RECENZE: L'OREAL LES CHOCOLATS ULTRA MATTE LIQUID LIPSTICKS

Krásnou neděli vám všem! Zatímco vy čtete tenhle článek, já vybaluji tašky po skvělém týdnu na horách s přítelem a partou kamarádů. Ačkoliv to byl týden strávený téměř bez make-upu, ve volných chvilkách (a že jich bylo opravdu málo) jsem zvládla dopsat článek celý věnovaný nejnovějším čokoládám z naší drogérie L'OREAL LES CHOCOLATS ULTRA MATTE LIQUID LIPSTICKS neboli tekutých rtěnek značky L'oreal. Ty jsem pořídila ještě před tím, než přišly k nám a to v Řecku na Zakynthosu, kde jsem objevila v jedné ze zapadlých uliček obrovský obchod s kosmetikou. Byla to prodejna, ve které jste našli jak high-endovou kosmetiku, tak i tu levnější drogérkovou. Dost mi to připomnělo třeba americkou Ultu, kde najdete taky skoro všechny značky pohromadě a musím říct, že se mi tenhle koncept všeho pohromadě moc líbí a ocenila bych něco podobného i u nás. Co se týče dražších značek, nevšimla jsem si ničeho, co by nebylo dostupné i u nás, zato v drogérkové části jsem objevila právě tyhle rtěnky a hned vzala tři odstíny, které se mi líbily nejvíc. O několik měsíců později došly rtěnky i k nám a proto je na čase s vámi sdílet moje dojmy z nich. 
Balení je naprosto nádherné. Vzhled matného skla se mi moc líbí, je přes něj vidět i barva, což mi vyhovuje při výběru odstínu v mojí sbírce a taky se mi moc líbí, že je na plastovém uzávěru číslo a jméno jednotlivého odstínu, takže pokud rtěnky skladujete "na stojáka", poznáte odstíny taky hned. Detaily a nápisy jsou potom v rosegold barvě, která hezky ladí s béžovým víčkem a dotváří nádherný vzhled celého balení. Aplikátor je pro mě novinkou, protože jsem podobný aplikátor ještě u tekuté rtěnky nikdy neviděla. Má kapkovitý tvar a díky špičatému konci kapky se rtěnka úplně perfektně nanáší. Hezky se s ním dají vykreslit i kontury a nadšená jsem i z malé prohlubně, který aplikátor má. Díky té se dá nabrat přesné množství a to se potom hezky rozprostírá po celých rtech.
Celá řada a všechny odstíny v ní jsou samozřejmě inspirovány čokoládou, takže mají vždycky hnědý základ a podtón. Přiznám se, že nevím, kolik odstínů je k dostání u nás a vlastně ani netuším, kolik jich přesně bylo v Řecku. Tipuju, že tak kolem patnácti a já vybrala tři, které mě (jak jinak) zaujaly úplně nejvíc. Vzhledem k tomu, že hnědé odstíny naprosto miluju, bylo těžké vybírat, ale dnes vám ukážu svoje největší favority. Prvním a nejoblíbenějším kouskem je 860 GINGER BOMB, což je taková narezlá střední hnědá. Na mixování jsem pořídila nejsvětlejší odstín v nabídce a to 844 SWEET TOOTH. Poslední je 862 VOLUPTO CHOCO, který je na rtech na můj vkus až moc tmavý a je o hodně výraznější, než v balení vypadá. Všechny odstíny se ale dají krásně míchat a kombinovat. Všechny odstíny voní po čokoládě, ale musím upozornit, že vůně je opravdu intenzivní, pro někoho možná až moc. Kromě nádherných hnědých odstínů byly v nabídce i tmavší, tkeré jsou spíš do vínova, takže pokud jste milovnice či milovníci výrazných temných odstínů, přijdete si na své i vy.
Textura je hodně zvláštní a pro mě dost unikátní. Je taková strašně hutná a na rtech hodně pevná a bohužel dost stahuje. Já mám radši lehčí textury, tady opravdu po celou dobu nošení rtěnky na rtech cítím, což mi příliš nevyhovuje. Na druhou stranu musím opravdu vychválit skvělou pigmentaci. Na jedno namočení a jedno přetření rtů opravdu docílím plného krytí, což se u většiny rtěnek úplně nestává. Stahování rtů ale opravdu není příjemné a vzhledem k tomu, že finish je opravdu ultra matný, rtěnky i ultra vysušují. Po několika hodinách se začnou i drolit a střed rtů je po prvním jídle dole. Výběr odstínů je moc fajn, L'oreal se přesně trefil do mojí noty, ale celodenní výdrž bohužel nevyšla a nepříjemné stahování u mě bohužel zapříčinilo to, že je nenosím nijak často a mezi oblíbence se rozhodně nezařadily.
Musím ale říct, že ačkoliv z nich nejsem úplně u vytržení, budou pro mě nejspíš už navždycky takovou vzpomínkou na první dovolenou u moře s mým přítelem. Už navždycky budu mít před očima ten jeho zoufalý pohled, který po půl hodině plné kosmetiky v Řecku měl a taky to nadšení při odchodu a protáčení očí při mém neustálém komentování toho, že je nefér, že k nám se kosmetika prostě vždycky dostane pozdě. To je totiž téma, které mě nikdy nepřestane rozčilovat a absolutně nechápu, proč tomu vlastně tak je. I poslední kousky tekutých rtěnek L'oreal jsem koneckonců pořizovala na dovolené, protože u nás tenkrát ještě nebyly. Recenzovala jsem vám je TADY a doporučila bych je určitě víc než tyhle čokoládky. Na každodenní nošení jsou určitě příjemnější a i odstíny jsou krásné a nahé, stejně jako u téhle čokoládové řady. Už jste čokoládky zkoušely? A pokud ano, byli jste spokojené? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se loučím. Snad e vám dnešní článek líbil a počkáte tu se mnou i do toho dalšího, s pozdravem - Vaše M. 

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, co miluje tyhle hnědé odstíny všeho druhu! :))

      Vymazat
  2. Jéé, tak k nim jsme čichala u kamarádky, která má jeden odstín. Akorát už netuším jaký :-) a vůně byla faakt božská :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram