HAVLÍKOVA APOTÉKA: ODLIČOVACÍ MASKA HEBKÁ TVÁŘIČKA

Krásný čtvrtek vám všem! Ačkoliv v oblasti dekorativní kosmetiky neskutečně ráda experimentuji a zkouším všemožné novinky a vychytávky, u pečující kosmetiky už tolik odvážná nejsem a nepouštím se do žádných větších akcí. Můj pečující rituál se už několik měsíců nemění a já konečně našla svoje nejoblíbenější kousky, které mi vyhovují. Je ale nutné se vám hned na začátku k něčemu přiznat. Co se týče péče o pleť, jsem asi ten největší lempl, kterého jste kdy v životě poznali. Odličování mě nebaví, rozhodně na sebe nepatlám miliony krémů a sér, snažím se to úplně upřímně odbít co nejrychleji a co nejjednodušším způsobem a to většinou třeba už ve sprše. Co ale gely ve sprše nezvládnou, na to musím vzít i něco účinnějšího a právě to vám představím dnes. Jedná se o ODLIČOVACÍ MASKU HEBKÁ TVÁŘIČKA z dílny HAVLÍKOVA přírodní APOTÉKA. Tu jsem pořizovala na posledním kosmetickém veletrhu a dnes o ní píšu hlavně také proto, že se příští týden uskuteční veletrh podzimní, kde masku budete moct koupit výhodněji, protože má dílna vždy na veletrhu nějakou skvělou slevičku. 
Havlíkova přírodní Apotéka je značka, která zpracovává  a čerpá z tradičních přírodních receptur lékárníka Karla Havlíka. Ten věřil, že nejlépe pomáhá právě příroda a kosmetiku vyráběl podle svých vlastních receptur, které byly inspirovány i tradičními recepturami až ze 17. století. Tyhle pozapomenuté receptury, zázraky a fígle ale Havlíkova Apotéka znovu vytáhla a pomocí nových poznatků dnešní doby je ještě trošku vylepšila. Filosofií a mottem této značky je: "Příroda je dokonalá, proto se jí inspirujeme". Pan Havlík, nebo spíš mistr Havlík, jak je v různých literaturách označován, byl přesvědčený, že namáhaná a poškozená pleť se dá zachránit právě jedině díky přírodě. Veškeré bylinky, ze kterých se produkty skládají, si firma sama pěstuje v ekozahradách a včelí produkty jsou z úlů z chemicky nezatíženého prostředí. Bio kvalita je pro kosmetiku této značky nesmírně důležitá a na oficiálních stránkách si můžete přečíst něco více o celkových výzkumech a vědeckých studiích, podle kterých jsou produkty posléze poskládané. Mně se každopádně líbí, že všechny účinné složky a jejich výhody jsou vždy napsané i na balení samotného produktu a jinak tomu není ani u mé odličovací masky. 
Kromě toho, že je balení hezké a jednoduché na pohled, vychytané, co se týče všech informací, které jsou pro uživatele potřebné, vyhrává si značka i s názvy produktů. Hebká tvářička, Krásná slečna, Kapka rosy. Tohle jsou jen některé z nádherných a bezpochyby neobvyklých názvů jednotlivých produktů, které v portfoliu značky najdete. Navíc mám strašně ráda takový maličký detail a to krásnou větičku, kterou najdete vždy na každém produktu a která každou slečnu či ženu potěší. Konkrétní věta: "Odlíčená pleť dýchá a ty záříš přirozenou krásou." mě potěší pokaždé, když si jí přečtu. Kromě nějakého nádherného vzkazu si ale na balení můžeme přečíst i balení, rady k aplikaci a taky pro koho a na co je vlastně produkt určený. Já odličovací masku pořídila, protože mě velmi zajímal neobvyklý název, žádnou odličovací masku jsem do jejího nákupu nikdy nezkoušela a ofiko popis mě hodně zaujal. 
Maska je totiž podle popisu, a to cituji, určená pro všechny se zanesenými a ucpanými póry, kteří chtějí mít po odlíčení pocit, jako by ji někdo pohladil v sametových rukavičkách. A to já, prosím pěkně, rozhodně chci. Takový účinek má maska díky účinným složkám, kterými jsou v tomto případě bambucké máslo, meduňka, slunečnicový olej a vitamín E. 

Bambucké máslo - Tuk získávaný ze semen plodů afrického stromu Butyrospermum parkii. Díky vysokému obsahu vitamínu A pomáhá zlepšovat stav pleti a chránit hydrolipidickou bariéru. Pokožku zjemňuje, obnovuje a chrání před nepříznivými vlivy počasí. 
Meduňka - Patří k nejpoužívanějším lokálním bylinkám. Pomáhá tlumit zarudnutí a urychlit průběh zánětlivých reakcí. Podporuje obnovení rovnováhy pleti. Má antioxidační účinky, díky kterým příznivě přispívá k prevenci proti předčasnému stárnutí pokožky. 
Slunečnicový olej - Významný zdroj vitamínu E. Podporuje penetraci účinných látek do pokožky, díky kterým je o ní jemně pečováno. 
Aplikace tohohle zázraku je úplně jednoduchá. Stačí si vmasírovat malé množství do pleti, nejlépe samozřejmě krouživými pohyby a pak nechat chvilku působit. Potom už jen stačí opláchnout vodou a máte hotovo. V případě, že se odličuju jen takhle, je třeba proces zopakovat dvakrát, abych se opravdu pořádně "vydrbala". Občas ale masku používám i jako takové klasické odličovací mléko a prostě si jen trochu dám na odličovací tampónek a pak vše jednoduše setřu. I tak ale rozhodně potom pleť opláchnu, jinak je obličej poměrně ulepený. Ačkoliv je to na pohled mléko/krém jako každý jiný, díky obsahu oleje se make-up úžasně rozpouští a je možné hezky odlíčit prakticky cokoliv. Na voděodolný make-up raději používám spíš ty tampónky, ale při každodenním klasickém make-upu mi bohatě stačí jen pleť masírovat. Měla jsem hrozný problém najít odličovač, který by mě nedráždil a neštípal do očí a konečně jsem ho našla. Na fotkách můžete vidět, jak se maska vypořádala s tužkou na oči, která je podle mě jedním z největších držáků, ale o tom zase někdy příště. 
Pokud se vám tahle odličovací maska zalíbila, můžete jí pořídit hned v kamenných prodejnách, které najdete po celé České Republice. Co se týče Prahy, prodejna je například v obchodním centru Chodov nebo Palladium. Další města a kamenné obchody najdete ZDE.  Pokud ani jednu z nich nemáte po ruce, nemusíte zoufat, značka má i e-shop ZDE, kde najdete všechny produkty s velice podrobným popisem. Já si každopádně počkám na veletrh, kde bude už zmiňovaná sleva a věřím, že jako vždy velká spousta ochotných pomocnic, které mi sestaví nějakou tu skincare přesně na míru. Zatím jsem totiž byla naprosto spokojená se všemi produkty, které jsem vyzkoušela a tak se ráda pustím do něčeho dalšího. Je nějaká značka, na kterou nedáte dopustit vy? Budu moc ráda za jakékoliv tipy na spolehlivou péči. Jak jsem se vám přiznala, jsem sice lempl, ale taky už bohužel nejsem ten nejmladší lempl a tak je načase se začít o tu pleť trochu víc starat. A jdu začít hned teď. S vámi se tedy pro dnešek loučím, jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se mnou vydržíte i do toho dalšího. Krásný večer, s pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Tak toto by bol produkt pre mňa. Ak neštípe v očiach, tak sa mi páči. Ja s tým mávam tiež dosť problémy. Značku poznám a mám pár produktov, ktoré mám rada. Asi top sú krémy Andelská tvár či Krásna Slečna. A dobré je aj to ich Tonikum bylinkové.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. pojem odličovacia maska som ešte nepočula :P zaujímavé

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat

Instagram