LIMITOVANÉ EDICE: KATHLEEN LIGHTS X COLOURPOP DREAM ST. EYESHADOW PALETTE

Krásné pondělí vám všem! Pokud se mě kdokoliv a kdykoliv zeptá na to, kdo je mojí nejoblíbenější youtuberkou, bez váhání odpovím, že je to Kathleen Lights. Je vtipná, je upřímná, je svá a je neskutečně sympatická. Je to prostě moje krevní skupina... Pokud se mě zeptáte, jaký je můj nejoblíbenější kosmetický e-shop, budu se rozhodovat o něco déle, ale rozhodně v mém top výběru bude figurovat e-shop Dekorativka.cz. Dekorativka k nám totiž dováží i značky, které u nás nejsou jinak lehce k dostání a právě díky tomu má moje sympatie. Mezi ně patří například i značka COLOURPOP a já byla neskutečně nadšená, když do nabídky zařadili právě paletku, na které s ColourPopem spolupracovala má skvělá Kathleen. Jinou paletku už jsem zkoušela (Yes, Please recenze ZDE)  a byla s ní spokojená a tak jsem nad koupí tohohle speciálního kousku DREAM ST. KATHLEEN LIGHTS X COLOURPOP ani chvilku neváhala. Paletka stála 659 Kč a nebudu vám lhát, koupila bych jí pravděpodobně i za mnohem víc, protože tohle je pro mě prostě sběratelský kousek. Tenhle sběratelský kousek jsem musela okamžitě vyzkoušet a už od prvního použití tuhle paletku naprosto miluju. 
Miluju celkový design paletky, který je přesně podle mého gusta. Krémový základ má na sobě takové zvláštní rosegold mramorování, které na mě úplně křičí "Kathleen" a velice se mi líbí. Stejně jako u poslední paletky je balení kartonové a má magnetické zavírání. Jediné, co bych balení vyčetla, je určitě absence zrcátka, na kterou jsem si stěžovala už v minulé recenzi. Myslím si, že za tuhle cenu už by paletka obsahovat zrcátko měla a bylo by tak mnohem lepší s ní cestovat. Všimla jsem si ale, že v další paletce, kterou má Dekorativka právě skladem, už zrcátko je, což je určitě super, jen je škoda, že tohle zlepšení nepřišlo už u Kathleen kousku. Na zadní straně paletky jsou opět napsaná jména odstínů, ale musím se vám přiznat, občas mi dělá problém si jednotlivé stíny přiřadit k jejich názvu. Názvy jsou totiž napsané na balení zrcadlově a v rychlosti se jednoduše spletu. Rozhodně to ale není nic, co by mě od paletky mělo odradit a nemyslím si, že to odradí ani vás.   
Paletka je podle mě naprosto perfektně sestavená a propracovaná do posledního puntíku/stínu. Všechny stíny ladí a jakmile se na paletku podíváte, vidíte, že je s ní možné vykouzlit neskutečné množství looků. Kathleen má sice na svém youtube kanále spoustu barevných looků, ale nejvíc se zaměřuje spíš na ty nositelné a přirozenější a proto je paletka sestavená převážně z přirozených odstínů. Samozřejmě ale zařadila také nějaké barvy, které jsou ale pořád hezky použitelné a na očích nejsou nijak sprosté nebo až příliš odvážné. Stínů je celkem v paletce dvanáct. První řada je pro většinu asi nejnositelnější. První dva odstíny Shooting Star a Magical jsou matné a jsou jako stvořené k základnímu roztírání jakýchkoliv stínů. Tyhle stíny vždy nanáším jako první do celého záhybu víčka a díky nim je pak další nanášení stínů mnohem jednodušší. První z nich je víc neutrální, druhý je mnohem víc do oranžova. Oba ale na oku vypadají hezky jemně. I následující dva stíny si jsou celkem podobné. Star Dust je o něco oranžovější než rosegold Twinkle, ale oba dva jsou to naprosto dokonalé třpytivé stíny. Jakmile je nanesete navíc mokré, jsou absolutně oslňující a zaujmou bezpochyby každého, kdo se na vás podívá. 
Stejně tak oslňující je i odstín Sweet Dreams a to i bez nanášení s fixačním sprejem. Broskvový základ se zlatými třpytkami je nádherný jak na víčku, tak jako rozjasňovač na lícních kostech. Rozhodně patří mezi moje nejoblíbenější odstíny z paletky. Water Bearer je pro mě naprosto unikátní barvou, kterou nemám prozatím v žádné paletce. Ačkoliv to rozhodně není barva, po které bych sahala každá den, věřte mi, že s ní jdou vytvořit jedny z nejnádhernějších kouřových looků vůbec.  Následující dva odstíny jsou opět matné. Potion je další z mých nejoblíbenějších odstínů, protože je to nádherně teplá hnědá. Popsala bych jí spíš jako rezavou a na zateplení jakýchkoliv kouřovek? Naprosto perfektní! Spark je pro mě taky unikátním odstínem, protože podobou korálovou, červeno-růžovou jsem ve sbírce taky doposud neměla. Následující odstín Kaleidoscope je metalický a až holografický. N první pohled sice vypadá stříbrně, ale hází nádherné zelené odlesky a z určitého úhlu až hnědě. Je neskutečně zajímavý a myslím, že rozhodně přitáhne pozornost všech.
Odstín Elfish je opět matný a příliš mě nezaujal a to hlavně z toho důvodu, že je téměř totožný se stínem z předchozí paletky Yes, Please. Moony má nádherný saténový finish a je skvělý na rozjasnění vnitřního koutku oka nebo třeba pod obočí. Mermaid Boy je posledním třpytivým odstínem paletky a je to překrásná tmavá tyrkysová, zeleno-modrá, prostě mořská barvička. 
Celkově je tedy v paletce 6 matných odstínů a musím říct, že kvalita všech těchto stínů je absolutně perfektní. Hezky se roztírají, nepráší, pigmentace je PERFEKTNÍ, na oku neflekatí...Všechno, na co by si kdokoliv vzpomněl, tahle paletka prostě splňuje. Stejně na tom jsou třpytivé a metalické stíny, které jsou nádherně máslové, skvěle se nanáší a to jak suchým nebo mokrým štětcem. Mokrým samozřejmě budou stíny ještě intenzivnější, ale na každodenní nošení jsou intenzivní samy o sobě až až. Všechny následující swatche jsou dělány suchým prstem a na swatche stačila pouze jedna vrstva. Já myslím, že to mluví úplně za všechno.
Já jsem prostě z paletky nadšená a pokud budete mít možnost jí ještě někde pořídit, určitě bych neváhala. Utvrdila jsem se v tom, že Kathleen do svých spoluprací opravdu dává celé svoje srdce a veškeré produkty, se kterými přichází, jsou promyšlené do posledního puntíku a opravdu jsou kvalitní. Určitě si chci pořídit i rtěnky, které společně s COLOURPOPEM vytvořila. Ty jsou mimochodem na Dekorativce stále dostupné (koupit ZDE), takže pokud i vy máte tuhle youtuberku rádi, směle do nákupu. To je ode mě pro dnešek už vše. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Já se jdu pustit do dalšího článku a v tomto se s vámi loučím. Přeji vám krásný zbytek víkendu a úspěšný start nového týdne. S pozdravem - Vaše M.  

4 komentáře:

  1. Odstíny jsou nádherné, pigmentace také :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je moc pěkná a úplně z ní srší podzim :-) moc se mi líbí provedení obalu. Ale jinak já osobně vím, že bych odstíny nevyužila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nakonec byla sama překvapená, jak moc paletku využívám, protože kromě oranžových odstínů mě na první pohled žádný odstín úplně nedostal. Ve finále se z ní vyklubala každodenní paletka.

      Vymazat

Instagram