RECENZE: MILANI MOST LOVED MATTES EYESHADOW PALETTE

Krásnou sobotu vám všem! Naposledy jsem vám ukazovala Milani rozjasňovače a u této značky ještě malou chvilku zůstaneme i u dnešní recenze, kterou jsem si pro vás připravila. Díky e-shopu Absolute Cosmetics, o kterém vám tu koneckonců také básním už po sto-padesáté, jsem mohla vyzkoušet nějaké novinky této skvělé značky. Mezi novinkami byla mimo jiné také paletka MILANI MOST LOVED MATTES EYESHADOW PALETTE, na kterou pěje chválu většina blogerek v zahraničí, ale u nás se o ní příliš nemluví. Celkově mi přijde, že je tato značka málo vyhledávaná, protože já mám doopravdy pocit, že je to jedna z nejkvalitnějších levnějších značek, které jsou u nás k dispozici. Samozřejmě chápu, že si chce většina z vás nejdříve produkty osahat a vyzkoušet, než že je jen objedná z internetu, ale to právě u této značky můžete. V listopadu se koná další z kosmetických veletrhů Interbeauty 2018, kde je možné se na většinu produktů kouknout pořádně z blízka a všechno pořídit přímo na místě. O skvělé kvalitě značky mě přesvědčila i tato paletka, kterou už testuji nepřetržitě přibližně 2 týdny a opět jsem nebyla zklamaná.
Jediné, co mě tentokrát příliš neuchvátilo, je balení. Uvnitř vypadá paletka naprosto luxusně, o tom žádná! Zlatá uvnitř vypadá krásně a elegantně, ale když je paletka zavřená, tolik z ní nadšená nejsem. Nemám moc ráda kombinaci černé a takhle žluté zlaté a spíš na mě působí tak nějak levně. To je ale, věřím, jen můj osobní pocit, protože spoustě lidí se tahle kombinace líbí. Mně jen tentokrát příliš nesedí žlutá zlatá, která podle mě vypadá nepěkně a lacině. Ačkoliv je plastová, je nesmírně pevná a na omak už levně a lacině rozhodně nepůsobí. Obrovské plus má značka za perfektní a opravdu velké zrcátko, se kterým jsem se v době testování této paletky líčila úplně celá, protože je vážně super. Tím že zrcátko drží v jakékoliv poloze a samo nepadá, můžete si ho hezky nastavit a používat ho, aniž byste paletku museli držet. V neposlední řadě jsem ráda, že je to konečně paletka, která zbytečně dovnitř nenacpala nějaký nepoužitelný aplikátor, který by zabíral víc místa, než by bylo potřeba. Paletka mi přijde hodně hodně skladná a to i přesto, že má 12 odstínů, což je na takhle skladnou paletku úžasné množství.
Vzadu na balení jsou jednotlivá jména všech stínů a všechny mají celkem roztomilý nebo vtipný název, což, jak jistě víte, jestli už tu se mnou nějaký pátek jste, mám moc ráda. Navíc je tam taky takový menší návod, jaké stíny spolu vlastně používat. Jednotlivé sloupce mají vytvořit také jednotlivé looky. Podle návodu je první sloupec určený k "Daytime" looku, tedy k líčení, které je vhodné na den. Druhý sloupec je prý "Anytime", takže vlastně na kdykoliv a poslední sloupec je nazvaný jako "Playtime", což jsem si tak volně přeložila jako čas, kdy mám hravou náladu. Mně upřímně tohle rozdělení přijde naprosto zbytečné, protože hravou náladu může mít člověk přeci kdykoliv a nebo taky každý den a tak pro mě nějaké tyhle kategorie naprosto ztrácí smysl. Já si stíny kombinuji jak chci já a většinou sahám při jednom líčení stejně do všech sloupců. vesměs jsem si ale paletku rozdělila tak nějak sama. První odstín FANCY VANILLA je skvělý na projasnění prostoru pod obočím. Někdo používá spíš třpytivé stíny, ale mně matná připadá mnohem přirozenější a proto je tahle vanilková pro mě ideální. Další tři odstíny COME UP ROSESYOU'RE A PEACH a MY DAILY LATTE jsou tělové odstíny, které se hodí přes celé víčko, jen má každý z nich jiný podtón. Všechny ale používám jako první stín jako bázi pro další stíny.
Následující tři odstíny BUST A MAUVE, CATCH A TAN a TOAST OF THE TOWN jsou pro mě zase všechny ve stejné kategorii a to takové ty střední transition odstíny, které umísťuji do záhybu víčka nebo pod spodní linku a používám je na roztírání jakýchkoliv tmavších odstínů, abych ztratila nějaké tvrdé linky, které se mohou pomocí tmavších stínů vytvořit. Tmavšími myslím třeba následující NO PLUM INTENDED, HIKING IN SEDONA, CHOCOLATE IS LIFE (ten je z celé paletky můj nejoblíbenější) nebo DON'T RAISIN YOUR VOICE. Ty už jsou tmavší, takže s es nimi hezky zvýrazňuje a ztmavuje vnější koutek víčka. Posledním odstínem je UMBER THE SUN, což je zase taková střední hnědá s kapičkou vínové. Celkově je paletka spíš teplá, ale má i nějaké neutrální stíny, takže ji mohou používat jak milovnice/milovníci teplého líčení, tak milovnice/milovníci toho studeného. Spokojeni budou podle mě naprosto všichni. V poslední době jsem se naučila zkoušet stíny nejdříve bez báze a tahle paletka dala bez problémů 6,5 hodiny. Pro delší výdrž je ale nutné použít bázi, jinak to rozhodně na celý den, na to pamatujte. I tak si nicméně myslím, že je paletka skvělá. Stíny se opravdu nádherně roztírají a já takový kousek budu rozhodně využívat i nadále.
Pro někoho samozřejmě může být paletka nudná. Pro mě je ale spíš naprosto nutná a základní a upřímně si nedovedu představit, že bych žádnou takovou doma neměla, protože jí potřebuju každý den k úplně každému líčení, které zrovna vytvářím. Samozřejmě ale chápu, že ne každý je takový blázen do kosmetiky, jako jsem já a tak vám k životu stačí jen jedna paletka plná jak matných tak třpytivých odstínů. V takovém případě vám můžu také doporučit ostatní paletky značky Milani, protože tahle matná není jedinou variantou, se kterou se Milani na trh vydala. Pořídit můžete ještě další tři paletky, které jsou nádherné úplně všechny a podle recenzí, které jsem četla a viděla jsou stejně dobré jako tahle matná. Celkově Milani nabízí ještě další tři varianty, jednu víc kouřovou, druhou víc romantickou a třetí vyloženě teple podzimní. Jak to máte se stíny vy? máte radši matnou klasiku nebo vy radši třpytky přes celé víčko? Budu se těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se již loučím. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete se mnou i do toho dalšího. Přeji krásný zbytek víkendu, s pozdravem, Vaše M. 

3 komentáře:

Instagram