RECENZE: MAYBELLINE MASTER CHROME METALLIC HIGHLIGHTERS

Krásnou neděli vám všem! Zkouškové mi dává pořádně zabrat, ale ani to mi nezabrání v tom, abych zkoušela pořád novou a novou kosmetiku a pomalu ale jistě sepisovala stále nové recenze. Je tu ale jeden produkt, který už dlouhou dobu nenahrazuji ničím novým a do kterého jsem se absolutně a nekonečně zamilovala. Jsou to jedny z nových rozjasňovačů na našem "drogérkovém" trhu a to MAYBELLINE MASTER CHROME METALLIC HIGHLIGHTERS. Vím, že i poslední článek byl celý o rozjasňovačích, ale vy mi to určitě odpustíte. Poprvé jsem o nich slyšela na youtube kanálu Tati, která se do jednoho z odstínů taky zamilovala a já věděla, že rozjasňovače musím mít. Nejprve jsem pořídila jen jeden z nich, ale po jeho vyzkoušení okamžitě šla i pro ten druhý. Seženete je v každé drogérii u nás. Samozřejmě se cena bude lišit v každé z nich, já ty svoje pořizovala v drogérii DM a to za 189 Kč za jeden. V Rossmannu také často bývají slevy na značku Maybelline a tak si můžete počkat a rozjasňovač tak koupit opravdu za hubičku. Produkty z drogérie jsou podle mě čím dál tím kvalitnější a tyto rozjasňovače rozhodně patří mezi jedny z nejlepších kusů respektive rozjasňovačů dostupných u nás. 

Balení je celkem klasické a podobné vídáme v drogériích téměř u všech značek. Plastové balení, černý spodek, černé nápisy. Je to sice klasika, ale mě nikdy neomrzí, protože se mi prostě tahle jednoduchá balení stejně líbí nejvíc. Přes průhledné víčko okamžitě vidíte jaký odstín zrovna berete, obal je pevný a hezky drží i při cestování, pro mě naprosto dostačující a uspokojující balení. Samozřejmě bych ocenila i zrcátko, ale obejdu se i bez toho. 
Moc se mi líbí i embosování rozjasňovačů. Čtverce dělají vlastně takový optický klam, který můžete malinko vidět i na fotkách. Z různých úhlů se lesknou vždy jen některé strany čtverců, což vždy vytváří různé zajímavé obrazce. Za vizuální stránku ode mě tedy dostává Maybelline deset bodů z deseti.

Tohle jsou jediné dva odstíny, které jsou celkově k dostání a se kterými vůbec Maybelline na trh přišel. V Americe už jsou dokonce i další dvě holografické verze, které k nám zatím ještě nedošly a přiznám se, že ani netuším, jestli se tak vůbec stane. Mně ale upřímně stejně holografický trend a všelijaké "jednorožčí" rozjasňovače extrémně neuchvátily a ráda se držím u těchto krásně nositelných odstínů. Odstín 100 MOLTEN GOLD, který vidíte na fotkách nahoře, se rychle stal mým nejoblíbenějším rozjasňovačem vůbec. Čato je přirovnáván ke stálicím typu M.A.C - Oh Darling, Laura Geller - Gilded Honey nebo například Anastasia Beverly Hills - So Hollywood, což jsou všechno největší bestsellery mezi high-endovými rozjasňovači. Je to taková zvláštní zlatá, která z některého úhlu vypadá až oranžově, ale hází nádherné zlatavé metalické odlesky, které vypadají absolutně božsky. Tenhle kousek doporučuji všema deseti a dlouhou dobu ho nedám z ruky. Druhý odstín 050 MOLTEN ROSE GOLD je, jak už název napovídá, o něco růžovější/broskovější, ale pořád na pleti pořád nádherný. Já je taky velmi ráda používám oba najednou. Nejdřív nanesu růžovější odstín a na střed lícní kosti potom dám zlatý, Dohromady tvoří naprosto nádhernou barvu. 
Co mi u ostatních rozjasňovačů z drogérie vždycky vadí, je množství třpytek, které prostě pole mě za každých okolností vypadají na obličeji nepřirozeně. To ale rozhodně není případ těchto kousků. Tady jsou třpytky a celkově pudr tak strašně jemně namleté, že vytváří jen nádherný odlesk, ale na obličeji nenajdete jedinou nepřirozenou třpytku. S lehkou rukou vypadá na tvářích neskutečně přirozeně, ale jeho intenzita se dá skvěle a jednoduše vybudovat do parádně intenzivního lesku, se kterým vás na ulici nepřehlédne nikdy nikdo. Já na nanášení používám svůj momentálně nejoblíbenější štětec na rozjasňovač od značky Milani - All over blending, který pudr nádherně rozprostře a hezky zapracuje do pleti. Jako poslední krok vždy ještě vezmu navlhčenou houbičku, díky které rozjasňovač nádherně splyne s pletí a drží na ní jako přibitý.
Už jsem dlouhou dobu nenarazila na takhle kvalitní kousky v drogérii jako tomu bylo u těchto rozjasňovačů. Donutilo mě to pořídit i další z novinek značky Maybelline, protože jak jsem tak koukala, přijde mi, že se Maybelline za poslední rok doopravdy snaží a nejenže sleduje trendy, ale dle recenzí taky zvyšuje svojí kvalitu napříč všemi produkty. Já se teď chystám například na make-up Super stay nebo tekuté rtěnky a určitě vám dám časem vědět, jak jsem byla spokojená i s nimi. Jak jste na tom s touto značkou vy? Máte nějaký nejoblíbenější produkt právě od značky Maybelline? jako vždy se budu těšit na všechny vaše odpovědi. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Pro dnešek se ale už loučím a jdu se opět věnovat školním povinnostem. Vám přeji hezký zbytek neděle a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - vaše M. 

6 komentářů:

  1. Rozjasňovače nevidím poprvé a opět musím říct, že se mi hodně líbí. Na léto bych brala určitě tmavší odstín :-) popřemýšlím o koupi.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ho pořídíš, určitě dej vědět, jestli jsi spokojená :)

      Vymazat
  2. Už delší čas mám také jeden ten MOLTEN GOLD.
    A opravdu mohu potvrdit, je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, která je s rozjasňovači spokojená.

      Vymazat

Instagram