RECENZE: L.A. COLORS MATTE LIQUID LIP COLORS

Krásný čtvrtek vám všem! Prázdniny už jsou oficiálně za námi a to znamená jediné - před námi jsou oba podzimní kosmetické veletrhy World of beauty and spa a Interbeauty 2017. Já oba dva veletrhy navštěvuji se svojí sestrou, se kterou jsme si z jejich návštěv udělaly takovou naši beauty tradici, na kterou se obě vždy moc těšíme. Já vždy pečlivě prošmejdím kosmetickou část veletrhu, Verunka zase tu nehtovou a společně vždy strávíme báječné odpoledne. Tohle společné odpoledne nás čeká už zítra a stejně tak i spoustu z vás, co se rozhodnou tento veletrh navštívit. Já se proto rozhodla, že na blogu zveřejním další recenzi produktu, který na veletrhu můžete pořídit a ušetříte tak na poštovném, které byste jinak museli platit při objednávání na e-shopech. Na obou akcích je mým nejoblíbenějším stánkem Absolute Cosmetics, což je zároveň také jeden z mých nejoblíbenějších e-shopů, na kterých kosmetiku objednávám. Seženete zde různé americké značky, které jsou u nás k sehnání pouze na internetu jako je například Jordana, Milani, L.A. Girl a nově také jednu z nejlevnějších značek L.A. Colors. O té dnes bude celý článek, protože e-shop nově zařadil do prodeje i takuté rtěnky L.A. COLORS MATTE LIQUID LIP COLORS a já (překvapivě) neodolala a hned se vrhla do objednávky některých světlejších a nahých odstínů, které značka nabízí.
Nutno podotknout, že výběr pro mě nebyl vůbec jednoduchý, protože barevná škála je opravdu obrovská a nejradši bych objednala všechny odstíny. Abych byla upřímná, myslím si, že to tak brzy dopadne, protože rtěnky stojí pouhých 79 Kč, což je dělá jedněmi z nejlevnějších tekutých rtěnek, které jsou na našem trhu dostupné a tak jednou za čas určitě pár dalších odstínů pořídím. Značka L.A. COLORS je opravdu hodně cenově dostupná, v Americe se dokonce často prodává i v různých Dolar Tree obchodech, aneb obchodech, kde seženete vše za pouhý dolar. Byla jsem tedy hodně zvědavá jak tyhle levné rtěnky budou ve skutečnosti vypadat a jestli se třeba vyrovnají dražším variantám, které doma mám. Balení se nedá nic vytknout. Plastový průhledný spodek s černých víčkem, které hezky doléhá a nenechá rtěnku vyschnout v pár měsících ode mě dostává jedničku s hvězdičkou. Nápis se časem jisté ošoupe, ale to mě nijak netrápí, protože nálepka s názvem odstínu drží jako přibitá a to je pro mě vždy to hlavní. Mám ráda když jsou jména odstínů na produktu napsaná, protože pak vím, který odstín zrovna používám a myslím si, že by takovou nálepku měly určitě zavést všechny značky.
Jak jsem řekla již před chvilkou, výběr odstínů je opravdu velký. V nabídce je krásných sedmnáct odstínů, ze kterých si, věřím, vybere většina. Mě jako vždy nejvíc zaujaly světlejší odstíny a nakonec jsem pořídila čtyři, na které se teď podíváme hezky zblízka.
Prvním odstínem, který na fotkách můžete vidět úplně vlevo, je odstín s roztomilým názvem CUDDLES. Abych byla upřímná, při jeho objednávání jsem doufala, že bude o něco tmavší než ve skutečnosti je a bude mít o trochu víc hnědý základ. Na internetu bohužel nejsou skoro žádné swatche, protože rtěnky jsou poměrně novým produktem, takže jsem objednávala tak trochu naslepo a po rozbalení balíčku byla malinko zklamaná. Barva je nádherně meruňková, ale na mě bohužel až moc světlá. Je to navíc jediný z odstínů, který se mi hůř nanáší, protože vrstva není nikdy rovnoměrná. Na zakrytí rtů je třeba nanést vrstvy alespoň dvě a také čekat na zaschnutí jednotlivých vrstev. Pokud se snažíte druhou vrstvu nanést bez zaschnutí té první, jen posunujete barvu z místa na místo a barva zbytečně flekatí. U druhého odstínu SULTRY takový problém nemám a asi vás nepřekvapí, že tohle je můj nejoblíbenější odstín. Tahle přenádherná nahá má lehounce růžový nádech, který ale není nijak extrémní. Pro mě je to perfektní "my lips but better" odstín a můžu ho jen a jen doporučit. I jeho nanášení je jednoduché a k dokonalému vzhledu stačí jedna vrstva. Za 79 Kč neseženete lepší nahou tekutou rtěnku.
Třetí odstín AU NATURAL se, věřím, nebude líbit úplně všem, ale já jsem z něho naprosto nadšená. V Americe mají pro takovéhle odstín perfektní název a to "greige" aneb šedá béžová. Já odstín ráda nosím jen s jednoduchým studeným líčením nebo třeba výraznou černou linkou. Ačkoliv rtěnka patří mezi ty neutrálnější a světlejší odstíny, každé líčení hezky obzvláštní a udělá ho celkem výrazným. Spíš než na každodenní nošení bych ho doporučila na večerní akce, například na nějaké párty v něm budete za hvězdu. Poslední odstín VIXEN je perfektní teplejší světle růžová, která se podle mě bude hodit k téměř všem odstínům pleti a stane se tak určitě vaším velmi oblíbeným. U obou výše zmíněných odstínů opět stačí jen jedna vrstva a krytí je dokonalé, takže i tyhle barvičky mohu vřele doporučit. Všechny odstíny mají výdrž stejnou a to cca 5 hodin, kdy vypadají jako po nanesení. Poté se začnou pomalu a rovnoměrně vytrácet, nijak nežmolkují a nedrolí se. Na rtech po nich zůstane takový hezký lehký stain. Na rtech nelepí a jejich nošení je velmi příjemné. Přirovnala bych je jak konzistencí tak vlastnostmi k mým velmi oblíbeným Sephora lip stainům, které jsou ale cca trojnásobně dražší. Pokud jste tedy na honu za skvělou tekutou rtěnkou, neváhejte a pořiďte tuhle L.A. Colors.
To je ode mě pro dnešek vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil, a že vás třeba inspiroval k menším nákupům nebo navštívení beauty veletrhu, který probíhá už zítra a v sobotu. Pokud veletrhy také navštěvujete pravidelně, určitě mi napište do komentářů, jaký ze stánků nesmíme se sestrou vynechat a který naopak bez povšimnutí přejít. Já se kromě Absolute Cosmetics stánku těším hlavně na Havlíkovu Apotéku, která má podle mě ten nejroztomilejší a nejzajímavější stánek z celého veletrhu. Jistě nevynechám ani stánek MAKEUP REVOLUTION a Freedom, protože chci vyzkoušet pár novinek, se kterými značky přišly na trh a v neposlední řadě určitě navštívím stánek Make-up store, který mimo jiné prodává i značky jako Real Techniques a Sigma. Štětců není nikdy dost a tak určitě nějaké pořídím i letos. Co máte na seznamu vy, jaký produkt určitě pořídíte? Těším se na všechny vaše komentáře a pro dnešek se loučím. Krásný zbytek týdne přeji a budu se těšit u dalšího článku. S pozdravem Vaše M. 

8 komentářů:

  1. Značka vypadá lákavě, kromě toho naoranžovělého mě velmi zaujaly odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oranžový mi taky nesedl, ale jinak jsem unesená! Nádherný výběr z nahých odstínů, přesně něco pro mě :)

      Vymazat
  2. Tuhle značku vidím prvně :) líbí se mi odstíny, které budou skvělé na podzim.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky po nich pokukuji, myslím, že pár těch podzimních skončí brzy i u mě doma :)

      Vymazat
  3. Napřed jsem se těch barvičky docela lekla ale nakonec vypadají docela fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smím se zeptat proč? Spíš bych se bála barviček výraznějších, ale z takto světlých přeci není třeba mít strach :)

      Vymazat
  4. Značku neznám, ale odstíny vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí (značku) zatím také pomalu prozkoumávám, ale pomalu zjišťuji, že opravdu stojí za to! :)

      Vymazat

Instagram