Recenze: FREEDOM MAKEUP Duo Brow Powder + Pro Highlight

Krásnou neděli všem! Po náročném týdnu a velmi náročném víkendu dnes přicházím s článkem o kosmetické značce FREEDOM MAKEUP, kterou vám už jistě nemusím představovat. 
Tato londýnská značka u nás zažila celkem velký boom, kdy většina českých blogerek produkty recenzovala jako divá. Ani já jsem nebyla pozadu a pár recenzí na tuto značku jich napsala. Díky tomu mi byla ze strany zástupců této značky nabídnuta spolupráce a mohla jsem si vybrat několik produktů, které vyzkouším a následně zrecenzuji. Pro začátek bych ale chtěla říct, že podmínkou nebyla žádná kladná recenze a já vám (jako vždy) píšu jen svůj upřímný názor na produkty, které jsem si vybrala a už je dost dlouhou dobu zkouším. Tento typ spolupráce, kdy si sama můžu vybrat výrobky, mám nejradši. Většinou si vybírám věci, o kterých už jsem četla pozitivní recenze nebo slyšela ohlasy jinde, abych tak předešla zklamání. Stejně tak jsem vybírala i u značky FREEDOM a rovnou při otevření stránky najela na záložku bestsellery, ve kterých najdete top 18 nejprodávanějších kousků. Z těch jsem si já vybrala tři - dva pro sebe a jeden, který už je schovaný pro jednu z vás. 
Prvním z nich je duo stínů na obočí DUO BROW POWDER v odstínu Dark Brown, který je pro mě naprosto perfektní!
Černý matný obal je krásný a nepřeplácaný, což se mi moc líbí. Kromě dvou odstínů je uvnitř také malé zrcátko. To asi na nějaké velké každodenní používání samozřejmě nebude, ale je bezpochyby použitelné v případě, že zapomenete nějaké větší. Rozhodně oceňuji tenhle detail.
Stejný koncept má například i americká značka Anastasia Beverly Hills nebo Sigma, ale tyhle stíny jsou poměrně dražší. Za duo Freedom zaplatíte 2 stovky. což je například oproti Loreal brow kitu pořád krásná cena. 
Co je ale v drogérii pro mě skoro až nemožné, je vybrat správný odstín, protože mi snad žádný stín z drogérie zatím nesedl. Pokud máte podobný problém i vy, Freedom nás zachránil! Na trh totiž uvedl duo stínů hned v 10 barevných variantách a vybrat by si měl tedy opravdu každý. 




Pigmentace stínů je na jedničku s hvězdičkou. Tmavým odstínem vždy zvýrazním "ocásek" na konci obočí, světlejším vykreslím předek obočí, aby vypadalo přirozenější a jemnější. 
Co mi přišlo zprvu dost zvláštní bylo to, že stíny mají takový úplně lehounký až skoro nepatrný sheen/lesk. Díky němu vypadá obočí tak nějak, jak bych to řekla, tak nějak víc opravdově a odlesky vytváří krásný přirozený efekt. Nic podobného jsem ještě u žádných stínů na obočí neviděla a tady mě to naprosto nadchlo. 
Výdrž je celodenní a po zafixování obočí gelem se stíny ani nehnou. Stíny jsou podle mě opravdovým "musthave" kouskem, který vás velmi mile překvapí stejně jako mě. 


Druhým produktem je Pro Highlight rozjasňovač v odstínu Brighten, což je jeden z rozjasňovačů, které má FREEDOM v nabídce. Původně jsem chtěla sáhnout po zlatém odstínu, který v nabídce je, ale jeho až příliš vysoká pigmentace a intenzita mě od nákupu odradily. Jsem přeci jen v rozjasňovačích tak trošku začátečník a volím jen přirozené a jemné odlesky. Z fotek a dalších recenzí jsem vypozorovala, že Brighten je více přirozený a byl pro mě tedy jasnou volbou. Pigmentace byla z počátku dost tragická, abych pravdu řekla. Jakmile se ale ošoupala/opotřebovala horní vrstva, zlepšila se o 100% a neskutečně mě nadchla. Pokud jste příznivci více intenzivního projasnění stačí štětec/houbičku/prsty namočit a pigmentaci tím zvýšit. Co se týče výdrže, nemůžu zde nic vytknout. Na moje běžné každodenní nošení je tak akorát, k večeru se začne lehce ztrácet, ale za cenu 150 Kč se nějaké vyblednutí dá tolerovat.
Co se odstínu jako takového týká, po nanesení vypadá trochu studenější než v balení vypadá. Je to lehce narůžovělá champagne barva s někdy až fialovými odlesky. Focení je pro mě pořád ještě velkým oříškem, který se snažím pomalinku polehounku rozlousknout. Doufám, že se mi to dnes podařilo a zachytila jsem všechnu tu nádheru, kterou tyto dva produkty v sobě skrývají. 
Tímto děkuji značce FREEDOM za možnost výrobky vyzkoušet a hlavně děkuji vám za tu chvilku, kterou jste právě na blogu strávili přečtením dnešního článku. Zůstaňte ještě o něco déle a do komentářů mi dejte vědět, zda nějaký produkt této značky doma máte a který bych si měla pořídit i já. To už je dnes ode mě úplně vše, loučím se a přeji úspěšný start do nového týdne. 
S láskou Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram