RECENZE: HUDA BEAUTY "LIQUID MATTE" LIPSTICKS

Krásnou sobotu vám všem! Pokud je v dekorativní kosmetice něco, čeho podle mě nikdy není dost, jsou to tekuté rtěnky. Konkrétně jsou to podle mě nahé tekuté rtěnky a přiznám se, že zrovna nahé tekuté rtěnky jsou ten typ produktu, jehož testování mě snad nikdy nepřestane bavit. Většinou zkouším spíš ty levnější varianty, které jsou cenově více dostupné, ale samozřejmě mě láká i dražší kosmetika, kterou si jednou za čas taky dopřeju. Většinou se ale spíš takovou kosmetikou odměňuji za úspěchy, dokončené projekty a nebo si je zapisuji na seznam věcí, které by se mi líbily například k narozeninám nebo pod vánoční stromek. A přesně pod ním jsem minulý rok našla jeden z těchto dvou odstínů tekutých rtěnek HUDA BEAUTY LIQUID MATTE LIPSTICKS. Druhý jsem pořídila sama a to po úspěšném dokončení studia, ale ačkoliv už je to nějaký ten pátek, recenzi jsem stále oddalovala. Možná hlavně proto, že jsem se snažila rtěnkám dávat další a další šance, ale byla jich už doopravdy spousta a já myslím, že je na čase vám shrnout všechny moje poznatky a ušetřit alespoň vám nějakou tu korunu. Tak pojďme na to! 
Rtěnka je vždy zabalená v opravdu nádherné krabičce s fotkou rtů, které jsou vždy v podobné barvě jakou má rtěnka. Mně se tahle krabička líbila natolik, že jsem až doposud rtěnky skladovala v nich. Samotné balení je taky krásné, černé víčko a spodek, který má vzhled a'la frosted glass. Barva sice není úplně přímo vidět, ale líbí se mi možná víc, než kdyby byl spodek klasicky průhledný. Já stejně rtěnky skladuji ve stojánku a to víčkem dolů, abych vždycky odstín viděla alespoň vespodu rtěnky. Na téhle je navíc nalepená samolepka s názvem odstínu, což je pro mě perfektní. Do čeho jsem se ale naprosto zamilovala, je parfemace rtěnek, kterou jsem ještě u žádní rtěnky necítila. V první chvíli cítíte vanilku, která samozřejmě není tak neobvyklá, právě naopak. Ale jakmile ke rtěnkám přivoníte na delší dobu, je z nich cítit jako kdyby voda a léto? Špatně se to popisuje a vlastně je to i dost individuální, ale já prostě z rtěnek cítím vodu v tom nejlepším slova smyslu. Žádný chlor nebo něco podobného, prostě jen léto a voda a svěžest smíchaná s kapkou vanilky. 
Aplikátor je celkem maličký, rozhodně patří mezi ty menší v porovnání s jinými tekutými rtěnkami, což je podle mě mnohem lepší, protože se s ním dá pracovat celkem precizně a pořádně vykreslit i kontury rtů, když zrovna nemáte po ruce nějakou konturku samotnou. 
Celková škála odstínů je veliká, to se musí značce nechat. Vybírat můžete až z 26 odstínů a k dispozici jsou také sady miniaturek, ve kterých najdete hned 4 odstíny a stojí 950 Kč. Vzhledem k tomu, že běžná velikost jednoho odstínu stojí 630 Kč, tyhle miniaturky se opravdu vyplatí. Jakmile ale budete vybírat, doporučuji si vyhledávat reálné fotky odstínů, protože fotky na e-shopu Sephory podle mě absolutně neodpovídají realitě. Já mám doma dva odstíny, které mě dostaly hned na první pohled., protože jsou, světě div se, oba dva nahé. První z nich je BIKINI BABE, což je odstín z kolekce SUMMER EDITION. Odstín je krásný, nahá broskvová je většinou v létě přesně to, po čem sahám, ale tentokrát je odstín moc světlý. Upřímně mě překvapuje, že je barva tak světlá, protože přeci i největší bledulky v létě nachytají nějaký ten bronz a i na ně bude barva příliš světlá. Mohu ho tedy většinou používat jen do centra rtů na zesvětlení, ale na celé rty to pro mě bohužel není. 
Druhý odstín GIRLFRIEND je z další kolekce a to kolekce NUDE LOVE COLLECTION. To už je úplně jiná písnička, protože tenhle odstín je pro mě naprosto perfektní! Je tmavší, mnohem hnědší než předchozí odstín a je navíc taky maličko do růžova. Já mám pocit, že je to tak o odstín tmavší barva než je můj přirozený pigment rtů a vypadá na mě..řeknu to - vypadá na mě prostě hezky. Bohužel se ale dostáváme ke kamenu úrazu, rtěnka totiž vypadá hezky jen do prvního napití, olíznutí rtů, otření o ruku, první pusu a tak podobně. Výdrž je opravdu žalostná. Když se vyvarujte již zmíněných situací, stejně rtěnka vydrží stěží 2 hodinky a to mi obzvlášť u poměrně drahé rtěnky za 630 Kč opravdu nestačí. Myslím si, že je to hlavně tím, že je rtěnka opravdu hodně tekutá. Možná taky právě proto z ní tolik cítím vodu, protože působí až téměř vodově a i pigmentace je slabší, jako kdyby byla hezky pigmentovaná rtěnka prostě naředěná. U tmavšího odstínu je to o hodně lepší, ale světlejší odstín se ani nedá nanést rovnoměrně, protože jsou vždy na rtech průsvitná místa. Já rtěnky budu používat určitě i nadále, ale rozhodně je nebudu používat ve dnech, kdy budu potřebovat dokonalou pigmentaci a celodenní výdrž. 
Další kousek pořizovat určitě nemusím a rtěnky nebudu nikomu doporučovat, protože pro mě byly bohužel celkem velkým zklamáním. Pokud si chcete udělat radost a třeba se stejně jako já za něco pěkně odměnit, investovala bych spíš do jiných značek, které v Sephoře najdete, protože HUDA BEAUTY, alespoň tedy u mě, vůbec nezabodovala. Moc nerozumím tomu, proč je kolem těchto rtěnek takový "hype", když například klasické Sephora lipstainy jsou zhruba za polovinu ceny a vydrží mnohem delší dobu. Jak jste na tom vůbec s takovými zklamáními vy? Je nějaký produkt, který vás doopravdy překvapil a to ve špatném slova smyslu a třeba i litujete svých utracených peněz? Budu se těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a vydržíte se mnou i do toho dalšího. Přeji krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. :) 

8 komentářů:

  1. Tak to jsi mě překvapila, ale třeba Sephora má boží matné :))

    www.zivotskojencem.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem objevila už kdysi dávno a taky je mám moc ráda. Musím ale říct, že nejlepší tekuté rtěnky, co jsem kdy vyzkoušela, jsou podle mě ty od Maybelline. Nicméně Sephoru mám taky moc ráda. :)

      Vymazat
  2. Tak jsem ráda, že zase ušetřím xD zrovna teda tyhle dva odstíny na mě působí spíš jako příliš tmavý a hodně světlý korektor, nevím jestli je to fotkou nebo čím, ale jinak bych je asi nevyužila. Jiné odstíny vypadají moc hezky a i ty obaly se mi fakt líbí, ale pokud stojí za houby tak to asi riskovat nebudu :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš je to tím, že jsem v dobu focení fotek byla hodně opálená, tak se možná odstíny zdají trochu jiné, než ve skutečnosti jsou. Uvidíš sama, já jsem evidentně jen jedna z mála, které rtěnky vůbec nevyhovují, tak třeba na ně budeš mít jiný názor. :)

      Vymazat
  3. ten druhý odtien Girlfriend je naozaj veľmi pekný, ale som rada, že ur´šetrím aj ja. Tiež som ich chcela skúsiť, ale ako píšeš že nič moc tak som rada, že som ich ešte nekúpila, ale možno niekedy <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem už Pavlíně u předchozího komentáře, já jsem evidentně jedna z mála, které tyhle rtěnky nevyhovují, tak třeba tvoje zkušenost bude jiná a lepší. Určitě mi dej vědět, pokud je v budoucnu pořídíš! :)

      Vymazat
  4. Vzhledově se mi rtěnky líbí. Líbí se mi, jak jsou vložené do krabičky. Ale jinak mě nezaujaly a netoužím po nich.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram