RECENZE: DOSE OF COLORS - DESI X KATY COLLECTION

 Krásný čtvrtek vám všem! Asi každý z nás by si přál, aby celá tahle "doba covidová" byla už úspěšně za námi, pojem rouška už se vyskytoval zase jen v nemocničním prostředí a naše životy se pomalu ale jistě vrátily k normálu. Myslím, že na všechny už dopadla nějaká úzkost nebo minimálně nějaký ten splín a já rozhodně nejsem výjimkou. Už pár měsíců se snažím vymyslet si jakoukoliv aktivitu, která by mi pomohla se zabavit a zbytečně nepřemýšlet nad hloupostmi, ale mým největším problémem je motivace, která se každým dalším lockdownovým týdnem vytrácí a vytrácí. Při práci z domova je pro mě čím dál tím těžší se donutit k tomu, abych vůbec něco udělala, ale zjistila jsem, že vstát a začít se do práce chystat stejně, jako kdybych do ní měla doopravdy odjet, mi vlastně dost pomáhá. Díky tomu jsem začala znovu trochu víc experimentovat s kosmetikou a používám tak i ta kvanta kosmetiky, které jsem neobjednávala v první vlně karantény, kdy jsem té motivace (a to hlavně tu nakupovací) měla přehršel. Nejvíc nadšená jsem byla především z tohoto zahraničního balíčku a to z e-shopu značky DOSE OF COLORS, kde jsem zvládla ukořistit kolekci mých nejoblíbenějších youtuberek Desi Perkins a Katy LustreLux, které ve spolupráci se značkou vytvořily přímo nádhernou DESI X KATY COLLECTION. 

Kolekce není žádnou novinkou a pokud i vy alespoň po očku sledujete kosmetiku a zahraniční trh, určitě vám nemohla uniknout. První spolupráce se značkou proběhla už v roce 2017, kdy se kolekce skládala ze dvou rozjasňovačů, dvou rtěnek, dvou tekutých rtěnek a také malé paletky čtyř očních stínů pojmenovaných po psích mazlíčcích obou youtuberek. Bože, jak já si přála alespoň jeden produkt z kolekce mít doma. Objednávání ze zahraničních e-shopů pro mě ale byla španělská vesnice a kromě toho, že jsem ani netušila, jak se dá z Ameriky něco objednat k nám, kolekce stejně byla během chvilky vyprodaná a absolutně nesehnatelná. Protože byla ale spolupráce tak úspěšná, druhé kolo na sebe nenechalo dlouho čekat a o rok později vyšla nová a podle mě ještě lepší část kolekce. No a tu? Tu jsem už konečně stihla ukořistit i já. A protože mě opravdu nadchla, vzala jsem produktů hned víc a my se na ně podrobně a zblízka podíváme právě dnes. 


  Největší hvězdou je paletka FRIENDCATION, což je paletka obsahující deset očních stínů různých textur. Ačkoliv pro někoho je to maličkost, já jsem nadšená i z jejího názvu. Spojení Friends a vacation neboli Přátelé a dovolená a to je přesně to, co bych potřebovala jako sůl. Pokaždé, když paletku používám, nad názvem se pousměju a už to je podle mě jeden ze skvělých taháků pro každého kupujícího. Samozřejmě je také potřeba zmínit, že celá kolekce včetně paletky má třpytivý rosegold obal, který vypadá naprosto luxusně a tak je opravdu radost paletku používat. V neposlední řadě je to ale hlavně kvalita, která mě nutí po paletce každý den sahat a vytvářet každodenní líčení už pár měsíců. Velmi se mi líbí barevné složení. Matné odstíny jsou základní a barvy nejsou nijak extravagantní, jsem tedy naprosto spokojená, protože mám všechny tóny a barvy, které bych mohla potřebovat na jakékoliv rozestínování. I třpytivé jsou přesně podle mého gusta a paletka je podle mě neskutečně variabilní, protože s ní můžete vytvořit líčení na každý den, ale také vymyslet nějakou barevnou divočinu, která zaujme i na první pohled. 


Na první pohled každopádně zaujme i ten neutrální look, protože i přirozené odstíny jsou zajímavé a nevšední. Například nejsvětlejší metalický stín sice vypadá na první pohled nezáživně, ale champagne barva má v sobě nádherné rosegold a zlaté pigmenty, které na očích vytváří strašně zajímavý efekt. Díky vyloženě pudrovo-krémové textuře se strašně jednoduše nanáší a musím říct, že úplně nejlépe se mi s nimi pracuje prstem, protože naberu nejvíc pigmentu. Modrou a tmavou modročernou ale raději nabírám štětcem, tam chci aplikaci preciznější. Spíš než stíny jsou to ale opravdu perfektní slisované pigmenty, takže pigmentace je neskutečná na první dobrou. Líbí se mi na nich, že se dají ale hezky rozpracovat i do jemnější podoby a když nanáším jen malé množství a hodně je rozetřu, na očích mám jen jemné, ale i tak výrazné třpytky. Strašně těžce se textura popisuje, ale co můžu říct naprosto jasně a jistě je to, že mě stíny naprosto uchvátily! Matné odstíny absolutně neopadávají a ráda s nimi tvořím i celomatná líčení, protože nejsou skvělé jen do záhybu, ale také na celé víčko. Paletka vážně dostává 10 bodů z 10 a vřele doporučuji každému, kdo by jí ještě někde našel taky. 


Další mou vysněnou položkou už od první kolekce byly určitě rozjasňovače. Odstín FUEGO můžete vidět na první fotce a byl to absolutní hit i první i druhé varianty kolekce. Odstín CHASING THE SUN, který je na fotce druhé je nový odstín, který byl vytvořený až ve druhé "vlně" spolupráce a jak můžete vidět, nemohla jsem se rozhodnout, který je hezčí a tak u mě skončily oba. Fuego je lepší pro světlejší typy a Chasing the sun spíš pro tmavší. Já momentálně ten druhý schovávám na léto, protože prozatím je na lícních kostech až moc tmavý. Párkrát už jsem ho ale lehkou rukou použila i jako takový topper na bronzer a udělala si trošku víc "glowy look". V tomto případě je ale opravdu lehká ruka nutností, protože pigmentace je zase úplně božská. Metalický odlesk na pleti vytváří až mokrý efekt a rozjasnění je velmi intenzivní. Co se týče textury, já osobně spíš vyhledávám trošku jemněji namleté textury, naučila jsem se na moje nejoblíbenější Extra dimension rozjasňovače od Macu, které mají tzv. hybridní texturu a opravdu jsou až krémové, ačkoliv se jedná o klasický pudr. Jsem malinko zmlsaná a tak mi tyto dva přijdou lehounce hrubší. Nic to ale nemění na tom, že barvy jsou dokonalé, efekt luxusní a výdrž celodenní. 9/10 bodů si určitě zaslouží. 

Poslední položkou mého DOSE OF COLOURS nákupu samozřejmě musela být tekutá rtěnka, protože ačkoliv jsem už dlouho žádnou recenzi na tekuté rtěnky nepsala, moje posedlost jimi rozhodně neskončila. Skladem byly dvě varianty a já zvolila MY MAIN, což je pro mě perfektní nude - béžovo hnědá s lehkým nádechem broskvové. V poslední době spousta značek jako tekuté rtěnky vydává spíš kousky, které mají našlehanou texturu a jsou hutnější. Na téhle naopak miluju právě to, že je opravdu hodně tekutá a díky tomu je neskutečně lehká a nemám pocit, že bych měla rty ucpané nebo měla na sobě až příliš mnoho produktu. Nemůžu říct, že by rtěnka byla úplně neslíbatelná. Sama o sobě se obtiskne poměrně jednoduše, ale já pod ní vždy používám konturku a na ní si rtěnka mnohem snáz sedne a delší dobu vydrží. Řekla bych, že tak 4-5 hodin dá bez problému, poté už raději nanáším další vrstvu. Po jídle jí ale nemusím kontrolovat, s konturkou není problém a zvládne i to. Ačkoliv jsem slyšela, že tekuté rtěnky téhle značky lepí, já s tímhle konkrétním odstínem ten problém rozhodně nemám. Naopak mi přijde opravdu lehká, na rtech je moc příjemná a já opět strhávám jen jeden bod za menší výdrž. 

Byl to můj první nákup ze stránky DOSE OF COLORS, ale rozhodně to nebyl poslední. Kvalita stínů mě opravdu uchvátila natolik, že jsem se rozhodla vyzkoušet i klasické paletky, které na stránce jsou ve stálé nabídce. Dvě nové paletky už mi konečně říkají 'paní' a vy se tak, snad brzy, můžete těšit na recenzi i těch. Vzhledem k tomu, že mi psaní vážně chybělo, mám momentálně pro vás připravenou velkou spoustu novinek a také značek, které se doposud na blogu neobjevily a i já si konečně o tyto značky rozšířila své obzory. Těšit se můžete například na bomby jako jsou Tom Ford, Bobbi Brown, Hourglass a spoustu dalších. Je nějaká konkrétní značka a také konkrétní produkt, který byste chtěli určitě na blogu vidět? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře, na vaše dojmy z této limitované kolekce a také na zkušenosti, které s touto značkou třeba máte vy. Pro dnešek už se ale loučím, vám přeji co možná nejhezčí zbytek týdne a samozřejmě i úspěšný začátek toho příštího. Budu se těšit zase někdy, s pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram