NEJLEPŠÍ DEKORATIVNÍ KOSMETIKA ROKU 2018: ROZJASŇOVAČE BECCA

Krásnou první neděli roku 2019 vám všem! Po vánoční a silvestrovské pauze, kterou jste si doufám i vy užili naplno, jsem konečně zpět a to rovnou s celou sérií nových článků, které jsem si přes Vánoce pro vás připravila, ačkoliv právě Vánoce jsem trávila skoro bez make-upu a jakéhokoliv líčení. To se ovšem nedá říct o celém roku 2018, ve kterém jsem se toho nalíčila až až. Za celý minulý rok vyzkoušela opravdu velké množství rozjasňovačů, ale pouze jedna značka mě uchvátila natolik, že pokud se mě někdo zeptá na ty nejlepší rozjasňovače, okamžitě si vzpomenu jen a pouze na tuhle značku. Je to BECCA se svými ikonickými rozjasňovači SHIMMERING SKIN PERFECTORS, které jsou bezpochyby jedněmi z nejoblíbenějších a nejvyhledávanějších rozjasňovačů vůbec. Já jeden nejoblíbenější odstín používala v průběhu celého roku a vzhledem k tomu, že jsem k Vánocům dostala sadu mini rozjasňovačů BECCA ENCHANTED GLOW, rozhodla jsem se konečně sepsat článek a ukázat vám svoje nejnovější přírůstky do Becca rodinky. Po celý leden vám navíc budu postupně ukazovat svoje největší oblíbence minulého roku napříč všemi produkty z dekorativní kosmetiky a budu velice ráda, pokud mi i vy do komentářů vždy napíšete, jaké oblíbené produkty, dneska zrovna rozjasňovače, máte nejradši vy.  
Mini set ENCHANTED GLOW, kterého se převážně týká dnešní článek je sada těch nejoblíbenějších a také nejikoničtějších odstínů pudrových rozjasňovačů a to konkrétně rozjasňovačů MOONSTONE, OPAL a C-POP- MOONSTONE je z tohoto tria nejsvětlejším odstínem a logicky se tak hodí pro světlé typy pleti. Já po tomhle odstínu můžu sahat pouze v zimě a na jaře, kdy z mého opálení už (bohužel) moc nezbývá, ale v létě je pro mě téměř nepoužitelný. Všechny odstíny ale strašně ráda nosím i jako oční stíny, takže ačkoliv třeba tenhle nejsvětlejší odstín na tváře nepoužiju, na víčka ho nanesu vždycky, když chci něco extra. Naprosto univerzální odstín je odstín OPAL, který je asi nejznámější. Je to takový neutrální odstín, který se hodí ke každému líčení a každé příležitosti. Zlatá, která není ani příliš bílá, ale ani příliš žlutá, prostě přesně akorát. Třpytky v téhle barvě jsou lehce do růžova a na tvářích je barva velice lichotivá. Poslední můj odstín je C-POP, který je můj nejoblíbenější. Je oproti dalším dvěma barvám víc do oranžova a to díky broskvovým třpytkám, které se mísí s těmi růžovými. 
Navíc mi přijde, že je C-POP z celé sady nejintenzivnější. Nebo tedy spíš nejintenzivnější na první dobrou. Zatímco první dva odstíny musíte vrstvit, aby byl rozjasňovač opravdu zářivý, u C-POP stačí jednou namočit štětec a jednou nanést. Žádného přirozeného efektu se nedočkáte, C-POP je naprostou bombou už při první aplikaci. Pokud se raději držíte při zemi a spíš raději vrstvíte, aby intenzita byla větší, doporučuji spíš pořídit OPAL nebo MOONSTONE, ty jsou krapet jemnější. Kromě až metalického lesku, kterého můžete docílit u všech třech variant jsem si ale zamilovala všechny rozjasňovače hlavně díky obrovské výdrži. Na tvářích vydrží bez jakéhokoliv mizení až 10 hodin a to je prozatím ta nejdelší doba, kterou jsem u jakýchkoliv rozjasňovačů zaregistrovala a proč je vlastně tak moc miluju. Jediné, co mě, přiznám se, tolik neuchvátilo je diskový obal, který se mi prostě na pohled nelíbí. Na druhou stranu je hezky pevný a kvalitní a velice oceňuji i zrcátko, které je mimochodem i ve všech menších cestovních baleních. 
Za zmínku určitě stojí i tekuté a krémové verze těchto rozjasňovačů. I s těmi mám velmi pozitivní zkušenost. Krémové ano tekuté rozjasňovače rozhodně nepoužívám denně, jejich používání je u mě spíš sporadické, ale když už se do takového rozjasňování pustím, vždycky sahám po Becce. Co se týče tekutých rozjasňovačů, ve sbírce mám opět odstín OPAL a to zrovna ve dvou verzích. První verze je s pěnovým aplikátorem v podobě malé lahvičky, kterou jsem pořídila v setu BECCA GLOW ON THE GO (koupíte ZDE). Ten jsem si oblíbila natolik, že jsem ho poté pořídila i ve 20 ml tubě (koupíte ZDE). Verzi s pěnovým aplikátorem používám jen na rozjasnění lícních kostí, zatímco rozjasňovač z tuby přimíchávám přímo do make-upu, když mám náladu na projasněnější základ. Oba dva způsoby jsou nádherné, na lícních kostech jde rozjasňovač strašně jednoduše rozetřít a to i mně, které se to většinou tak lehce prostě nedaří. Posledním BECCA kouskem, který dnes zmíním je krémová verze rozjasňovače C-POP POURED CREME, která se u nás bohužel již neprodává a podle mě je to tedy veliká škoda, protože ten je můj velice oblíbený. S touhle verzí se mi totiž pracuje snad ještě lépe než s verzí tekutou, takže pokud budete mít příležitost jí pořídit někde v zahraničí, neváhejte. 
Neváhejte koneckonců u žádného z rozjasňovačů, které jsem dnes popisovala, protože opravdu stojí za to a miniaturka vyjde opravdu na neskutečně hezké peníze vzhledem k tomu, jak úžasně kvalitní kousky jsou. Miniaturky stojí tuším okolo 450 Kč a většinou je najdete v prodejně u pokladen. Velké velikosti v klasickém stojanu nebo na e-shopu ZDE najdete za 1020 Kč a to dokonce v jedenácti odstínech. Já mám momentálně políčeno na odstín GOLD POP, který bych chtěla na léto a věřím, že mi bude dělat společnost na všech důležitých akcích a cestách, které mě letošní léto čekají. Jediné, co mě ale čeká teď, je velký úklid, do kterého se jdu pustit. Proto vás pro dnešek už opouštím a budu se těšit až u článku dalšího. Jako vždy doufám, že ten dnešní se vám líbil, že vás moje nová "rubrika" zaujala a že tu se mnou vydržíte i nadále. Těším se na všechny vaše komentáře a přeji hezký start nového týdne a vlastně celkově Nového roku!  

2 komentáře:

  1. Značku Becca znám, ale osobně jsem od ní nic nezkoušela :) v budoucnu bych určitě nějaký ten produkt vyzkoušet chtěla.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram