RECENZE: PRO FUSION COSMETICS MATTES 10 SHADE MATTE EYESHADOW PALETTE

Krásný čtvrtek vám všem! V jednom z minulých článků jsem vám ukazovala svoje nákupy z kosmetických veletrhů World of Beauty and Spa + Interbeauty 2019. Ačkoliv většina z novinek, které jsem pořídila si ještě na svůj článek počká, jedna paletka si moje srdce získala na první pohled a já jí musela co nejrychleji začít testovat hned první den. Po dvou týdnech jsem byla schopná si svůj názor na tuhle paletku udělat a myšlenky si nějakým způsobem sesumírovat a proto si dnes můžete přečíst tuhle recenzi, kterou jsem vám hned sepsala. Podle komentářů vás spíš zaujala paletka barevnějšího rázu, ale na tu si budete muset ještě nějakou chvilku počkat. Dnes se totiž podíváme na mou velmi oblíbenou klasiku a to paletku matnou PRO FUSION COSMETICS MATTES 10 SHADE MATTE EYESHADOW PALETTE. Tu jsem na veletrhu koupila za 200 Kč a v případě, že byste měli na paletku zálusk, mohu vám předat kontakt na manažera značky, u které si můžete kosmetiku objednat. Samotný e-shop totiž (zatím) tahle značka nemá, předpokládaný odhad ale je, že tuhle značku už u nás budeme mít v jejím plném rozsahu od letních prázdnin. Prozatím ale tedy stačí jen kontaktovat vedení e-shopu Ardell.cz, kde vám milerádi produkty seženou. 
Cena paletky byla 200 Kč, což mi přijde jako klasická průměrná cena paletky z drogérie. Drogérkové mi také přijde plastové balení, které mi připomíná například paletky Makeup revolution. Úplně obyčejně, celkem pevné, nijak přenádherné, ale na cesty spolehlivé, protože svou službu prostě splňuje. Líbí se mi ale malý holografický detail na balení, malý proužek po celém obvodu, který hází hezké odlesky a trošku balení odlišuje od ostatních značek a klasických balení. Moc se mi líbí, že jednotlivé stíny jsou pojmenované, takže je velmi jednoduché třeba u nějakého líčení popisovat, jaký odstín zrovna používám. Stále se odhodlávám k tomu, že bych sem tam natočila i nějaké video a k tomu se podobné paletky se jmény budou hodit.
Paletka je nádherně teplá, což je přesně můj šálek kávy a obsahuje tedy 10 pouze matných stínů. V nabídce jsou ještě další čtyři deseti-stínové paletky. Já bych ráda pořídila například SPECTRUM, která je plná neonových matných barev. Ostatní paletky už jsou takové ty klasické nahé paletky, které teď vidíme vlastně úplně všude a abych pravdu řekla, nelákají mě tolik. MATTES mě ale měla hned na první pohled a absolutně jsem neváhala. Podle mě je totiž paletka strašně hezky poskládaná. Najdu v ní hned několik stínů přes celé víčko, které tak ráda používám k zafixování báze a vytvoření hezkého podkladu. Stejně tak v paletce najdete spoustu středních tónů ke zvýraznění záhybu a roztírání dalších odstínů. Není nouze ani o tmavé stíny na nějaké výrazné kouřové líčení a najdete i teplejší a oranžovější odstíny, se kterými se dá udělat i nějaké zajímavější a barevnější líčení. Já třeba zbožňuji odstín AFIRE, který nanesu přes celé víčko a pohled vypadá opravdu ohnivě. Odstín UNITY je taky můj hodně oblíbený, ten je perfektní do záhybu a je jako jediný takový hezky neutrální. Jediné, co mi na paletce trošku vadí je, že odstíny DOLL a FLY jsou si na víčku hodně podobné a spíš bych ocenila nějakou jinou barvu než dva téměř stejné odstíny. Jeden z nejtmavších odstínů DEVIOUS bych taky oželila, vzhledem k tomu, že je celkem křídovitý a lehce flekatí. Jak ale můžete vidět na swatchi, je to jediný stín, který tohle dělá, jiné jsou téměř máslové a velmi dobře pigmentované. 
Pigmentace je velmi dobrá, což mě velmi mile překvapilo vzhledem k tomu, že matné stíny jsou většinou celkem těžké na výrobu a tak se ne vždy podaří vyrobit hodně pigmentovaný stín. Přirovnala bych je například ke stínům Milani, které jsem vám recenzovala už pár měsíců zpátky a paletka mi přijde svou pigmentací hodně podobná. V čem ale už tolik podobná není je výdrž. Stíny poměrně dost práší a celkově opadávají pod víčko, ale to po celý den - respektive tedy po několika hodinách nošení. Je třeba pod ně stoprocentně nosit nějakou vámi osvědčenou bázi, protože jinak se pigment na víčku příliš neuchytí a cestuje po celém obličeji. S bází je to ale o 100% lepší a musím vyšvihnout i to, jak hezky se stíny roztírají. Dají se díky nim dělat krásné přechody a to jak v kombinaci s nějakými jinými třpytivými stíny, tak samostatně. Hezky se roztírají do sebe a určitě bude paletka dobrým pomocníkem většině z vás. 
Rozhodně bych neřekla, že je paletka lepší než nějaké dražší značky, ale rozhodně si myslím, že alespoň některým z nich slušně konkuruje a při troše snahy bych nejspíš nepoznala rozdíl mezi ní a nějakou dražší konkurencí. Už se doopravdy neskutečně těším, až u nás bude značka dostupná běžně a bude mít svůj e-shop, protože budu rozhodně jedna z těch, která na e-shopu bude lovit dost často. Samozřejmě mě jako správného kosmetického maniaka lákají nově dostupné značky u nás, ale lákají mě vždy o "trošku" víc, když vidím, že kvalita stojí za vyzkoušení. Tak bych asi ukončila dnešní recenzi, opravdu si myslím, že paletka stála za vyzkoušení a za dvě stovky budu určitě zkoušet dál. Teď se chystám právě na paletku, která se vám v nákupech a novinkách líbila nejvíc a vy si o ní určitě během dalších týdnů tady na blogu přečtete. A já samozřejmě doufám, že tu se mnou u všech těch dalších článků budete, že mi dáte do komentářů vědět, jak se vám ten dnešní článek líbil a samozřejmě taky, že si užijete krásný zbytek týdne a nádherný prosluněný víkend. Tak zase příště, s pozdravem - Vaše M. 

4 komentáře:

Instagram