RECENZE: MAYBELLINE TEKUTÉ RTĚNKY SUPER STAY MATTE INK

Krásný čtvrtek vám všem! Prázdniny jsou u konce a tak je u konce i moje blogerská pauza, kterou jsem si tyto prázdniny naordinovala. Užila jsem si nádherné prázdniny a součástí také byla skvělá dovolená v Řecku, na kterou jsem poprvé v životě letěla letadlem. Zážitek to byl naprosto nádherný, ale to balení před ním mi dělalo velké problémy. Kdo mě zná osobně, moc dobře ví, že ráda a často balím raději víc věcí, než je ve skutečnosti potřeba. Tentokrát tomu ale bylo jinak, protože jsem se musela vejít do limitu a tak jsem s sebou opravdu mohla vzít jen věci, které pro mě byly nezbytné a naprosto nutné. Jednou z těchto věcí samozřejmě byla i moje kosmetická taštička a já vám dnes ukážu jednu - tedy vlastně dvě z položek, které z ní v poslední době nikdy nevyndavám a bez kterých bych na tuhle dovolenou rozhodně odjet nemohla. Jsou to tekuté rtěnky MAYBELLINE SUPER STAY MATTE INK, které pořídíte ve všech našich drogériích. Já ty svoje pořídila za 149 Kč a od té doby se do nich absolutně a upřímně zamilovala.
Pokud se v nejbližší době do žádné drogérie nedostanete, můžete kousky objednat i na internetu - konkrétně třeba na stránce Notino.cz (odkaz ZDE), kde jsou rtěnky dostupné ve všech deseti odstínech, které u nás k dostání jsou. Nejnovějšími přírůstky jsou právě moje dva kousky, které jsou z nejnovější řady THE NUDES, což je řada plná nahých odstínů s různými podtóny. Samozřejmě je ale škála mnohem zábavnější. Kromě této nahé řady můžete pořídit i temné vínové, krásné zářivě červené nebo hezky šťavnatě růžové, které budou na tohle léto prostě perfektní. Já se ale klasicky držela "při zemi" a hlavně ve své komfortní zóně a prozatím pořídila jen dva odstíny, které mi byly na první pohled nejsympatičtější. Než se ale na jednotlivé barvičky podíváme, pojďme se na rtěnky podívat spíš zvenčí. Balení je hezky v barvě samotné rtěnky a víčko je bílé. Bílé balení je koneckonců pro tuto řadu SUPER STAY naprosto typické, protože i make-upy, pudry a fixační spreje, které v této řadě jsou k dispozici, mají balení bílé s červenými a stříbrnými nápisy.
Barva spodní části balení sice na 100% úplně neodpovídá skutečné barvě rtěnky, ale je alespoň hodně hodně podobná, takže prostě poznáte, po kterém odstínu saháte.Tohle balení se mi líbí, je jako kdyby pogumované, takže se nemůže prakticky nijak rozbít, což je pro cestování jako dělané. Na balení je takové nálepka s názvem odstínu, což je samozřejmě malé plus. Ačkoliv je logické, že chce každý vědět, jaký odstín používá, pořád ještě některé značky tyhle nálepky a nápisy na balení nemají, takže u Maybelline oceňuji, že na tenhle pro mě podstatný detail nezapomněl. Co si podle mě ale zaslouží deset bodů z deseti, je úžasný aplikátor, který má tvar kapičky a díky kterému se naprosto úžasně dá vykreslit nejdříve tvar rtů. Špička je na to absolutně perfektní a já s rtěnkami nemusím používat ani tužku na rty, protože prostě vytvaruji rty pomocí aplikátoru. Uprostřed kapky je navíc prohlubeň, která drží perfektní množství barvy, dokud ji nepřenesete na rty. Díky té prohlubni navíc aplikátor rty hezky obemkne, takže se barva nanáší jednoduše a hlavně rovnoměrně po celé šířce rtů. Tenhle typ aplikátoru by podle mě měla používat většina značek, protože je to doposud nejlepší aplikátor, který jsem kdy vyzkoušela.
Jak jsem již psala, odstíny jsou z nové kolekce THE NUDES, která se, tuším, skládá jen asi z pěti odstínů a já pořídila dva. První z nich je nejsvětlejší odstín téhle řady a to 55 DRIVER. Nejsem si jistá, jestli tenhle odstín samostatně na někom může vypadat dobře. Je to hodně světlounká nahá, hodně do broskvova, která ale bohužel vypadá sama o sobě dost mrtvolně. Možná tak vypadá jen na mně, protože já mám svoje rty hodně tmavé, ale já jí používám k mixování s jinými odstíny. Na to je ale naprosto perfektní. Druhý odstín 70 AMAZONIAN mám momentálně mnohem radši, protože mi mnohem lépe sedí k pleti teď, když jsem opálená. Ještě před tímhle úmorným létem jsem ale tak opálená nebyla a musela jsem oba odstíny kombinovat. Je ale fajn, že se dají odstíny společně mixovat moc dobře a i když přes tmavší odstín nanesete ten světlejší, nestane se, že by se vám na rtech vytvořila nějaká nepříjemná suchá vrstva, ale odstíny se hezky vmísí do sebe a vytvoří nádherný odstín. Já tekuté rtěnky (ať už jakékoliv) míchám velmi ráda, protože si vždy vytvořím odstín, který se mi líbí ze všeho nejvíc. 
Důvodem, proč jsem si tyhle tekuté rtěnky tak moc zamilovala, ale není hezký obal nebo krásné odstíny. Je to především ta neskutečná a opravdu celodenní výdrž. Rtěnka na rtech vypadá opravdu jako nová po celý den a podle mě vyhrává cenu za nejlepší tekutou rtěnku, kterou u nás můžete v drogérii sehnat. Zařadila se dokonce mezi nejoblíbenější tekuté rtěnky vůbec a to i v porovnání s dražšími rtěnkami, které jsem vyzkoušela. Maybelline produkty jsou prostě pořád lepší a lepší. To se mi koneckonců potvrdilo už u jejich rozjasňovačů, které jsem od nich zkoušela naposledy a recenzi na ně můžete najít ZDE. Momentálně se chystám na velký průzkum fixačních sprejů z našich drogérií a tak další produkt, na který mám od této značky spadeno bude určitě sprej. Jaký je váš nejoblíbenější Maybelline produkt? Jako vždy se těším na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešek se už loučím. Přeji vám krásný start nového týdne a pokud se i vy chystáte do školy, tak samozřejmě úspěšný start nového školního roku. S pozdravem, Vaše M. :) 

6 komentářů:

  1. Hodně pěkných recenzí jsem na tyto rtěnky četla a aspoň jeden odstín by se mi líbil. :) Tyhle jsou takové nude a ty se mi moc nelíbí. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ty odstíny jsou fakt krásné! Mám moc ráda nude odstíny :-) už jsem jednu recenzi na tyhle rtěnky četla a také byla pozitivní. Budu si muset nějaký odstín koupit :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, protože poměr cena/kvalita je perfektní! Pak dej stoprocentně vědět, jak jsi byla spokojená. :)

      Vymazat
  3. Všade počúvam iba samú chválu asi je už načase aby som si konečne otestovala :D

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tak dneska jsem si koupila také jednu , Je super mám odstín č.10 růžovou.

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto rúže sú fakt perfektné. Dlho vydržia a nevysušujú pery. Ja mám výrazný odtieň čiže sa trochu horšie stráca, ale stále sa to dá nosiť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Instagram