RECENZE: W7 GLOW FOR GLORY! ILLUMINATING PALETTE

Krásný první čtvrtek měsíce března vám všem! Čas letí jako blázen a tentokrát nemůžu říct, že by mi to úplně vadilo. Na další výplatu čekám jako na smilování boží a to hlavně proto, že jsem se v únoru s nákupy tak trošku rozjela a objednávala jako divá. Největší objednávku jsem udělala na e-shopu Dekorativka.cz, který jak už jistě víte mám z našich e-shopu asi nejradši. Líbí se mi, že si zásilku můžete vyzvednout osobně a nemusíte tak řešit poštovné a nemusíte se nervovat s naším "úžasným" doručovacím systémem. Kromě dalšího ColourPop úlovku jsem objednala i jednu z novinek - rozjasňující paletku W7 GLOW FOR GLORY! ILLUMINATING PALETTE. V této paletce je mix očních stínů a rozjasňovačů/tvářenek v různých odstínem, což zní samozřejmě dělá asi tu nejpraktičtější paletku, kterou doma mám. Jestli je opravdu tak praktická a využitelná si povíme právě v dnešním článku. 
Než se ale vrhneme na recenzi samotnou, povíme si něco málo o značce. Londýnská značka W7 byla založená už v roce 2002, ale přiznám se, že já jí do svého povědomí dostala až o pár let později. Není se taky čemu divit, v roce 2002 jsem přeci jen holdovala spíš panenkám než rtěnkám. Teď chci ale jako panenka vypadat a k tomu jsou produkty W7 ideální, protože filosofií této značky je opravdu dost muziky za málo peněz. Navíc se značka inspiruje různými high-end značkami a vždy se drží trendů, které právě frčí. Koneckonců to se dá říct i o této paletce, protože rozzářená a projasněná pleť je právě IN.
Když jsem paletku objednávala, myslela jsem si, že bude o hodně větší. Nakonec ale dorazila paletka ještě menší než moje dlaň ale musím říct, že jsem byla spíš příjemně překvapená. Alespoň se s ní bude jednoduše cestovat a to také díky velkému zrcátku, které je součástí paletky.
Design mi přijde inspirovaný různými vánočními sety Too Faced, které na sobě mají vždy podobné motivy - ať už Londýna nebo třeba Paříže a dalšího. Každopádně se mi ale teto design moc líbí a přijde mi úžasně ženský/holčičí a roztomilý.

Celkově se tedy paletka skládá ze čtyř malých a dvou velkých rozjasňovačů. Jako první se podíváme na zoubek menším stínům, které jsou určeny především k líčení očí. Jsou to čtyři odstíny a každý z nich má jiný podtón. Jeden stín je víc do zlata, další do stříbrna. Jeden je víc do růžova a další zase do zlata. Nápad je to hezký, ale bohužel se minul s účinkem. Všechny stíny jsou totiž na očích vidět jen chvilku. Jako na swatchích vypadají opravdu jen při jejich prvním nanesení, ale jejich následným stínováním se totiž z očí úplně ztratí a zbydou jen třpytky, které cestují po celém obličeji a především tedy dost opadávají pod oči.
S dobrým základem a dobrou bází samozřejmě jejich životnost můžete prodloužit, ale bez báze je jejich nanášení k ničemu. Doporučila bych tedy pod stíny nanášet nějakou lepivou bázi, možná klidně i nějaký primer určený na třpytky, aby se stíny na víčko lépe chytily a dál neopadávaly.
Dva větší rozjasňovače už jsou na tom s pigmentací a výdrží podstatně lépe, ale pořád jsem si z nich na zadek úplně nesedla. Mají totiž opět jeden malý háček. Oba dva odstíny jsou tmavé a to si úplně nemyslím, že bych patřila mezi nějaké velké bledule. Jeden má broskový nádech a druhý je spíš do bronzova, ale na tvářích mezi těmito dvěma odstíny není vidět rozdíl. Každopádně rozjasňovače jsou mnohem jemnější a tolik nepráší - tudíž ani neopadávají a třpytky v nich nejsou tak velké, aby byly na tvářích tak moc viditelné jako u očních stínů nahoře.
Používala jsem je každopádně jako takový tvářenkový "topper" přes matné tvářenky, abych tvářím dodala trochu šťávy, ale většinou jsem nanášela i další rozjasňovač navrch. Je to tedy takový další krok přidaný do celé té make-upové rutiny a přiznám se, že mě tenhle krok přijde skoro až zbytečný.
Nechápejte mě špatně, nemyslím si, že by rozjasňovače byly špatné. Jen jsou pro mě momentálně prostě nepoužitelné a obávám se, že stejně nepoužitelné budou i pro velkou většinu z vás. Sahat po nich spíš budu až v létě, až nachytám trochu bronzu, ale prozatím mi bude paletka jen sedět v šuplíku a asi jí nebudu tolik využívat. Každopádně si nemyslím, že by to byl nějaký musthave kousek, který by neměl chybět nikomu z vás. Pro mě je paletka prostě taková nemastná neslaná. Bez téhle paletky váš život rozhodně nebude neúplný a ještě ušetříte 179 Kč, které já za paletku tak trochu vyhodila z okna. Snad se vám dnešní článek líbil, i když nebyl zas tak radostný jako ty předešlé. Příště si určitě dáme zase něco pozitivnějšího, ale pro dnešek už se s vámi loučím a přeji úspěšný zbytek pracovního týdne - Vaše M. 

6 komentářů:

  1. Škoda že není tak skvělá, z vizuální stránky je hrozně lákavá! Dekorativku mam taky moc ráda, a na colourpop si brousím zuby, mám lippie stix a nemůžu si je vynachválit.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to dost mrzí, nápad to byl naprosto skvělý. Těšila jsem se, že mi paletka bude stačit a budou to jediné třpytivé stíny, co budu brát s sebou kamkoliv. Škoda.
      Na lippie stix jsem taky moc zvědavá, už jich mám pár na cestě, tak uvidíme. :)

      Vymazat
  2. Od W7 bych to tak trochu čekala ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ani ne, abych pravdu řekla. Mám od W7 už bronzer a jsem nadmíru spokojená, protože má skvělou výdrž a barvu. Proto jsem asi očekávala trochu víc i v tomhle případě. :)

      Vymazat
  3. Od této značky mám zatím jen tvářenku a o ní bych řekla, že je v celku dobrá.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě bronzer a ten si nemůžu vynachválit. Na tvářenky se teprve chystám, ty obaly jsou prostě boží! :)

      Vymazat

Instagram