Recenze: Soap&Glory WONDERBRONZE SHIMMER BRICK

středa, července 06, 2016

Vítám Vás na blogu se zbrusu novým designem! Řeknu vám, byla to makačka! Veškeré šablony, html kódy, zkratky atd. jsou pro mě naprostou španělskou vesnicí a ne jednou jsem chtěla při předělávání blog smazat a celý počítač vyhodit z okna. Rozhodovala jsem se mezi dvěma šablonami. První byla naprosto jednoduchá, bez jakýchkoliv vychytávek, jednoduché písmo, černobílá varianta. Nakonec jsem se rozhodla pro trochu složitější design, který vidíte teď. A ačkoliv bylo předělávání náročné, myslím, že se mi celkem zadařilo a já jsem s (dosavadním) výsledkem spokojená. Dosavadním píšu především proto, že ještě není tato verze úplně finální. Pár věcí přebývá, spousta věcí ještě chybí.
Než všechno vykoumám a dotáhnu až k dokonalosti, zatím přicházím s dalším článkem- dnes o pro mě vyloženě letní záležitosti - Soap&Glory WONDERBRONZE Shimmer Brick v odstínu SUNDAZE.


Tenhle kousek vlastním jen díky mé milované sestřičce, která při své návštěvě Londýna zamířila i do Boots a přivezla mi odtud dáreček.Většině z vás nejspíš tuto značku vůbec nemusím představovat, ale určitě se tu najde alespoň někdo, kdo o ní slyší poprvé. Soap&Glory je anglická značka kosmetiky působící od roku 2006. Je známá především svým krásným balením, svými produkty na tělo i do koupele a všemožnými vůněmi, které jsou pro jejich produkty typické. Dekorativní kosmetika mi přijde dost často opomíjená a proto dnes přicházím s článkem o produktu dekorativky - Soap&Glory WONDERBRONZE Shimmer Brick v odstínu SUNDAZE.
Nikdy nevím, jak tenhle typ produktu přesně pojmenovat - rozjasňovač, tvářenka, bronzer? Podobných produktů je každopádně na trhu velká spousta. Ať už v řadách dražší kosmetiky nebo té levnější, jedná se prakticky vždy o to samé. Na výběr je několik jednotlivých barev, které buď můžete míchat nebo používat zvlášť. Konkrétně v tomto případě jsou barvy uspořádané dokola a odstínů je zde celkem 5. Vzhledem k tomu, že jednotlivé odstíny nezabírají tak velkou plochu, je poměrně těžké nabrat štětcem každý zvlášť. Momentálně používám pudr jako takový "topper" na bronzer a dodávám tím svému obličeji tu pravou šťávu a projasnění, které mám v létě ráda. Vezmu velký huňatý štětec a jednoduše ho ve všech odstínech vykoupu. Malým blendícím štětcem potom naberu nejsvětlejší odstín a nanáším ho jako samotný rozjasňovač na lícní kosti a nos. V balení sice vypadá nenápadně, ale na pleti se mění v krásnou zlatou barvu, která na opálené pleti vypadá naprosto božsky. 
Balení mě ani trochu nepřekvapilo. Je krásné, jednoduché, ale zároveň hravé a retro, jako ostatně všechna Soap&Glory balení. V balení je i zrcátko, které je použitelné i při líčení někde na cestách, což se vždy hodí. Je pevné a po zacvaknutí se nestane, že by se samo otevřelo. Po otevření najdeme uvnitř 5 odstínů. Pigmentace u všech je skvělá. Všechny po nanesení házejí zlatavé odlesky a bronzer/rozjasňovač je dost teplý. Já jsem z barev naprosto nadšená a beru ho sebou i na dovolenou, na kterou se chystám. Troufnu si ale říct, že pokud je vaše pleť dost světlá a v létě se ani neopálíte, barvy pro vás budou moc tmavé (až nepoužitelné). V tomhle případě bych spíš sáhla po nějaké světlejší variantě (od Soap&Glory například Glow all out rozjasňovač). Při nanášení malinko práší, ale není to nic tak extrémního, aby mi to na produkt změnilo názor. Já jsem naprosto spokojená a pokud budete mít možnost WONDERBRONZE pořídit, směle do toho!
Na závěr dnešního článku bych vám chtěla moc poděkovat, že na mém blogu trávíte čas. Čtete články, reagujete na ně komentáři a kontaktujete mě přes e-mail. Nesmírně si toho vážím a jen díky vás mě baví blog psát a vymýšlet pro vás něco nového. Na jeden z nových článků, a možná i nějakou novou rubriku, se můžete těšit už brzo a já doufám, že se vám budou líbit stejně jako články předešlé. Do komentářů mi dnes dejte vědět, jestli se vám vůbec nový design líbí nebo nelíbí a co bych případně ještě měla vylepšit. Pro dnešek se každopádně loučím a přeji vám krásný zbytek týdne. S láskou, Vaše M.:) 

3 komentářů

  1. Wau :) No taky ty barvičky jsou naprosto úžasné, asi jsem se zamilovala a na léto musí být super :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se momentálně vrátila z dovolené a používám ho už jen jako rozjasňovač. Je naprosto perfektní! Pokud máš možnost Soap&Glory někde pořídit brala bych ho hned znovu! :)

      Vymazat