Můj podzimní (kosmetický) wishlist - 2014

Tak už je oficiálně konec...
Konec polehávání na pláži, konec vystavování se v plavkách u bazénu, už žádná zmrzlina na zahnání horka a všude už jen samé opadané listí, spousta deště a přeháněk, smutné barvy a ještě smutnější obličeje.
Uhodly jste. Ačkoliv v listopadu slavím svoje narozeniny, velký fanda podzimu nejsem. A proto se snažím si ho alespoň trochu vylepšit. Opět jsem si napsala seznam věciček, co by mi udělaly radost a které mám v plánu si dříve nebo později pořídit. Nad všemi slintám už delší dobu a teď je přesně ten správný čas na to si jimi zlepšit tuhle ponurou náladu.


1. NARS Light Reflecting Pressed Powder [Sephora] - Tenhle zázrak není na mém wishlistu žádnou novinkou. Spíš je to taková stálice, kolem které v Sephoře už dlouho procházím a pokaždé si hlasitě povzdychnu. Cena je sice vážně vysoká, ale pleť je po něm hladká jako dětská prdelka a doopravdy za to ty peníze stojí.
2. MAKE UP FOR EVER Full Cover Concealer [Sephora] - Další položkou na mém seznamu, která je vysněná, je tenhle korektor od MUFE. Je doopravdy silně krycí, ale na obličeji vypadá přirozeně.
3. MAKE UP FOR EVER Aqua Brow [Sephora] - U MUFE ještě chvilku zůstaneme. Ne nadarmo se říká, že obočí je rámem obličeje a proto bychom se na něj, dámy, měly zaměřovat co nejvíce. Zatím jsem vždy používala k úpravě obočí jen pudr nebo tužku a tak jsem zvědavá, jak mi to půjde s tímhle krasavcem.
4. NYX Eyebrow Gel - Prakticky stejná věc jako Aqua Brow za méně než čtvrtinu ceny. Takže než se vrhnu na drahou verzi, nejdříve se budu snažit ulovit tuhle levnější drogérkovou variantu.
5. W7 Kosmetika [Galaxieprani.cz] - Levná varianta kosmetiky Benefit (tvářenky) a Urban Decay (paletky). Tu bych ráda vyzkoušela čistě ze zvědavosti, jestli se krásné obaly vyrovnají dražším značkám i kvalitou. Obzvlášť mě zaujala jejich nová paletka In the nude (dupe pro Naked 3) a Honolulu Bronzer (dupe pro Benefití Hoola bronzer)

Co se dekorativky týče, tímto můj seznam přání končí. U pečující kosmetiky tak náročná nejsem. Už dlouho používám stále to samé a můžu zaklepat, že pleť mám naštěstí celkem v pořádku. Nikde žádné zarudnutí, pupínky mě naštěstí taky skoro netrápí, takže nebudu pokoušet štěstí a zůstanu u svojí staré a osvědčené rutiny. Každopádně mám ještě další položku a tou jsou...


6. Štětce - Ale ty už jsou doopravdy poslední věcí. V poslední době líčím čím dál tím více lidí a štětcům to neustálé mytí zrovna neprospívá. Navíc si potřebuji postupem času vytvořit sadu štětců, které budu používat jen na klienty a tak s tím chci začít právě teď.

Teď je řada na vás. Máte nějaké oblíbené štětce, které byste mi mohly doporučit?
A to už je doopravdy konec dnešního článku. Já vám děkuji za tipy a u dalšího článku se opět budu těšit.
Hezký den, Vaše M. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram