RECENZE: HUDA BEAUTY WARM BROWN OBSSESIONS (ESSENTIAL EYES)

Krásnou neděli vám všem! Moc dobře víte, že u mě na blogu se zaměřuji spíš na levnější kosmetiku. To ale spíš dělám, protože i já sama vím, že ne každý má tisíce, které může utratit pouze za kosmetiku a tak se pro vás snažím hledat levnější varianty a jak se říká skryté diamanty, které stojí jen pár korun. Přeci jen jsem ještě studentkou a tak ani já nemůžu za kosmetiku utrácet tolik peněz, ale samozřejmě i já si jednou za čas nějaký ten dražší kousek pořídím. Můj kosmetický wishlist se prakticky celý skládá z dražší kosmetiky a už dlouhou dobu byla na mém seznamu i značka HUDA BEAUTY, která je v našich Sephorách poměrně nová. Tekuté rtěnky jsou u nás už delší dobu, ale paletky ESSENTIAL EYES PALETTE se u nás objevily kolem Vánoc a na můj seznam jsem je zařadila, tedy vlastně jen konkrétně WARM BROWN OBSSESION (odkaz ZDE) úplně automaticky. Proto mě neskutečně potěšilo, když jsem paletku objevila pod stromečkem a můžu vám upřímně říct, že to byl jeden z dárků, ze kterých jsem měla největší radost. Společně s paletkou jsem dostala ještě tekutou rtěnku této značky, ale na tu se společně podíváme později. Dnes si ukážeme tuhle krásku, která mi už při prvním použití naprosto vyrazila dech! 
Značka HUDA BEAUTY byla založena v roce 2013 youtuberkou a blogerou Hudou Kattan. Ta se původně věnovala pouze líčení a svému youtube kanálu, poté založila svůj instagram, kde sdílela všelijaká videa (i ostatních uživatelů) a neustále sdílela tipy a triky, díky kterým se stal její instagramový účet jedním z nejoblíbenějších beauty instagramů vůbec. Vzhledem k jejím bohatým zkušenostem si založila i vlastní kosmetickou značku, která se původně věnovala pouze řasám a i ty se staly hodně známými a oblíbenými. Moc se mi líbilo, že Huda řasy začala vyrábět hlavně proto, že prý sama nemohla najít žádný styl, který by jí vyhovoval a tak se rozhodla vymyslet si svůj vlastní. Hned po řasách přišla na trh i s další dekorativní kosmetikou, tekutými rtěnkami, rozjasňovači a nově také s těmito a dalšími paletkami očních stínů. Samozřejmě nemůžu posoudit, jestli je Huda taková i ve skutečnosti, ale z jejich videí se mi zdá velice sympatická a proto její značku podporuji moc ráda. 
Dost mě ale překvapilo, jak maličká paletka ve skutečnosti je. Kompaktní balení má rozměry cca 10x10 cm, což jí dělá velmi skladnou a prostě perfektní na cestování. Zrcátko je téměř přes celou vrchní část paletky, takže se s ním dá taky krásně nalíčit a to je také velké plus paletky. vršek je navíc magnetický a drží opravdu pevně, někdy musíte vážně vynaložit velkou sílu, aby se od sebe části "odlepily". Jediným miniaturním mínusem na balení je to, že je matné a tak je na něm hned všechno vidět, což může někoho přivádět k naprostému šílenství. I já jsem ten případ a tak paletku čistím téměř každý den. To je ale opravdu jediný nedostatek, který jsem na celé paletce našla. U nás jsou celkem dostupné tři barevné varianty a já samozřejmě zvolila tu, která je plná teplých odstínů. Pokud ale podobné odstíny nejsou vaším šálkem kávy, můžete pořídit i nějakou z dalších barevných variant. Jednou z nich je paletka SMOKEY, která je sice také krásně neutrální, ale obsahuje ještě různé odstíny stříbrné a černé a tak je možné s ní vytvořit i odvážnější líčení. Další varianta MAUVE je zase o něco víc romantická a najdete v ní různé odstíny růžové. Tahle varianta je ale momentálně dočasně nedostupná a tak si budete muset ještě chvilku počkat, než se na skladě objeví.
Varianta WARM BROWN, kterou mám já, je na skladě pořád a pokud se vám v dnešním článku zalíbí, můžete jí na stránkách pořídit hned za 820 Kč. Na prodejnách na Chodově a na Pankráci mají tuto značku navíc i přímo na prodejně, takže si nejdříve můžete paletky osahat a vyzkoušet je na vlastní kůži. Každopádně v každé paletce najdete 9 stínů a v každé je poměr matných a třpytivých jiný. V téhle mojí teplé variantě najdete celkem 8 matných stínů a jeden metalický. U prvního vyzkoušení metalického stínu mi upřímně spadla brada. Pigmentace je opravdu neskutečná a asi nikdy v životě jsem ještě neměla takhle pigmentovaný stín. Popsala bych ho jako lisovaný pigment, který má neuvěřitelně máslovou konzistenci a stejně intenzivně jako vypadá v paletce, vypadá i na víčku. Na jeho nanášení nejraději používám prsty, ale i plochý štětec udělá skvělou službu. Většinou u metalických a třpytivých stínů používám nějaký fixační spreje typu Fix+ nebo UD All nighter, ale v tomto případě není třeba ani štětec namáčet. Pigment se na víčko hezky nalepí i bez báze a drží jako přibitý. 
I matné stíny jsou pigmentované až až a do budoucna moje nároky na matné oční stíny hodně zvýšily. Doposud jsem totiž ve své sbírce neměla stíny, které by se na štětec tak hezky nabalily už při prvním namočení štětce a na víčku pak byly tak intenzivní. Jsou totiž neskutečně jemné a tak se pigment uvolní téměř hned. Vzhledem k tomu, jak jemně namleté stíny jsou, je jasné, že stíny trochu práší. Přijde mi ale, že to není žádná katastrofa a pokud moje recenze čtěte už delší dobu, moc dobře víte, že prášení pro mě opravdu není velký problém. Jednoduše štětec oklepu a nanáším bez problému dál. Neskutečně se mi líbí i výběr odstínů, protože v paletce najdete podle mě všechny stíny, které jsou k vytvoření jakéhokoliv looku nutností - počínaje vanilkovým stínem na celé víčko, přechodového světle hnědého na ztrácení všech ostatních stínů a konče nejtmavším stínem na ztmavení vnějšího koutku. Všechny oranžové, které v paletce najdete se liší a tak se vám nestane, že byste barvy na víčku od sebe nerozeznaly. Třešničkou na dortu už je jen skvělá celodenní výdrž, protože stíny vypadají perfektně i po hodinách nošení.
Pro mě je prostě tahle paletka dokonalost sama. Má v sobě všechno, co bych si jen mohla přát a kdybych nebyla takový blázen do kosmetiky a nechtěla pořád zkoušet něco nového, jsem si jistá, že je tohle jediná paletka, kterou bych potřebovala. Stačilo by pak jen dokoupit jeden černý mono stín a byla bych naprosto spokojená. Teď je to každopádně můj nejpoužívanější kousek vůbec a věřím, že ještě hodně dlouhou dobu bude. To se každopádně nedá říct o všech produktech této značky, které jsem vyzkoušela, ale o tom už třeba někdy příště. Vás se dnes chci zeptat, zda už jste někdy něco od HUDA BEAUTY vyzkoušeli a jaká byla vaše zkušenost? Jsem zvědavá na všechny vaše komentáře a zkušenosti, ale pro dnešek už se s vámi loučím a make-up na týden nechávám make-upem. Jedu totiž po několika letech konečně na hory a dávám pleti na chvilku odpočinout od všech možných malovátek a šmrdlátek. Ještě než odjedu, jdu ale na instagram vyhlásit soutěž o produkty NYX, o které jste mohli soutěžit na mém profilu. Jako vždy doufám, že se vám dnešní recenze líbila a že tu se mnou vydržíte i do té další. Přeji vám krásný a úspěšný start do nového týdne. Mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Už na první pohled paletka vypadá moc hezky :) a po přečtení recenze z ní mám ještě lepší pocit. No vypadá fakt skvěle, ale obsahově bych stíny asi nevyužila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram