MORPHE X JACLYN HILL - RING THE ALARM PALETTE

Krásný pátek vám všem! Respektive tedy krásný alespoň v rámci možností, vzhledem k nastávající situaci jak u nás tak ve světě. Jako spousta z vás i já mám naštěstí nařízený home office a stejně jako vy se po provedené práci kopu do zad..nice a tak jsem se rozhodla alespoň uchopit příležitost za pačesy a místo zoufání a nudy jsem se rozhodla zasednout sem k vám. A konečně vám napsat o nějakých velice zajímavých kouskách, co momentálně používám. Tyhle dnešní kousky se ke mně dostaly vlastně úplnou náhodou. Jednoho deštivého odpoledne na horách ( v našich krásných Krkonoších a už před velmi dlouhou dobou) jsem zabrouzdala na stránku Lookfantastic.cz, na které stále probíhá výprodej některého zboží a na téhle stránce hlavně a především najdete zboží, které je u nás jinak poměrně těžko sehnatelné. Já občas juknu na nějaké MORPHE produkty a tentokrát jsem měla štěstí, protože sleva fungovala i na nějaké kousky této značky. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějaké štětce této značky, ačkoliv v poslední době ten boom kolem nich upadá. No a co bych to byla za blogerku a kosmetického nadšence, kdybych doma neměla nějakou paletku z dílny Jaclyn Hill. Byla jsem zklamaná? Pojďte se mrknout! 
Začneme samozřejmě paletkou, protože předpokládám, že ta i vás bude zajímat nejvíc. Paletek bylo na e-shopu víc, teď je dokonce ve slevě i ikonická a původní Jaclyn Hill paletka. Já nicméně sáhla po menší variantě, ačkoliv samozřejmě vím, jaký skandál kolem Vault paletek byl. Mně prostě už v době, kdy poprvé paletky vyšly tahle MORPHE X JACLYN HILL RING THE ALARM zaujala víc. Kdo ale nikdy o paletkách od Jaclyn neslyšel, jistě ocení i takové malé představení. Jaclyn Hill je americká youtuberka a jedna z prvních "beauty gurus", kterou jsem já vůbe začala sledovat. Její první celká spolupráce byla se značkou Becca, se kterou společně uvedly na trh ikonický rozjasňovač Champagne Pop a od té doby šla její sláva rychle nahoru. Začala mít stále víc a víc spoluprací a nabídek, ale taky bohužel stále víc a víc pokulhávala kvalita produktů, které na trh vyšly. Poslední a největší bombou, kterou jste mohli zaregistrovat byla její kolekce rtěnek, které v sobě měly dokonce plastové částečky, chloupky, prostě katastrofa. Jedna ze špatných spoluprací byla právě i ta se značkou Morphe, kdy Jaclyn vydala kolekci Vault paletek - menších paletek, které byly kvalitou úplně jinde. 
Od skandálu s těmito paletkami bylo ale několikrát řečeno, že byly změněny továrny, složení, tým pracovníků, bla, bla, bla...A kvalita by prý měla být mnohem lepší. No, nebudu vám lhát, pořád jsem byla velmi skeptická, ale na druhou stranu, paletku jsem opravdu dlouhou dobu chtěla a nemohla jsem odolat, i když jsem si nebyla jistá, jestli neschytám taky jeden z těch špatných kousků. Se Slevou ale paletka vyšla na něco kolem 4 stovek a tak nebylo o čem. Balení těm čtyřem stovkám podle mě naprosto odpovídá. Bílý karton, na kterém je vlastně jen úplně jednoduchý název, na druhé straně jen gramáž - nic co y mě posadilo na zadek. Uvnitř je zrcátko, které je sice celkem příjemné jako nějaká nouzovka, ale je poměrně malé, takže na běžné líčení ho stejně využívat nebudu. Líbí se mi, že pánvičky jsou velké, takže v nich hezky můžete šmrdlat štětcem a neopatláte si ho přitom nějakou jinou barvou. V neposlední řadě dávám velké plus za názvy jednotlivých odstínů, protože na ty jsem prostě ujetá. Mám ráda, když si značka, potažmo creator, dá s takovým detailem jako je název práci. 
Když se mrkneme na sestavení celé paletky, jsem absolutně nadšená. Paletka se skládá ze čtyř třpytivých a šesti matných stínů. Někteří z vás možná ví, že mě spíš užije na matnější líčení a proto nemám ráda, když v paletkách naopak ty třpytivé převažují. Hlavně mě paletka zaujala tím, že jsou pro mě opravdu úplně všechny odstíny použitelné. Samozřejmě nebudu využívat všechny stíny najednou, ale jsem si jistá, že s paletkou vytvořím spoustu looků, aniž bych nějaký stín vždy vynechávala. Jediný stín, který pravděpodobně nebudu využívat denně je BOMB ASS, což je spíš saténová růžovo-červená barva, která pro mě spíš bude takovým odstínem, když budu chtít jen nějak posunout look dál a ozvláštnit ho trochou svěží barvy. LOLLI je sice taky dost růžová barva, ale je světlejší a má nádherné zlaté odlesky, které stín dělají víc nositelným. Hodně mi tenhle stín připomíná Expensive pink od MACu, kdyby někdo sháněl podobný stín v monu. ON CAMERA je můj nejoblíbenější ze třpytivých stínů.Je to hodně žlutá zlatá, někdy mi přijde, že základ je až oranžový, pod některým úhlem už chytá i do bronzova. Poměrně dost unikátní barva, kterou bych v monu zas ocenila já. Poslední třpytivý je BOOM, což je pro mě typická měděná se zlatým odleskem.
Přiznám se, že když jsem poprvé zkoušela paletku na ruku - a z prvního zkoušení vidíte i fotky, byla jsem strašně zklamaná. Matné stíny se prstem nedaly pořádně nanést, barva nebyla vůbec celistvá, konzistence taková hodně křídová. Moje očekávání při prvním líčení tedy nebyla velká. K mému potěšení jsem se ale spletla, protože na očích se potom stíny chovají úplně jinak. Jestli to jsou ty nejlepší stíny, co jsem kdy v životě zkoušela? To určitě ne. Musíte si s nimi trochu pohrát, aby se hezky ztratily a hrany se do sebe "zapracovaly", ale jde to a nakonec se ke krásnému výsledku opravdu dostanete a to je pro mě důležité. Nejoblíbenější z odstínů je určitě MUGSHOT, což je taková nádherná středně tmavá karamelová. Pro mě ideální barva do záhybu víčka a absolutně perfektní barva ve spojení vlastně s každým stínem v paletce. Nejčastěji ho ale používám se stínem SECRET, což je tmavá teplá hnědá, se kterou prakticky pokaždé ztmavím vnější koutek. SIREN a FRAMED jsou o trochu víc fialovější, takže je tak často nevynosím, ale celkově mě prostě paletka nadchla. 
Koncept je výborně vymyšlený, všechny stíny se k sobě krásně hodí. Opravdu mi připadá že si někdo dal práci při vymýšlení této paletky a vzniklo z toho něco, co má hlavu a patu a je úžasně využitelné. Ať už to byla Jaclyn nebo Linda, která je hlavou celé značky Morphe, tohle se jim opravdu povedlo. Pokud byly nějaké vady ve výrobě, myslím, že byly opravdu odstraněné, protože já dostala krásnou paletku, se kterou je radost něco tvořit. Tvořila jsem za pomoci nových štětců, které jsem objednala společně s paletkou. Vzala jsem M573 a M441, a abych pravdu řekla, nemít na sobě čísla napsaná, těžko bych poznala rozdíl, protože jsou si štětečky neskutečně podobné. Oba dva jsou to takové klasické "blendící" štetce, které jsou trošku do špičky, což mi přišlo naprosto geniální pro různá cutcrease líčení, ve kterých si v poslední době opravdu libuju. Štětce se ale rozhodně nestaly mými oblíbenými a to hlavně kvůli tomu, že štětinky jsou na mě tvrdé a na očích mě prostě a jednoduše škrábou.
Nepatřím mezi nějaké extra citlivky, ale tyhle štětiny mi jsou nepříjemné a oči mi to nepěkně dráždí.  Navíc teda štětinky z rukojeti vypadly hned po vyjmutí z ochranné folie, aniž bych je nějakým způsobem osahávala nebo je nedej bože čistila. Při praní minimálně dvě štětiny vypadnou a za chvilku předpokládám, že nebudu mít vůbec nic. Za dvě stovky, které jsem za každý štětec zaplatila si představuji něco jiného. To je mi stokrát příjemnější štětec Essence za 80 Kč, co doma mám. Jak mě paletka nadchla, tak ze štětců ne a jen jsem se usvědčila v tom, že hype kolem štětců MORHPE je zbytečný. Na značku ale rozhodně zanevřít nehodlám, protože stíny se mi líbí a v budoucnu bych se ráda jukla i na další. Momentálně si brousím zuby na nejnovější paletku Jaclyn, která vyšla nedávno a taky bych ráda vyzkoušela fixátor make-upu, ze kterého jsou všichni zahraniční youtubeři naprosto nadšení. Jaký máte názor na tuto značku vy? Už jste něco vyzkoušeli? Jako vždy se budu moc těšit na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešní den se už loučím. Přeju krásný zbytek týdne a hlavně hodně zdraví, opatrnosti a především taky ohleduplnosti k ostatním. Mějte se krásně, s pozdravem, Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram