RECENZE: TREND IT UP CONTOUR PALETTE

Pokaždé mám radost, když se k nám dostane některá ze značek, která u nás doposud nebyla dostupná. Nebylo tomu jinak ani v případě nové privátní značky drogérie DM - TREND IT UP. Mé srdíčko zaplesalo, šla jsem do nejbližší drogérky, domů odcházela s počmáranou rukou plnou swatchů a hlavně s plnou taštičkou novinek za úžasné ceny. Značka mě zaujala hned na první pohled. Líbí se mi, že sleduje trendy a do našich drogérií tak přinesla spoustu inovativních produktů, které se většinou dají těžko sehnat (obzvlášť za tak příjemnou cenu). Dnes si napíšeme recenzi na produkt, který mě ze všeho zaujal asi nejvíce a to konturovací paletku, kterou můžete pořídit za 169 Kč v každé DM drogérii. Podle fotek a recenzí se zdá, že by paletka měla být dupem pro konturovací paletku Smashbox, která u nás není k dostání. Tu jsem bohužel nezkoušela, ale ti z vás, co si ji chtěli pořídit, tu mají levnější variantu!
Balení je taková průhledná plastová klasika. Neurazí, ale ani nenadchne. Mnohem víc by se mi líbilo, kdyby bylo balení úplně černé. Takhle je na první pohled vidět, že se jedná o drogérii a balení vypadá dost levně.
Uvnitř balení jsou tři pudry, přičemž každý z nich má 2.5 gramu. Na každém z nich je vyryto k čemu je určený a tenhle detail se mi moc líbí. I naprostý laik, který by se k paletce čirou náhodou dostal tak ví, jak jí použít. A pokud by ani nápisy nepomohly, vespodu paletky je i nakreslený návod, podle kterého se může každý řídit a konturovat jako profík!
Jak jsem řekla, uvnitř paletky najdeme tři odstíny. Jeden nažloutlý pudr na zafixování korektoru a projasnění oblasti pod očima. Pudr je krásně jemně namletý a příjemný. Není to ten typ pudru, který na kůži jen "sedí" a je vidět. Tenhle s pletí splyne a vypadá velmi přirozeně.
Druhý je bronzer na zahřátí celého obličeje. Má krásný podtón, ani ne moc oranžový, ani ne moc červený. Myslím si, že k mé barvě pleti se naprosto hodí a ráda ho používám i na konturování. Na swatchi níž vypadá sice oranžově, ale je to jen špatným světlem a tím, že jsem ještě stále začátečník a neumětel co se týče focení. Navíc už je podzim a to znamená pro blogerku jediné - denní světlo úplně na prd! Nicméně se nemusíte bát, kvalita fotek(a hlavně světlo) se snad brzy zlepší, už mám vyhlídnuté softboxy a bude se fotit jedna báseň!
Poslední konturovací pudr moc nepoužívám. Přijde mi, že místo nádherně vykonturované tváře mě dělá spíš špinavou. Podtón mi vůbec nesedí a navíc na tvářích mi tak nějak flekatí. Jsem si jistá, že někomu odstín bude sedět, ale mezi moje favority se bohužel nezařadil. 
Pigmentace mě velmi příjemně překvapila a potěšila, protože díky ní paletka konkuruje i některým dražším sestřičkám jiných značek. Stačí jen lehce přejet štětcem nebo houbičkou - tou mimochodem strašně ráda nanáším žlutý pudr pod oči - a můžete nanášet. Před samotným nanášením ale doporučuji štětec pořádně oklepat, protože pudry DOST práší. Má očekávání vzhledem k nízké ceně nebyla tak velká, ale věřím, že prášení může někomu z vás vadit, proto vás možná tenhle fakt odradí. Já jsem na opadávání celkem zvyklá, obzvlášť u produktů z drogérie a tak mi prášení zase tolik nevadí.
Poctivě pro vás zkouším i další produkty této značky. Chtěli byste, aby se příště recenze opět týkala jen jednoho z nich, nebo chcete společný článek pro zbytek věcí, které od této značky vlastním? Ať už jste pro to, či ono, rozhodně neváhejte a začněte blog odebírat, aby vám recenze neutekla. Pokud už mě odebíráte a moje články se vám líbí, ráda bych vás poprosila o hlas v anketě Blogerka roku 2016, ve které jsem byla letos poprvé nominovaná (juchuchů) a mám z nominace obrovskou radost! Blog je mou neskutečnou vášní a já jsem ráda, že i někomu z vás se líbil natolik, abych se v této anketě mohla letos objevit i já. Hlasovat pro mě můžete ZDE a jak jsem již řekla, budu nesmírně ráda za každý vás hlas. Teď už se ale s přáním krásného zbytku víkendu s vámi loučím. U dalšího článku se budu těšit - Vaše M. 

8 komentářů:

  1. Díky za recenzi, moc mi přidala.

    renak.mypage.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odstín na konturování takhle na fotkách vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotkách sice ano, ale jak jsem psala v článku - ve skutečnosti mi odstínem vůbec nesedí, dělá mi spíš takové špinavé fleky na tvářích.

      Vymazat
  3. za mě je ten na konturování úžasný, skvěle mi sedí, nedělá šmouhy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím, já už paletku poslala dál, protože jsem tenhle odstín vůbec nevyužívala. Snad budu mít příště šťastnější ruku při vybírání. :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Cenu si upřímně už nepamatuji, ale tuším, že něco kolem 160 Kč? Rozhodně to nepřesáhlo dvě stovky. :)

      Vymazat

Instagram