RECENZE: L'OREAL MATTE LIP PAINTS - KOLEKCE THE NUDIST

Krásnou neděli vám všem! Ačkoliv článek o tekutých rtěnkách tu byl opravdu nedávno, nemůžu si pomoct a dnes si hned dáme další. Vzhledem k tomu, že si sama (no dobře, s malou pomocí přítele) vyrábím takové pořadače do šuplíků, ve kterých skladuji kosmetiku, bylo na čase také veškerou kosmetiku probrat a hezky uspořádat. Při té příležitosti jsem (znovu)objevila kousky značky L'OREAL - INFALLIBLE MATTE LIP PAINTS, které jsem pořídila v létě v Itálii a u nás bohužel nebyla tato limitovaná kolekce THE NUDIST k sehnání. Mě samozřejmě přilákala jako magnet, protože nahé a ještě k tomu matné rtěnky patří mezi moje nejoblíbenější. Našla jsem je momentálně na e-shopu feelunique.com, ze kterého se dá objednávat i do České Republiky a tak jsem se rozhodla, že recenzi na ně sepíšu i tak. Těm z vás, co jsou (stejně jako já) naprostými milovníky či milovnicemi nahých rtů a všech možných tekutých rtěnek, se snad bude článek líbit a bude nějakým způsobem i nápomocný. Pokud jste ale spíše na barevnější varianty a obzvlášť teď na podzim si libujete v různých červených a vínových odstínech, nezoufejte! Rtěnky se totiž u nás v drogériích prodávají přesně v těchto barevných variantách, takže pokud vás dnešní produkt zaujme, směle do jeho nákupu. Teď už se ale pojďme podívat na nahou řadu The Nudist, kterou jsem pořídila já a to za cca 8 euro za kus.    
Balení se mi upřímně neskutečně líbí, protože je to konečně něco jiného než klasické plastové průhledné obaly, které momentálně vidíme na každém rohu. Jako asi úplně všichni, co tento produkt vyzkoušeli, jsem s i já na první pohled myslela, že se bude jednat spíš o klasické tubičkové aplikování, tedy zmáčknout tubu a produkt prostře vyteče. opak je ale pravdou a rtěnka má normální pěnový aplikátor, který je třeba nejdříve odšroubovat. Není ale úplně klasický, je o něco větší a huňatější než běžně aplikátory jsou a je na rtech dost příjemný. Celé rty hezky obemkne a na konci má i malou prohlubeň, ve které je vždy o něco víc produktu, který se díky této prohlubni hezky nanáší.  
Velké plus za mě dostává produkt i pro to, jak nádherně ovocně voní, a dokonce i chutná! Při každém olíznutí rtů cítíte úžasnou ovocnou chuť a na to já jsem celkem ulítlá. Parfemace je cítit pouze při nanášení, ale při nošení už vůbec ne. To je pro ty z vás, co silnou parfemaci nemůžou vystát.  
Celkově bylo v kolekci odstínů šest, ale já pořídila pouze tři. Dva ze zbylých odstínů byly na mě až příliš do růžova a fialova, takže bych je nejspíš moc neunosila, protože na takové barvy mě, jak asi už víte, moc neužije. Poslední odstín byl zase až příliš tmavý a moc hnědý. Já zvolila zlatou střední cestu a vzala přesně odstíny uprostřed. Nejsvětlejší 208 Off-White je krásně teplá narůžovělá nahá, kterou já spíš používám na zvýraznění středu rtů a nanáším jí společně s oběma dalšími odstíny. Přes celé rty je na mě až příliš světlá a rty vypadají až mrtvolně. Pokud tedy nijak speciálně svoje rty nekonturujete a nesnažíte se je dělat optický větší, tenhle odstín nutně nepotřebujete. Sedět bude spíš hodně světlým typům. 210 Dead Lips naopak potřebujete ve svém životě naprosto nutně! neutrální hnědá s lehounce růžovým podtónem je mým nejoblíbenějším odstínem a slušet bude jak bledulkám, tak i slečnám s tmavší pletí. 209 Nude On Fleek je o odstín tmavší a o chlup teplejší verzí barvy předchozí a i z té jsem poměrně nadšená, protože k mojí (olivové) pleti se dle mého názoru dost hodí a nosím jí dost ráda. Tyto kousky jsou mezi odstíny nejoblíbenější - o tom koneckonců vypovídá i to, že jsou momentálně na e-shopu vyprodané. Nezoufejte ale, určitě je brzy zase naskladní.  
Celou dobu používám termín "tekuté rtěnky", ale používám ho úplně nesprávně. Je to spíš našlehaná rtěnka, která je na rtech po celou dobu jejího nošení cítit spíš jako taková pěna. Díky tomu, že je konzistence takhle našlehaná, na rtech samozřejmě úplně nezasychá a po celou dobu nošení je pořád na rtech cítit. Neleskne se, na první pohled vypadá opravdu matně, ale nikdy nezaschne tak, aby se vám neobtiskávala při každém jídle nebo pití. S tím samozřejmě souvisí i kratší výdrž. Na rtech barva dá jen pár hodin. Na druhou stranu ale rty příliš nevysušuje, což se bude obzvlášť teď v zimě dost hodit. Textura je na rtech opravdu velice příjemná a suchá místa ani nijak nezvýrazňuje.  
Mně rtěnka vyhovuje pouze na takové to jednoduché každodenní nošení, kdy až tak nepotřebuji, aby barva vypadala za všech okolností dokonale. Na nějakou důležitou akci bych ale zvolila jiné kousky s větší výdrží a nejspíš i jinou konzistencí. Rozhodně se mi ale doma neztratí a i nadále je budu používat, protože odstíny se mi nepředstavitelně líbí a hodí se podle mě ke každému líčení, které si vytvoříte. Jak jsem řekla již na začátku, u nás jsou k dostání jiné odstíny těchto matných lip paintů a to konkrétně tři, které jsou všechny celkem zářivé. Momentálně jsou na e-shopu notino.cz k sehnání s 20% slevou za 175 Kč, takže můžete produkt pořídit i tam, pokud vás zaujal. Dál jsou také lesklé verze, které mě upřímně tolik nelákají, ale alespoň u nás díky nim můžete najít i trochu nositelnější odstíny. Kromě této nahé řady měli v italské drogérii i tekuté rtěnky od Maybelline, které jsem chtěla pořídit původně. Jsem ráda, že jsem tak neudělala, protože ty už jsou k dostání i na našem trhu a v budoucnu si určitě budete moci přečíst recenzi i na ně. Kromě toho jsem si během listopadu sjednala i pár spoluprací s mými oblíbenými značkami a recenzovat tedy v příštích týdnech budu jako divá. Doufám, že vy budete se mnou u toho a že se vám i dnešní článek líbil. Pro dnešek už se ale loučím a přeji krásný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M.   

2 komentáře:

  1. tak to sú nádherné odtiene :) tak na bežný deň do práce, keď chcem mať niečo na perách, ale aby to nebolo výrazné, sa hodia :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V ČR jsou momentálně rtěnky dostupné v drogériích DM, takže pokud něco na běžný den potřebuješ, už víš kde je pořídit! :)

      Vymazat

Instagram