RECENZE: ESSENCE COLOUR BOOST MAD ABOUT MATTE LIQUID LIPSTICKS

Krásný pátek vám všem! Zatímco vy čtete tenhle článek, já sedím opět v letadle (nebo už jsem dokonce na místě) a tentokrát mířím na nádherný Zakynthos. Díky nákupu všemožných opalovacích krémů a podobných nutností jsem se po neskutečně dlouhé době opět dostala do drogérie DM a nevěřila vlastním očím, kolik novinek jsem za dobu svojí blogerské nepřítomnosti v drogériích propásla. Rozhodla jsem se ale, že všechny svoje resty musím neprodleně dohnat a tak jsem udělala velký průzkum a pořídila veškeré novinky, které mě v drogérii zaujaly. Asi nejvíc mě potěšily nové tekuté rtěnky ESSENCE MAD ABOUT MATTE LIQUID LIPSTICKS, které nahradily tekuté rtěnky, které byly v nabídce Essence už velmi dlouho a nebudeme si nic nalhávat, byly naprosto příšerné. Kromě rtěnek jsem pořídila taky nové make-upy a korektory, ale nutno podotknout, že v DM moc velký výběr nebyl. Podle oficiálních stránek přišla Essence s mnohem větším množstvím novinek a tak se budu muset podívat spíš do nějakého většího Rossmannu, kde je většinou výběr mnohem lepší. Z pěti odstínů rtěnek, které byly na výběr v drogérii DM, jsem nakonec pořídila odstíny čtyři a to za cenu 75 Kč za kus. Vy si o nich můžete přečíst právě teď a já doufám, že se vám bude článek líbit a do komentáře mi dáte vědět, jaké kousky jste z novinek pořídili právě vy. 
Balení, které vypadá, jako by se jednalo o lesk, se mi moc líbí, ale až nápadně moc mi připomíná balení tekutých rtěnek L'oreal, které jsem vám recenzovala ZDE. Balení Essence se mi ale líbí o maličko víc, protože černé uzavírání je matné a já mám matná balení prostě nejradši. Navíc je balení menší a tudíž i skladnější. Aplikátor je pěnový a hezky měkký , takže aplikace je příjemná. Nejsem si ale úplně jistá tím tvarem aplikátoru. Tvar přesýpacích hodin mi většinou celkem vyhovuje, protože díky vyříznutému prostředku se dají hezky obemknout rty a rozprostřít barva. Tentokrát mi ani nevyhovuje ten kulatý vršek, protože musím být celkem opatrná při nanášení. To zakulacení mi celkem znesnadňuje držet se nějaké rovné čáry a rty omylem nepřekreslit, jestli mi rozumíte. Uvnitř najdete 8 ml samotné rtěnky, což je takové průměrné množství, ale co je podle mě naprosto boží, je jejich vůně. Rtěnky voní jako nějaký sladký dezert. Parfemace není nijak silná a po nanesení a zaschnutí rtěnky není vůbec cítit. Pro mě je to ale bonus při nanášení, protože tuhle vůni jsem si vážně zamilovala. 
Na facebookových stránkách českého zastoupení Essence (odkaz ZDE) jsem viděla fotku, kde bylo odstínů osm, na oficiálních stránkách jsem napočítala odstínů pouze sedm a v mojí drogérii DM bylo k dispozici pouze odstínů pět. Já jsem samozřejmě sáhla po těch nahých, ke kterým prostě vždycky tíhnu nejvíce, ale to už jste koneckonců určitě za tu dobu se mnou zjistili. Bezpochyby nejlepší odstín je 01 DUSTY ROMANCE, který mám chuť koupit hned několikrát, protože je to moje ideální a naprosto perfektní hnědá nahá. Stejný odstín jsem měla tak 5 let zpátky, byla to rtěnka ze Sephory, která již není v prodeji a od té doby jsem hledala náhradu. Konečně jí mám a vy jí můžete vidět úplně vlevo. 02 LOVE YOU ME NEITHER je ze všech barev nejsvětlejší a musím říct, že to nakonec vůbec není šálek mého čaje. Hodně světlá a na mě až moc narůžovělá barva, která mi vůbec nesluší. Navíc je na tom nejhůř s pigmentací a bohužel asi 3 vrstvy nestačí na zakrytí přirozeného pigmentu mých rtů. Za mě nebrat.
Úplně jiná káva je to u 05 DANGEROUSLY YOURS. Tady už je pigmentace zase jako u odstínu prvního - tedy velmi dobrá a rty zakryje bez problémů. Je to klasická mauve zastřená růžová, která by měla podle nejnovějších článků být opět trendem letošního podzimu. Pro mě jsou ale na podzim vždycky nejvíc trendy víc vínové odstíny a proto jsem pořídila i poslední odstín 09 MAGNETIC GLOOM, který je ze všech odstínů nejtmavší a na mě prostě křičel podzim. Ani ten ale bohužel není takový, jaký bych si ho představovala. Na rozdíl od ostatních podobných vínových odstínů se sice dá nanést rovnoměrně, ale pigmentace opět pokulhává, takže k plnému krytí je třeba rty přejet zhruba třikrát. Jaký mám názor na odstíny, to už jsem vám řekla, ale jak jsou na tom vlastně rtěnky s kvalitou? Nebudu vám lhát, zařadila bych je rozhodně mezi ty hodně průměrné. Výdrž je cca tříhodinová, ale to mně osobně už prostě nestačí. Pigmentace se liší napříč odstíny, za což dostává Essence taky mínusové body. Na druhou stranu jsou na rtech příjemné, nijak nelepí a rty nevysušují. Naposledy jsem recenzovala například rtěnky Maybelline, které jsou tisíckrát lepší a stále cenově velice dostupné. Doporučila bych si ušetřit trošku víc peněz a pořídit spíše ty.
Jsem zvědavá, jaký názor máte nebo třeba budete mít na tyhle rtěnky vy, protože jsem zatím moc recenzí na ně neviděla, nečetla, ale ani neslyšela na nějakých youtube kanálech či instagramech. Určitě mi do komentářů dejte vědět, zda už jste je zkoušeli nebo jaké novinky jste pořídili v drogérii vy a jestli něco opravdu stojí za to. To už je ale ode mě pro dnešek úplně vše. Já se jdu vrhnout na další článek. Momentálně už je to čtvrtý v řadě, který pro vás píšu. Úspěšně doháním veškeré resty z prázdnin a musím poprvé po dlouhé době říct, že mě opět začalo bavit si s kosmetikou hrát, zkoušet nové věci, líčit se odvážněji a především psát jeden článek za druhým, protože opět vidím, že se ke mně vracíte, je nás tu stále víc a má to pro mě opět smysl. Teď už ale opravdu končím. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a zůstanete tu se mnou i do toho dalšího. Přeji vám krásný zbytek víkendu a úspěšný start nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Odstíny jsou to pěkné, ale já značku Essence ráda nemám :/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem si je prohlížela, asi si nějaký pořídím

    OdpovědětVymazat

Instagram