyprodaná, jinak bych jí moc ráda ukořistila také a i štěteček na oči a obočí mě zaujal. Je ale oboustranný a přiznám se, že moje srdce po oboustranných štětcích neprahne. Prostě a jednoduše potom nevím, jak je skladovat. Dál je v nabídce bílý a tmavě hnědý mixér na mixování ideálního odstínu make-upu. Já stejný produkt vyzkoušela od NYXU a jsem ráda, že na trh přišla i další varianta, protože tohle je podle mě jeden z nejšikovnějších produktů. Barevné perličky, které mají fungovat jako tvářenka mě upřímně příliš nenadchly a laky na nehty s nálepkami bych nevyužila. Jinak je mi ale kolekce velmi sympatická, protože nabízí i produkty, které se příliš často nevidí. Teď už se pojďme společně podívat na rtěnky, které jsem pořídila. Balení je celkem obyčejné, plastové s bílým víčkem a nápisy, které neurazí, ale upřímně ani nenadchne. Aplikátor je naprosto běžný - zkosený a pěnový a musím říct, že rtěnka se s ním nanáší jednoduše. Za balení má Essence určitě palec nahoru.
Jakmile na tekutých rtěnkách vidím slovo "velvet", automaticky rtěnku přehlížím, protože se většinou jedná o ty kousky, které na rtech nikdy úplně nezaschnou. Jsem ráda, že jsem protentokrát udělala výjimku a rtěnky pořídila, protože jsem se (naštěstí) pěkně mýlila. Ačkoliv textura je stejně našlehaná jako například matné soft lip creamy značky NYX, na rtech jim stačí tak dvě minutky a matné jsou stejně jako ostatní matné kolegyně, které jsem už někdy vyzkoušela. 
Ačkoliv textura obou odstínů je úplně stejná, přijde mi, že světlejší odstín 01 smooth&move má o něco lepší výdrž než tmavší 02 smooth&groove. Možná je to ale také spíš tím, že 01 je taková ta klasická "moje rty, ale lepší" barva, takže jakmile se začne ze rtů vytrácet, není rozdíl tak drastický. Každopádně je ale světlejší odstín o něco víc pigmentovanější a na zakrytí celých rtů stačí opravdu jen jedna vrstva. U tmavšího nafialovělého odstínu je třeba rty přejet několikrát a i tak mi přijde, že barva není úplně rovnoměrná. Je třeba nechat jednotlivé vrstvy produktu zaschnout, protože jinak jen barvu posouváte z místa na místo a na rtech klouže. Jakmile ale nechám první vrstvu zaschnout a snažím se nanést druhou, už mi začne barva na rtech maličko žmolkovatět a nevypadá tak hezky, jak bych si představovala. Já osobně bych upřímně tmavší odstín už nepořídila, protože mám ve své kolekci mnohem lepší a kvalitnější kousky. Světlejší barva mi krásně sedla odstínem, ale upřímně vlastním spoustu dalších a lepších kusů, třeba i ve stejné cenové kategorii, které prostě používám radši. Výdrž totiž také není nijak celodenní, ale takové 3 hodinky mi na rtech vydrží s přehledem a pak stačí jen aplikovat ji znovu. Pokud ale sháníte nějaké pořádně držáky, držte se od obou těchto kousků dál.
Já vám mohu upřímně říci, že jsem sice byla nadšená, že jsou u nás na trhu další matné rtěnky, ale musím říct, že mě na zadek neposadily a budu dál raději používat jiné drahokamy mojí kosmetické sbírky. Pokud vy ještě žádné doma nemáte a nějakou matnou tekutou rtěnku byste ocenili, mohu vám vřele doporučit například W7 nahou řadu SKINNY LIPPING, která je ve stejné cenové kategorii, ale výdrž rtěnek je podstatně lepší a můžete si navíc vybrat z více odstínů. Jestli spíš hledáte našlehanější konzistenci, pak bych být vámi zabrousila do do NYX soft matte krémů na rty, které úplně nezaschnou a rty o něco více hydratují. I těch doma pár vlastním a ačkoliv je používám často a ráda, na blogu jsem se o nich zmínila snad poprvé. Chtěli byste v budoucnu recenzi i na ně? Vím, že se nejedná o žádnou novinku a tak si nejsem jistá, zda článek sepisovat nebo ne. Momentálně ale ležím doma s antibiotiky a angínou, takže volného času na psaní a připravování dalších článků mám momentálně habaděj. Navíc jsem se pustila do malého DIY projektu a snažím se sama sestavit organizéry do IKEA ALEX skříňky, kterou (stejně jako tisíce dalších blogerek) používám jako skříňku na make-up. I o tom se v budoucnu na blogu třeba dočtete, ale pro dnešek už se loučím a jako vždy doufám, že se článek líbil a společně se zde sejdeme u toho dalšího. Krásný zbytek víkendu přeje s pozdravem - Vaše M.     

6 komentářů:

  1. Na tuhle limitovanou edici se musím v drogérii podívat. Odstíny jsou to moc hezké, ale jak sama píšeš, tak úplně skvělé nebudou, což je škoda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš sama, já byla zprvu vážně nadšená, ale ta kvalita není zas tak vysoká. Vážně se dají za tu cenu sehnat lepší kousky.

      Vymazat
  2. Na první pohled vypadají skvěle a ani by mi popravdě až tak nevadilo, že nevydrží na rtech celý den. Nemám problém s přemáznutím během dne, tak bych do nich za tu cenu klidně šla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě neváhej! Řekla bych, že tahle limitka bude hned pryč :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi také ten obal, jinak vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat

Instagram