Nákupy za měsíc duben: INGLOT haul

Ranní ptáče dál doskáče? Ne! Ranní ptáče perfektně nakoupí v Inglotu!
Minulý víkend probíhal v prodejně Inglot na Chodově velký výprodej. My jsme s kamarádkou vyrazily už v sobotu brzy ráno a přišly jsme doopravdy mezi prvními. Lesky na rty, pigmenty, oční stíny, rtěnky, tvářenky, korektory, štětce...Tohle všechno čekalo jen a jen na nás, a tak jsme s kamarádkou ani chvilku neváhaly a nakupovaly ve velkém. 


Zlevněná kosmetika byla vyskládaná na dvou stolech. Na prvním stole byly produkty na tvář a oční stíny. Stíny mě nijak extra neohromily, protože se jednalo o celkem divoké odstíny, které bych neunosila. Zato rozjasňující pudr HD Iluminizing Loose Powder mi padl do oka hned a byl zlevněný (a teď si sedněte a něčeho se podržte) z 520,- na 30,-
Další bombou jsou korektory Under Eye Concealers za 50,- ze 360 ,-, které jsem vzala rovnou ve dvou odstínech. Jeden v mojí barvě pleti, kterým můžu zakrýt nedokonalosti a další ve světlejším a nažloutlém odstínu na kruhy pod očima. 
Ve výprodeji jste mohly objevit i jejich známé oční linky, které jsou vyhlášené svojí výdrží a pigmentací. Já vybrala Eyeliner Gel n.94 z limitované edice Noble Collection v nádherné bronzové barvě. Stály původně 290,- a já je ulovila za 40,-. Jednalo se o tester, který jsem doma pečlivě vydesinfikovala a od té doby je používám neustále jako bázi pod oční stíny. 
Eyeliner Gel Noble Collection č. 94

Teď už se přesuneme na produkty na rty. Inglotí rtěnky mám moc ráda. Svou první jsem dostala od kamarádek k osmnáctým narozeninám a od té doby se zařadily mezi mé nejoblíbenější. Proto když jsem viděla, že se vyprodávají (znovu za pouhých 30,- z původních 310,-) moje srdce zaplesalo. Jednalo se sice znovu o testery, ale slečna z Inglotu mě ujistila, že byly vždy používány pouze štětcem. Já je doma ještě pečlivě vydesinfikovala a používám je dál. Mám je v odstínech 116, 135, 224 a 263.


Z čeho jsem ale nejvíc nadšená, jsou poslední úlovky a těmi jsou AMC Lip Paints. Barvy na rty, které zároveň fungují jako rtěnka, lesk na rty a stain - ten obarví rty na celý den. Čapla jsem hned 4 odstíny - 58, 59, 67 a 69 (z 320 ,- na 30,-). Kromě nádherných barev je jejich obrovské plus i nádherná ovocná vůně, kterou cítím po celou dobu na rtech a naprosto jsem se do ní zamilovala! Samostatný článek již brzy!
Odstíny zleva: 59, 58, 67, 69


Pokud jste na výprodeji byly také, určitě mi napište, co jste pořídily. A pokud jste tenhle prošvihly, nesmutněte! Pro velký úspěch se plánuje opáčko, o kterém vám dám určitě co nejdřív vědět! 
Doufám, že se vám dnešní článek líbil. 
Krásný víkend, Vaše M. :)

7 komentářů:

  1. Tak to jsou neskutečný ceny, to Ti tedy zádivím, super kup! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní nákup! :-)
    Smím se zeptat, jak a čím desinfikuješ ? :-) Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, skočila jsem si do lékárny a poradila se s paní prodavačkou - nakonec mám nějakou dezinfekci, co se používá i jako dentální.. A dál záleží, co potřebuješ dezinfikovat :-) rtěnku třeba celou do dezinfekce položím, na tvářenky jen nastříkám a nechám vsáknout..

      Vymazat
  3. Neuvěřitelný ceny! Být já z Prahy, budu před prodejnou do otevření snad stanovat :D
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :D! Už se nemůžu dočkat příští rok, tentokrát vyberu i něco pro mou věrnou čtenářku z MyMakeupStore a pošlu!

      Vymazat
  4. Tomu říkám parádní nákup! <3
    Ty věci vypadají skvěle!

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. like the 1st metallic gold!
    f4f?
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Instagram