NÁKUPY NYX PROFESSIONAL MAKEUP: 2+1 ZDARMA

Krásné pondělí vám všem! Jak už jsem vám v minulém článku řekla, mojí blogovací odmlku zapříčinil můj nástup do práce, kde jsem si musela poměrně delší dobu zvykat na nějaký režim a nepravidelnou pracovní dobu. Co jsem vám ale nepověděla je to, že moje kariéra pro značku nestartovala přímo na butiku, ale začínala vlastně úplně jinde. Ne každý ví, že M.A.C je momentálně dostupný i v některých parfumeriích Douglas a právě v jedné z nich, konkrétně Na Příkopech, jsem začínala já. Asi nikdy na tenhle začátek nezapomenu, protože kromě množství zkušeností mi Příkopy daly mnohem víc. Poznala jsem tam totiž spoustu skvělých profesionálek, velice šikovných make-up artistek, ale především úžasných kamarádek, po kterých se mi každodenně neskutečně stýská a díky kterým byla moje první "pracovní destinace" tou nejlepší. Další (ale samozřejmě o hodně hodně hodně menší) plus byla ta velká spousta kosmetiky, kterou jsem mohla každý den okukovat, všechny ty nejnovější produkty, které jsem mohla pořídit, ale především akce, které jsem měla hned z první ruky. Jedna z nich probíhala už na začátku srpna a byla to konkrétně 2+1 zdarma na veškeré produkty značky NYX PROFESSIONAL MAKEUP
Během této akce jsem konečně pořídila kousky, které jsem už dlouho chtěla, ale vlastně jsem se k jejich nákupu nikdy pořádně neodhodlala a to z jednoho jediného důvodu. Ani jeden z nich totiž není něco, co bych plánovala používat každý den. Nejvíc jsem se těšila na myslím si už celkem vyhlášený primer pod třpytky GLITTER PRIMER Base perfetrice brillance. Ten mi doporučila má známá, která je také make-up artistka a nemůže si ho vynachválit. Spíš než primer bych ho já nazvala jako spíš lepidlo na třpytky, kterých je podle mě na našem trhu velký nedostatek. Minimálně dvakrát týdne se mě někdo v práci zeptá, zda něco podobného máme a ačkoliv máme spoustu alternativ, které jsou perfektní variantou, stejně všichni chtějí něco, co se tak přímo nazývá. A vlastně i já jsem jednou z nich, proto jsem lepidlo musela mít. Holografické balení je hezké i na pohled ale díky velmi úzké tubičce je i hodně praktické. Můžete si moc hezky vymáčknout jenom opravdu malinké množství, což úplně stačí. Textura primeru je hodně hodně lepivá a tak stačí málo a glittery drží jako přibité po celý den. Určitě doporučuji po nanesení chvilku počkat, primer potom lepí ještě víc.
Primer budu určitě pořizovat opakovaně, i když si myslím, že tubička mi vydrží i několik let. Linky ale pro mě byly bohužel přešlapem. Opět musím zopakovat, že barevných linek je na našem trhu velmi málo, proto jsem se na ně tolik těšila a rovnou pořídila dvoje. Ty žluté VIVID HALO jsem chtěla vlastně nejvíc a tak jsem byla nejvíc zklamaná, že vyschly asi tak po třech používáních a textura tak nějak zežmolkovatěla. Teď s ní neudělám rovnoměrnou linku ani kdybych se opravdu moc snažila, protože na štětečku je vždy málo nebo naopak moc produktu v podobě zvláštních hrudek. Ty nebudu dál ani komentovat, protože jsem je po několika pokusech vyhazuju a šanci už jim nedávám. Je to ale  každopádně balením. Když otevírám žluté linky, jde to velmi jednoduše, jako kdyby nahoře nebyla žádná zábrana, která v podobných baleních je, aby zabránila právě vzduchu. U modrých linek VIVID SAPPHIRE musím opravdu silou zatáhnout, abych štěteček ven dostala. Tam zůstává konzistence pořád stejná a linky vůbec nevysychají. 
Hlavní problém u linek je především to, jak strašně stahují víčko. Jakmile zaschnou, víčko opravdu táhne a je mi jejich nošení vyloženě nepříjemné. Tím, že jsou hodně suché, mají tendence se začít drolit a ani výdrž není tedy úplně stoprocentní a podle mých představ. Ačkoliv nádherná královská modrá je podle nejnovějších trendů barvou roku 2020, pro mě to rozhodně nebude v téhle "nyxí" podobě. Navíc se mi úplně dobře nepracuje ani se štětečkem. Mám ráda, když jsou aplikátorky u linek trochu pevnější a já tak můžu mít větší kontrolu nad linkou jako takovou. Tady se musím opravdu hodně soustředit, aby linie byly rovné a upřímně? Na to po ránu vážně nemám čas. Za mě linky nebrat. I když musím uznat, že barva je to překrásná. 
K primeru jsem rovnou pořídila i dva produkty, které jsem ještě nikdy od Nyxu neměla a musím hned říct, že to rozhodně nejsou poslední kusy. První byl pigment PIG21 METTALIC VELVET. To je taková ta božsky se měnící barva, která z nějakého úhlu vypadá jako hnědá, někdy jako zelená, občas má fialové odlesky a ze všech stran se neskutečně třpytí. Strašně moc mi připomíná stín Makeup Geek (mimochodem, taky se vám zdá, že tahle značka už absolutně nefrčí?) v odstínu Insomnia, který byl jednu dobu poměrně hodně známý. Jsem si taky jistá, že podobný stín má nebo měl Urban Decay, ale kdybyste mě zabili, nevzpomenu si na název. Přijde mi, že je lepší spíš jako takový topper na klasický stín, protože pigmentace není úplně perfekt, takže sám o sobě trošku prosvítá. Efekt ale potom dělá úžasný a společně s primerem zmíněným výš i hodně dlouho vydrží. S lepidlem používám i poslední produkt a to Face and Body glitter v odstínu GLI12 GUNMETAL. Kovová stříbrná hází na světle neskutečné odlesky a dělá se s nimi i moc krásná linka. Na ty já jsem si v poslední době nějak navykla. Když už linku dělám, černou obcházím obloukem a spíš si vyhrávám s nějakou barvou nebo právě glittery. Určitě ale doporučuji nanášet nejdřív glittery a dolíčit oči a potom se teprve vrhnout na pleťovku, jinak vám vše popadá a můžete začít odznovu.  
Chtěla jsem vám ke všemu naházet odkazy, ale abych pravdu řekla, jsem nějaká zmatená. Ofiko stránku nemůžu najít, takže předpokládám, že NYX už se dá sehnat pouze na stránkách Douglasu nebo v Douglasech kamenných. Vím, že na Chodově se butik zrušil, takže asi opravdu NYX samotný skončil? Dejte mi určitě vědět do komentářů, jestli víte, jak to s ním vlastně je. Já si myslím, že by to byla veliká škoda, protože značka je cenově dostupná a produkty jsem měla a mám hodně ráda. V poslední době trochu tu dostupnější kosmetiku zanedbávám. Líčím se převážně našimi produkty a co se týče péče, tam raději investuju do něčeho dražšího, protože čím jsem starší, tím víc se mi pleť mění a přijde mi, že je mnohem víc problematická, než byla doposud. Dřív se mi neskutečně mastila, teď mám naopak problém s extrémně suchými místy. Ráda bych někdy v nejbližší době napsala také o nějaké mojí skincare rutině, kterou jsem si v poslední době oblíbila. Chtěli byste na blogu častěji spíš články o dekorativní nebo pečující kosmetice? Moc se těším na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešní večer už se loučím a všem přeji krásný zbytek týdne a hlavně sladkou a dobrou noc. Zase někdy příště, s pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram