RECENZE: MUA LUXE WHIPPED VELVET BLUSHES

Krásnou neděli vám všem! Doufám, že ta vaše je o něco příjemnější než moje. Já totiž dneska vykročila místo pravé levou nohou a vůbec nic se mi nedaří. Bude to asi i tím, že za pár dní opět udeří matka příroda a připomene mi, že jsem vlastně žena a musím za to každý měsíc pykat (:D) a proto je má nálada už teď na bodu mrazu a obtěžuje mě všechno v mém okolí. Na tuhle příšernou náladu zabírá jen jediné - velké nákupy. Ať už je to kosmetika nebo nějaké hezké oblečení či dekorace, nákupy mi prostě vždycky pozvednou náladu a tak jsem neváhala a rychle zabrouzdala na svůj oblíbený e-shop, abych našla (a impulzivně pořídila) něco, co mě na první pohled zaujme. Kromě tvářenek, které si ukážeme dnes, jsem pořídila i štětec a dvě báze pod make-up, o kterých si budete jistě moci přečíst i v některém s dalších článků. V tom dnešním jsem se ale zaměřila pouze na tvářenky, které doufám zaujmou i vás, stejně jako mě. Pokud můj blog sledujete pravidelně, jistě jste si mohli všimnout, že se čím dál tím častěji objevují krémové produkty. Ačkoliv dřív mi jejich používání připadalo spíš jako zbytečně přidaný krok v make-up rutině, teď se bez tohohle kroku moje rutina téměř neobejde. Pudrové produkty v tomhle až nechutném vedru vynechávám, protože na pleti prostě podle mě nevypadají přirozeně a nahrazují je právě ty krémové a tekuté, které na pleti vypadají o 100% líp. Samozřejmě tomu není tak u každého krémového produktu a pokud chcete vědět, jak obstály MUA LUXE WHIPPED VELVET tvářenky, čtěte dál! 
Než se ale pustíme do recenze, představíme si značku, protože je to stoprocentně poprvé, co o ní na blogu můžete číst. Pro ty, které značku neznají, tady tedy mám malé představení. MUA LUXE je speciální "luxusnější" řada značky MAKEUP ACADEMY, která byla založena v Londýně a je určena těm, co se rády drží všech trendů, ale nechtějí si trendy nechat zruinovat peněženku. Nikde jsem nenašla jak dlouho už je u nás dostupná, ale já ji poprvé zaregistrovala už před několika lety, kdy asi nejznámější byly paletky očních stínů, které se kvalitou vyrovnaly například těm od Sleeku a byly jak u nás, tak v Anglii velice oblíbené. Jistě si pamatujete i vy známou paletku dvanácti stínů UNDRESSED, která byla plná krásných neutrálních stínů a v té době to byla snad jediná levnější varianta známé UD NAKED paletky. Od té doby se řada Undressed rozrostla i o další nahé kusy. Dalším známým kouskem této řady je například rozjasňovač, který bych ráda vyzkoušela příště. Kromě této nahé a přirozené řady má ale značka v nabídce samozřejmě i výraznější a barevnější produkty a právě ty jsem si pořídila do dnešního článku já. V poslední době totiž o značce moc neslýchám ani nečtu a tak jsem se rozhodla ji po dlouhé době opět vyzkoušet a něco málo sepsat. 
Balení tvářenek je taková plastová klasika. Černý lesklý obal má šroubovací víčko. Na rozdíl od tvářenek E-Style, o kterých jste si mohli přečíst TADY, tohle víčko při otevírání a zavírání nedře. Kromě gramáže a složení je zespodu víčka napsaný i odstín, za což samozřejmě balení dostává malé plus. Při používání stačí jen malé množství, takže 4 gramy vydrží opravdu dlouho. Navíc je balení hezky skladné, na cesty perfektní. Jednotlivé odstíny jsou navíc shodné i odstínem i názvem s lesky na rty MUA LUXE WHIPPED VELVET LIPS, takže pokud si odstín oblíbíte, můžete stejný pořídit i na rty. Textura tvářenky je, jak už samotný název napovídá, hezky našlehaná. Přirovnala bych jí třeba k Bouncy tvářenkám značky Maybelline, které se prodávaly dřív. Je to taky levnější varianta tvářenek ColourPop SuperShock, které u nás dostupné nejsou skoro vůbec. Před nanesením jsou totiž i tyhle MUA kousky krémové, ale na tvářích se konzistence změní spíš v pudrovou. Je ale na tvářích pořád krásně lehká a jemná. Pigmentace je na jedničku, takže jedna vrstva bohatě stačí. Dá se hezky vrstvit, takže pokud jedna vrstva je málo, můžete vrstvením docílit i intenzivnější barvy a efektu.  
Celkově má značka v nabídce 5 odstínů, ale na e-shopu Dekorativka.cz, kde jsem pořídila tvářenky já, seženete pouze odstíny dva. Prvním z nich je odstín HEDONIC, který je ze všech nabízených barev takový nejjemnější a hodně světlounký. Je to každopádně krásná miminkovská "baby" růžová, která na první pohled vypadá celkem studeně, ale po nanesení se malinko změní. Na tvářích potom vypadá mnohem tepleji a přijde mi, že reaguje na teplotu, PH a podobně. Prostě funguje na stejném principu jako momentálně vychvalované produkty, které se přesně přizpůsobí vaší pleti a sednou tedy bezpochyby každému. Dost mi připomíná tvářenku od Bourjois, kterou jsem kdysi dávno měla, protože se při nanášení chovala dost podobně. Ačkoliv na tvářích ještě malinko ztmavne a je vidět i na mně a to už jsem poctivě chytala bronz, spíš bych odstín doporučila světlejším typům pleti, na kterých vynikne o malinko víc. Zářivý odstín RITZY na tvářích zůstává stejně zářivý a nádherný jako v balení a musím říct, že do tohohle odstínu jsem se naprosto zamilovala. Barva na tvářích vytvoří krásný a přirozeně vypadající malinový nádech, který tváře rozzáří a udělá je hned svěží a zdravější. Za normálních okolností jsem já spíš broskvový typ  a takhle zářivé odstíny nevyhledávám. Tentokrát ale koupě takhle neonového odstínu vůbec nelituji a myslím si, že nebudete ani vy. Slušet bude podle mě většině a jak jsem řekla o něco výš - i kvalitou mi absolutně vyhovuje. 
Musím říct, že mě značka dost překvapila a to hlavně díky tomu, jak levné vlastně její produkty jsou. Tvářenky stály krásných 69 Kč a máte navíc možnost si je i osobně vyzvednout na některých prodejnách Lee&Wrangler v Praze, takže nemusíte platit za poštovné ani korunu. Škoda, že jsou na stránkách naskladněny pouze tyhle dva odstíny. Já si totiž určitě brousím zuby ještě na odstíny CHIHI a SPRY, které prostě křičí moje jméno a v létě bych stoprocentně nesahala po ničem jiném. Opět jsem se utvrdila v tom, že není třeba za kosmetiku utrácet statisíce. Stačí jen hledat, číst recenze a počíhat si na pěkné akce, které e-shopy jednou za čas nabízí. Já doufám, že i tahle recenze pro vás byla přínosná, a že jsem třeba někomu práce ušetřila i těch pár korun, které by vrazil do dražších variant. To je ode mě každopádně pro dnešek vše. Já se jdu pomalu přesunout po celo-víkendové směně do postele a můžu vám upřímně říct, že se z ní teď dobrých 12 hodin určitě nezvednu a budu si užívat dlouhého spánku. Samozřejmě doufám, že vy jste si víkend užili o něco víc než já a s daleko lepší náladou a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký víkend jste měli vy a kde jste ho trávili. Krásný start do nového týdne, Vaše M. 

6 komentářů:

  1. MUA je celkem dost dobrá značka, pár věcí mám :) Ale tyto dva odstíny vypadají naprosto skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co podle tebe stojí za vyzkoušení? Musím si trochu rozšířit obzory :)

      Vymazat
  2. Pěkné odstíny i cena je super, Je to divné ,ale nic od téhle značky nemám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba, je na čase rozšířit svojí sbírku, tyhle dva kousky za to opravdu stojí. :)

      Vymazat
  3. Krásne odtiene. Túto značku vôbec nepoznám :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi velice líbí! Jsem ráda, že vám na blogu představuji i něco, na co jste nikde jinde třeba nenarazili! :)

      Vymazat

Instagram