RECENZE: PHYSICIANS FORMULA MURUMURU BUTTER BRONZER

Krásnou středu vám všem! V posledním článku jsem celkem pohanila značku PHYSICIANS FORMULA, která je nyní nově k dostání na našem trhu a to ve vybraných lékárnách Dr. Max. Rozhodla jsem se tedy, že by bylo správné, abych trochu této značce vylepšila reputaci, zvlášť teď, když je kolem téhle značky takový velký "boom" a všichni se po ní shání. Když jsem do lékárny zavítala, rozhodně jsem nemohla odejít bez vyhlášených BUTTER BRONZERŮ, které můžete sehnat hned ve čtyřech odstínech a to za 399 Kč. Vzhledem k tomu, že díky nim značka dostala i ocenění a stala se značkou bronzerů pro rok 2017 a vlastně taky díky tisícům a tisícům recenzí, které jsou všechny hodně pozitivní, nemohla jsem odolat a rovnou pořídila odstíny dva. Vy se na oba dva můžete podívat v dnešním článku a já doufám, že ten dnešní už se vám bude líbit o něco víc než ten předchozí. 
Značku už představovat nemusím, takže se můžeme vrhnout rovnou na balení. To mi přijde upřímně zbytečně velké a nepěkné. Připomíná mi spíš nějakou dětskou kosmetiku, možná tím, jak strašně barevné je, ale vlastně mi to k tomuhle produktu celkem sedí. Ta barevnost, ta mi sedí, ale velikost balení rozhodně ne. Celkově je takové vypoulené, neskladné, na cestování to není nic ideálního. Uvnitř je sice schované ještě zrcátko, které samozřejmě oceňuji, ale aplikátor přiložený u zrcátka je prostě strašný a pro mě na bronzer absolutně nepoužitelný. Je to pěnová houbička, kterou teda nanášet bronzer musí být umění a nedovedu si představit, že bych bronzer dovedla nanést rovnoměrně. Jestli někdo ano, smekám, ale já raději zůstanu věrná svým štětcům. Pro nanášení těchto bronzerů jsem používala svůj oblíbený štětec Ebelin, který má stejný tvar jako třeba blush brush od Real Techniques. Moc se mi ale líbí ten reliéf, embosování, design, chcete-li, prostě ty vlnky, které na bronzeru jsou. Připomíná mi to písek a dovolenou a tu ve mně evokuje také nádherná parfemace. Voní po kokosu a opalovacím krému, jakmile si čichnu, cítím prostě letní dovolenou u moře.
Celkově se dají sehnat čtyři odstíny. Nejsvětlejší je LIGHT BRONZER, který jsem zkoušela swatchnout a byl zhruba stejně světlý jako moje pleť. O malinko tmavší je  odstín BRONZER, který hodlám do budoucna pořídit, protože v zimě to bude můj musthave. Další dva odstíny byly jasnou volbou a tak mám doma takový střední SUNKISSED BRONZER. Přiznám se, že trošku lituji, že jsem nevzala předchozí odstín místo tohohle, protože je na mě možná až moc oranžový. Dokážu ho ale nanést tak, aby vypadal dobře, jen na to pro jistotu upozorňuji, protože prostě jen bude víc slušet někomu, kdo rád používá oranžovější odstíny, ale chápu, že většina by nadšená nebyla. Poslední odstín DEEP BRONZER je ze všech nejtmavší a můj nejoblíbenější. Nemusíte se bát tmavé barvy, dá se nanést i lehkou rukou a samozřejmě pak můžete jen intenzitu stupňovat. 
Stejně tak je to i s pigmentací, je absolutně úžasná, ale dá se nanést jen lehce a nevypadá tedy nijak šíleně nebo nepřirozeně. Oba dva bronzery sice v balení vypadají matně a i při swatchi vlastně matné jsou, ale na tváři prostě vypadají neskutečně svěže a přijde mi, že vytváří takový úplně nepatrný sheen/lesk, který dělá tváře úžasně svěžími. Textura je opravdu máslová a to je hlavně díky tomu, že obsahuje brazilské máslo Murumuru, které je vyživující a udržuje pleť hezky hydratovanou po celou dobu nošení. Právě proto pleť vypadá hezky svěží a opravdu je bronzer na pleti příjemný. Některé bronzery a obecně pudry můžou být na pleti viditelné a s pletí "nesplynou". Tenhle kousek se hned po nanesení do pleti jako kdyby vstřebá a vypadá krásně přirozeně. Tím "nejlepším nakonec" je výdrž, která je prostě neskutečná a opravdu celodenní! Tohle je od mého nákupu bronzer, po kterém sahám vážně při každé příležitosti a nebojím se ho použít ani ve chvílích, kdy potřebuji, aby můj make-up vypadal opravdu dokonale po celý den. 
Kvalita mě po poslední a opravdu negativní zkušenosti s řasenkou opravdu nadchla a já si myslím, že jsem právě našla svůj objev roku 2019. Ten obrovský "hype" kolem těchto bronzerů, který je způsobený vážně desítkami tisíc blogerek a make-up maniaků je podle mě opravdu oprávněný a nedivím se, že je tolik lidí, co tenhle bronzer miluje. K sehnání jsou u nás také Butter tvářenky, ty mě ale popravdě nelákají tolik, protože kolem nich až takový velký hype nebyl a spíš je doprovázelo zklamání. Určitě bych ale chtěla v budoucnu vyzkoušet Cushion make-up, který mě nalákal hlavně svým krásným balením, které se mi moc líbí a podle posledních komentářů rozhodně nejsem jediná. Je něco, co už jste od značky vyzkoušeli i vy nebo si stále jen na značku PHYSICIANS FORMULA brousíte drápky? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešní den se již loučím. Vám přeji krásný zbytek týdne a a samozřejmě i exkluzivní víkend. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete tu se mnou i do toho dalšího. Příště, pozdravem - Vaše M. 

6 komentářů:

  1. O těchto bronzerech jsem třeba nikdy neslyšela, asi to šlo nějak mimo mě :) Ale vypadá opravdu dobře, já mám radši přirozenější odstíny než ty extrémně výrazné :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pro tebe budou zrovna tyhle bronzery to pravé ořechové! Hezky se s pletí spojí a vypadají krásně přirozeně :)

      Vymazat
  2. Měla jsem ho doma, ale poslala jsem ho dále.. je dokonalý, ale nějak jsem k němu nezahořela, tak jak jsem si myslela.. :( ale ta vůně, byla boží :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezahořela..Tak já teda musím říct, že úplně hořím a opravdu vychvaluji do nebes a doporučuji všem. A ta vůně, ta je jen třešničkou na dortu :)

      Vymazat
  3. Vypadá hezky, ale já se spokojím s úplně obyčejným za pár kaček od Rimmel :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od Rimmelu snad nikdy bronzer nezkoušela. Teď jsem ale nakoupila dva odstíny nejnovějších bronzerů Maybelline, tak uvidíme, jak obstojí. :)

      Vymazat

Instagram