NÁKUPY ZA MĚSÍC DUBEN: FREEDOM SE SLEVOU 40% + MUR

Krásnou středu vám všem! Ačkoliv jsem se vrátila zpátky k pravidelnému publikování jednou týdně, nedá mi to a přicházím s dalším bonusovým článkem a skvělou akcí, která právě probíhá v drogériích Teta po celé ČR. Momentálně je totiž 40% sleva na veškerou Freedom kosmetiku, kterou z mého blogu už znáte jistě velmi dobře, protože já osobně mám značku moc ráda a zatím všechny její produkty mi přišly naprosto senzační. Rozhodla jsem se tedy co nejrychleji sepsat i další článek a nalákat vás na další produkty, které momentálně seženete doopravdy za hubičku. Stačí být členem Teta Klubu a sleva 40 % je vaše. Já slevy využila a hned první den běžela pořídit pár produktů, na které jsem měla už delší dobu spadeno. Pokud vás zajímá, co jsem pořídila, a samozřejmě také za kolik, čtěte dál! Pokud jste i vy pořídili něco nového, určitě mi do komentářů dejte vědět, jak jste spokojené, moc ráda si přečtu i vaše dojmy z této značky. Teď už se ale pojďme podívat na první kousek, kterým je FREEDOM PRO CONTOUR KIT - konturovací sada dvou odstínů na perfektní vytvarování obličeje. V nabídce je rovnou ve dvou odstínech (Light a Medium), přičemž já samozřejmě vzala ten tmavší MEDIUM 01 a po odečtení slevy mě vyšel na krásných 102 Kč. Konturovacích paletek mám sice doma až až, ale na cesty mi bohatě stačí něco menšího a skladnějšího než například paletky s osmi odstíny, které všechny stejně nevyužiju. Proto se mi tohle malé duo líbilo a v košíku skončilo hned jako první. 
Balení je u všech produktů stejné - plastové černé s bílým nápisem a musím říct, že mě se moc líbí. Černobílá kombinace je prostě nesmrtelná a nikdy mě neomrzí. Rozhodně si myslím, že patří mezi nejkrásnější balení sehnatelné v našich drogériích. Pojďme se ale vrátit konkrétně jen ke konturovacímu duu. Kromě toho, že je balení pevné mě naprosto nadchlo i to, že uvnitř najdeme také velké a kvalitní zrcátko, které paletku ihned pozvedlo výš a udělalo ji tak ideální na cesty. Tmavší variantu jsem vzala především proto, že konturovací pudr/bronzer byl (samozřejmě) tmavší, ale také proto, že se mi líbil červený podtón, který se příliš v drogériích nevidí. Většinou jsou konturovací pudry buď šedivé nebo naopak oranžové, ale tenhle lehounce červený mě zaujal hned. V létě se hodně dobře opaluji, takže našedlé odstíny na mně vypadají nepřirozeně a tváře působí až špinavě. Uvidíme, jak bude fungovat tenhle odstín, který je podle mě moc pěkný a v létě se bude  určitě hodit. Světlý pudr je pro mě perfektní teď, ani ne moc žlutý, ani ne moc růžový. Je hezky světlý, takže nejen, že oční okolí zafixuje, ale také ho krásně projasní. Pigmentace je u obou odstínů absolutně skvělá, oba pudry jsou krásně jemně namleté. Vřele doporučuji, myslím si, že i  vy budete naprosto spokojeni.
I druhý kousek byl jasnou volbou. V poslední době je obočí asi nejoblíbenější částí mého líčení a ráda zkouším pořád něco nového. Ačkoliv tenhle měsíc jsem testovala pár tužek na obočí, stejně se vždycky vracím k pudrům a nejraději vykresluji obočí právě jimi. Paletka na obočí PRO EYEBROW KIT stojí po slevě pouhých 78 Kč, což je podle mě naprosto perfektní cena, za kterou horko těžko podobnou paletku jinde seženete. Stejně jako paletka konturovací, i tahle má uvnitř zrcátko, které se dá snadno použít při líčení na cestách. Součástí je i malá pinzeta a štěteček. Abych byla upřímná, podobné štětečky po otevření okamžitě vyhazuji, protože ať už jsou jakkoliv kvalitní, stejně je nikdy nepoužívám. Tyhle malé cestovní pinzetky mi ale jednak přijdou naprosto roztomilé a taky jsou na cesty opravdu praktické. Za ty uděluji Freedom velké a významné plus. Oni prostě to balení umí. 
Opět jsou v prodeji dvě varianty. Po dlouhém váhání jsem nakonec pořídila tu světlejší Light-Medium, ve které najdete tři pudrové stíny na obočí a jeden průhledný vosk k jeho zafixování. První odstín je pro mě upřímně naprosto zbytečný, protože je tak světlý, že na mém obočí absolutně není vidět. Ačkoliv vlasy mám momentálně hodně světlé, přírodně jsem bruneta a tak i obočí mám samo o sobě tmavé. První odstín jsem pro účel testování používala jako oční stín a musím říct, že obstál výborně. Je to krásná "transition" barva aneb barva do záhybu očního víčka pro lepší roztírání tmavších stínů a přechody mezi jednotlivými stíny. Pro stejný účel můžete samozřejmě použít i druhý odstín, který už je ale o malinko tmavší a studenější a pro mě je naprosto perfektním stínem na obočí. Tenhle světlejší odstín používám hlavně na začátek obočí, aby vypadalo přirozeně a na tzv. ocásek, tedy konec obočí, už nanáším stín třetí a poslední, který je už tmavý a myslím si, že bez problémů sedne i brunetkám. Odstínově je paletka parádní, stíny nejsou příliš teplé/červené, ale ani příliš studené, takže obočí nevypadá zašedle a nepřirozeně.  Vosk jsem použila pouze párkrát a i ten obstál a obočí udržel přesně na tom místě, na kterém jsem obočí po celý den chtěla. Abych ale pravdu řekla, podobné vosky moc nemusím, protože se musí nanášet prstem a já nemám ráda ten pocit upatlaných prstů po jeho nanášení.
Od rámu obličeje se teď rovnou přesuneme k rámování očí a novým tekutým linkám. Je to asi poprvé, co vůbec na blogu nějaké linky zmiňuji, protože já je upřímně moc často nenosím. Není to rozhodně z toho důvodu, že by se mi linky nelíbily. Naprosto upřímně vám povím, že je to z toho důvodu, že je prostě neumím nanášet tak perfektně jak bych si představovala a nikdy se mi nepovede, aby linky byly na obou očích stejné. To jsem se ale v následujícím měsíci rozhodla změnit a hodlám pořádně trénovat. K tréninku mi snad dopomůžou i tyhle černé linky FREEDOM Pro Eyeliner v odstínu Ultra Black, které na oku zasychají matně a musím říct, že se mi linky nanášejí (v mém rámci možností) celkem dobře. Na víčko se neobtiskávají, ale nutno říci, že po několika hodinách se začnou na oku drolit a postupně se tak vytrácí. Po slevě ale linky stály pouhých 48 Kč a za tuhle cenu bych je určitě pořídila i příště.
Kromě Freedom produktů jsem pořídila i nějaké MAKEUP REVOLUTION kousky. I ty vám v dnešním článku chci ukázat a malinko okomentovat. Počasí je stále ještě aprílové a sluníčko vyleze málokdy, ale já už se slunce a opálení nemůžu dočkat. Hledám proto zatím jiné varianty a přirozené opálení si nahrazuji bronzery všeho druhu. Jeden takový jsem pořídila i od MUR a jedná se o obrovský disk ULTRA BRONZE, ve kterém najdete 15 gramů produktu. Líbí se mi, že je disk tak velký, takže v něm můžu hezky "vykoupat" i některé velké štětce, které v létě na bronzování obličeje používám. Ačkoliv na fotce vypadá odstín trochu oranžový, ve skutečnosti je to hezky neutrální bronzer, který podle mě bude sedět většině typům pleti, ale rozhodně bych ho nedoporučila velkým bledulkám. Je tmavší, přirovnala bych ho k TF čoko bronzeru v odstínu Medium/Deep, takže pokud vám sedí ten, nutně musíte vyzkoušet i tuhle MUR variantu. Pigmentace je hodně vysoká, proto při nanášení buďte opatrní/opatrné, aby bronz na obličeji nebyl až nepřirozený. Přiznám se, že tahle položka je z celého haulu mou nejoblíbenější a já bronzer od jeho koupě používám nonstop. Určitě chci v budoucnu vyzkoušet i další z těchhle velkých disků, ať už i rozjasňující nebo další bronzery, které značka v nabídce má. 
Bronzer jsem kupovala už na Velikonoce a to společně s rozjasňující paletkou, o které jsem vám psala ZDE. K nákupu jsem dostala i dáreček v podobě Mystery bagu, tedy taštičky plné kosmetiky v hodnotě 500 Kč. Upřímně jsem si myslela, že taštička bude plná produktů, které se třeba neprodávají, nejsou tak oblíbené, stahují se z prodeje a podobně, ale taštička mě příjemně překvapila! Mimo jiné v ní byl i make-up THE MATTE EFFECT FOUNDATION a to v celkem pěkném a neutrálním odstínů Natural Beige. Konzistence je hodně vodová a na tváři téměř není cítit, takže nošení make-upu je příjemné a nemáte po celý den pocit masky. Nutno podotknout, že to rozhodně není make-up s vysokým krytím. Krytí není ani střední, jen lehce sjednotí vaši pleť a já ho používám spíš jako takový tónovací krém nebo BB krém. Na léto si chci určitě pořídit i tmavší odstín, protože je mi jeho nošení opravdu příjemné a v létě ho budu nosit hodně ráda. Lepší krytí už má FREEDOM PRO-MATTE Long-Wear Foundation, odstín 06, který se dá navíc i krásně vrstvit bez jakéhokoliv mapování nebo fleků po obličeji. Rozhodně to ale není matující make-up, právě naopak. Při jeho prvním používáním jsem se bála, že bude zvýrazňovat všechna suchá místa a celou pleť doopravdy zmatní. Místo toho ale pleť vypadala nádherně rozzářeně (glowy) a vydržela tak po celý den. Pokud tedy opravdu potřebujete něco matného, od tohohle kousku se držte dál. Já musím říct, že mě nakonec oba make-upy dost překvapily a budu je ráda používat i nadále.
Navíc se mi u obou líbí tubičkové balení, které mám obecně mnohem radši než to pumpičkové. Z tuby jde vždy vymáčknout i ten poslední zbytek produktu, vy tolik neplýtváte a nevyhazujete tak svoje peníze "z okna". Když už jsme u toho vyhazování, chtěli byste si v nějakém z příštích článků přečíst i o produktech, za které jsem peníze doslova vyhodila, protože mi absolutně nesedly? Pokud ano, pište mi do komentářů a stejně tak mi dejte vědět, jaký z produktů se vám líbil nejvíc, jestli už jste i vy využili slev a pokud ano, jaký kousek jste si z drogérie Teta odnesli vy? Jako vždy se moc těším na všechno vaše komentáře a doufám, že se vám dnešní článek líbil. Tímto se už pro dnešek loučím a přeji krásný zbytek týdne. Zase příště, Vaše M.  

2 komentáře:

  1. Freedom a MUR majú skoro totožné produkty :) napríklad ten set na obočie som si najskôr pomýlila s mojim od MUR :) ten makeup z Mystery bagu som ešte neskúšala, tak som zvedavá, či aj mne bude taký príjemný ako tebe :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeci jen je to sesterská značka, Catrice a Essence jsou na tom dost podobně. Jsem zvědavá, co na make-up řekneš ty, já jsem byla vážně mile překvapená. Na léto ideál! :)

      Vymazat

Instagram