RECENZE: MAC COSMETICS - GLOW PLAY BLUSHES & LIP BALMS

 Krásný pátek vám všem! Vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla blog nějakým způsobem znovu zprovoznit a psát články častěji, zasedla jsem dnes k počítači a píšu jako o závod. Slíbila jsem vám, že se můžete v následujících týdnech těšit na různé značky, které se na blogu ještě nikdy neobjevily, ale také na nějaké bomby a stálice, které patří mezi moje značky nejoblíbenější. Přesně z toho důvodu nemůže být tento článek věnovaný žádné jiné značce než mojí srdcové a to značce MAC COSMETICS. Pro tuto značku už dva roky pracuji jako make-up artistka a také jako manažerka a i po dvou letech to pro mě stále znamená splnění snu a neskutečná jízda. Ačkoliv už od začátku mojí kosmetické posedlosti mám pár svých oblíbenců, pořád mě značka dokáže překvapit a já stále nacházím nové produkty, do kterých se pomalu (tedy spíš většinou hodně rychle) zamilovávám. Dnes se společně podíváme na novinky v portfoliu značky, které se mě získaly hned na první dobrou a já věřím, že zrovna tyto kousky jsou něčím, co doma potřebuje bez nadsázky úplně každý kosmetický nadšenec. Podíváme se zblízka na nejnovější řadu GLOW PLAY, která se skládá z inovativních tvářenek a také nejnovějších balzámků na rty. Držte si kloboučky, pojedeme z kopce. 

Tvářenky GLOW PLAY BLUSHES jsou nejnovějším přírůstkem do "macovské rodiny" tvářenek a jsou pro značku, a přiznám se i pro mě, něčím absolutně novým a netradičním. Textura je totiž krémovo-pudrová. Ačkoliv je tvářenka v balení zvláštně našlehaná, měkoučká až krémová, v momentě, kdy se dotkne vaší tváře a na pleti si sedne, změny se na pudrovou. Moc se mi líbí, že díky této textuře můžete používat k nanášení štětec, ale je velmi jednoduché nanášet i prstem a aplikace je tak neskutečně jednoduchá. V balení je tvářenka původně taková nafouklá, hodně mi připomíná dřívější Bouncy blushes, které měla Maybelline. Prsty se v obalu obtisknou a textura se zatlačí, to můžete vidět na jedné ze spodních fotek. Tvářenky jsou hravé, inovativní a zábavné. "Play" v názvu mají určitě právem. 

"Glow" se do názvu bezpochyby hodí taky. Finish tvářenek je velice přirozený a díky jejich lehkosti vážně vypadají, jako by se vám jen přirozeně zabarvily tvářičky. Jejich krémovost dodá tvářím přirozený glow neboli ten přirozený odlesk, který je momentálně tak moc kýžený a in. Velikou výhodou je i to, že se dají nádherně vrstvit, takže v případě, že chcete docílit výraznějšího vzhledu, jednoduše nanesete trochu víc barvy a efekt je stále takový nenucený a jemný. Pro hodně výrazné looky volím pro zákaznice i výraznější odstíny, protože škála barev je také veliká. Můžete si vybrat rovnou z jedenácti odstínů. Zvolit můžete jemné, které mám například já nebo i opravdu bláznivé červené a fialové. Nemusíte se ale bát, i zářivé odstíny jdou nanést lehkou rukou a nevytvoří žádný extrémní vzhled. Moje nejoblíbenější varianta je SO NATURAL, což je taková lehounká neutrální hnědá s nádechem do meruňkova, kterou můžete vidět na druhé fotce. To je odstín, který ráda používám i jako podklad pod další tvářenky. I samostatně vydrží až 8 hodin, ale pokud chci například pro nevěsty extrémní výdrž, tahle textura je jako podklad to pravé ořechové. Růžovější odstín BLUSH, PLEASE! je další z velice univerzálních odstínů. Tyhle dva jsou pro mě naprostý základ, který sluší úplně každému a hodí se ke každému líčení.  


Tvářenky jsou v nabídce už zhruba rok, ale balzámky GLOW PLAY LIP BALMS jsou žhavou novinkou posledních pár měsíců. Musím upřímně říct, že se staly mými oblíbenci vlastně téměř okamžitě, protože ten pocit na rtech je prostě neuvěřitelný. V tomhle zázraku je totiž kombinace bambuckého másla, mangového a jojobového oleje, která rty okamžitě zklidňuje, vyhlazuje a především neskutečně hloubkově hydratuje. Hloubková hydratace je umožněná díky unikátnímu složení, které umožňuje, že se oleje a máslo do rtů vpijí a hydratace se v nich uzamkne. Nechci znít jako v nějaké naučené reklamě, ale opravdu jsou to ty nejlepší balzámy, co jsem kdy vyzkoušela a pocit hydratace mám okamžitě po nanesení. Balzámy jsou taky extrémně lesklé, takže nahradí lesk na rty a navíc vašim rtům dodá takovou tu správnou šťavnatost a opticky je zvětší. Odstín HALO AT ME je průhledný balzám, s lehoulinkým holografickým nádechem, ale ten je opravdu nepatrný. Tenhle odstín si přehazuju z kabelky do kabelky a jsem si jistá, že budu kupovat jeden za druhým. SWEET TREAT asi nikoho nepřekvapí, je to nude odstín, který mi v kolekci prostě nemohl chybět. Sám o sobě na rtech není až tak výrazný, dodá spíš jen lehký tón, ale MI-LU-JU ho ve spojení s nějakou tmavší hnědou konturkou. Opět je to taková božská každodenní kombinace a myslím, že tyhle dva odstíny prostě musíte mít. Pokud vás ale lákají spíš výraznější odstíny, vybrat si můžete ještě z dalších čtyř barevných variant. 

V neposlední řadě bych chtěla zmínit také celkový vzhled a design této GLOW PLAY řady. MAC obaly mám velice ráda, protože mi přijdou jednoduché, nepřeplácané a černá barva je pro mě neskutečně elegantní a klasická v tom nejlepším slova smyslu. Z počátku mě velmi překvapil vizuál řady, ale naprosto se mi hodí ke konceptu této řady. Opět je balení krásně jednoduché, působí na mě na první pohled čistě a průhledné balení ve mně evokuje něco vzdušného, což jsou vlastně produkty taky. Jednoduché a díky lehké textuře pleť i pod produkty krásné dýchá a neucpává se. Balzámky jsou stejně lehké jako tvářenky a rtům dodají pouze lehké tónování. Na ruce swatche nebyly na fotce téměř vidět a proto jsem se rozhodla vám tentokrát swatchovat pouze tvářenky. Pokud budete chtít balzámy vidět naživo, budu více než ráda, když se zastavíte třeba zrovna za mnou na prodejnu na Chodově a vybereme odstín přímo vám na míru společně! 

Pro mě je řada opravdu inovativní a zamilovala jsem se jak do textur, složení, tak i do finishe, který mi produkty poskytují. Musím říct, že jsem všemi těmi lockdowny, opatřeními a prosezenými dny doma pěkně zlenošila a tak obzvlášť teď (a čím dál tím víc) oceňuju jednoduché, rychlé, ale efektivní kousky a to přesně tyhle z řady GLOW PLAY jsou. Vy je můžete pořídit na oficiálním e-shopu macccosmetics.cz nebo jak už jsem zmínila na všech prodejnách MAC v Praze nebo na Slovensku. Já budu nesmírně ráda, pokud se zastavíte přímo za mnou do prodejny na Chodově, kde na vás mimochodem momentálně čekají také 50% slevy a nádherná limitovaná kolekce, kterou si můžete prohlédnou také na našem instagramu @mac.chodov. Tam mimochodem s mými skvělými artistkami dáváme také inspirace a líčení, které tvoříme právě s produkty MAC COSMETICS a já budu moc vděčná, pokud nám pod některý příspěvek napíšete váš názor. Zrovna teď jdu vymýšlet další z looků, tentokrát to bude líčení na festival inspirovaný 80. léty a už teď jsem moc zvědavá, jak to dopadne. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Teď už ale dobrou noc a krásný víkend vám všem. S pozdravem, Vaše M.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram