RECENZE: CLINIQUE POP COLLECTION (BLUSHES + LIP PRODUCTS)

 Krásné úterý vám všem! Pro jakoukoliv blogerku nemůže být nic snad horšího než podzim a zima. Začíná nám totiž období, kdy je prakticky nemožné vyfotit nějakou hezkou fotku, protože na denním světle jsou vždy nejhezčí. V tomhle škaredém a zataženém počasí je ideální denní světlo možná tak hodinu a pokud zrovna v tu hodinu nemůžete, máte prakticky smůlu a můžete počkat až na další den. Já se několik dní snažila takhle nafotit pár novinek, které se mi doma objevily ještě v době ''předkaranténové'' a konečně se mi zadařilo. Dnešní produkty jsem pořídila hned po znovuotevření obchodů v květnu a splnila jsem si tak dlouholeté přání. Jako kdyby to bylo včera si pamatuji, když značka CLINIQUE uvedla na trh svoje teď už ikonické tvářenky CHEEK POP a na dlouhou dobu se na české scéně držely mezi top tvářenkami. Já v tu dobu sice tvářenky registrovala, ale nikdy je nepořídila. Později se celá POP kolekce rozrostla ještě o další kousky jako například oční stíny, lesky na rty, rtěnky a teď dokonce i bronzery a rozjasňovače. Nedalo mi to a rozhodla jsem se, že si po té dlouhé době konečně produkty vyškrtnu ze svého wishlistu a vy si o nich tak můžete přečíst právě dnes. 

Tvářenky CHEEK POP byly pár let zpátky opravdu tím největším hitem a pamatuju si, že kdo tvářenky neměl, ten jako by nebyl a taky neexistoval snad nikdo, kdo by je nemiloval. Úplně původně vyšlo jen pár odstínů, ale postupem času se škála trošku rozrostla. Já každopádně pořídila odstíny, které, pokud se nepletu, byly už v té úplně původní "várce" a podle mě jsou takové naprosto základní. NUDE POP (koupíte ZDE) je pro mě absolutně dokonalá neutrální barva, která se hodí na každou příležitost, ke každému líčení, k teplému či studenému, k výraznému nebo naopak úplně přirozenému. Tenhle odstín se stal momentálně mojí celkově nejoblíbenější tvářenkou, kterou používám každý den. Občas jí i zkombinuji s trošku výraznějším odstínem MELON POP (koupíte ZDE), která tváře udělá okamžitě šťavnatější a barva obličej hezky probere. Co je ale na tvářenkách za mě úplně nejlepší, je jejich textura a následný finish. Tvářenky jsou hodně máslové, jejich aplikace je náramně jednoduchá a ačkoliv neobsahují absolutně žádné třpytky, na tvářích mají neskutečně nádherný sheen/odlesk. Pleť vypadá hydratovaná a zdravá. Nezanechávají takový ten pudrový nános, ale hezky s tváří splynou. Už dlouho mě žádná textura tak moc nenadchla. Navíc tím, že se do tváře tak hezky zapracuje, má opravdu celodenní výdrž! Za mě 10 bodů z 10 a určitě budu pořizovat další odstíny. 

Ačkoliv v poslední době spíš vyhledávám klasické rtěnky nebo lesky na rty, na tekuté rtěnky nejspíš nezanevřu nikdy. Baví mě zkoušet varianty všech značek a i u Clinique mě kvalita POP LIQUID MATTE LIP COLOUR + PRIMER zajímala a to hlavně díky zajímavému názvu, který ve mě vyvolal pocit, že rtěnka bude držet na rtěch jako přibitá. Pořídila jsem dva pro mě vyloženě podzimní odstíny FLAME POP a BOOM POP. Červená a temná vínová k podzimu patří a ačkoliv tenhle podzim asi rtěnky nebudou pod rouškami vidět, myslela jsem, že matné držáky by mohly vydržet. Bohužel jsem se ale spletla, protože tyhle rtěnky matné ani trošku nejsou. Dost dobře nerozumím, proč je vůbec produkt takto nazvaný, protože rtěnky nikdy úplně nezaschnou a na rtech naopak zanechávají opravdu hodně viditelný lesk. Název je hodně hodně matoucí, protože fungují spíš jako takový stain. Barva se pomalu vpíjí do vašich rtů, takže i po odlíčení a dlouhodobém nošení jsou vaše rty lehce zabarvené. Rozhodně se ale nejedná o klasické tekuté matné rtěnky, na jaké jsem u jiných značek zvyklá. Navíc mi nevyhovuje ani tlustý aplikátor, se kterým nejsem schopná rtěnky nanést precizně, jelikož je na něm vždy hodně produktu. Samotný efekt se mi taky vyloženě nelíbí a mrzí mě, že jsem si rtěnky nejdřív nevyhledala, než jsem je pořídila. Jako stain super, ale jako matné rtěnky bohužel dostávají palec dolů. 
Zato hydratační lesky POP SPLASH LIP GLOSS + HYDRATION, to je úplně jiné kafčo. Aplikátor je taky houbičkový, ale tentokrát úplně klasicky tvarovaný. Nijak výjimečný, ale přeci jenom nejvíc efektivní. Je menší, takže se s ním hezky pracuje. Pigmentace je taková střední. Pokud chcete dosáhnout opravdu plné barvy, je třeba nanést cca dvě-tři vrstvy, ale lehounké textuře nevadí ani vrstvení a tak i po navrstvení je lesk na rtech příjemný. Samy o sobě vytvoří jen takový lehký barevný nádech, ale já je ráda nanáším společně s konturkou, díky které je barva krásně sytá už při první vrstvě a na rtech samozřejmě vydrží o něco déle. Světlejší variantu 02 CARAMEL POP dle mého názoru musí mít doma každý, protože je to perfektní barva na optické zvětšení rtů pokud použijete tmavší základ, ale také jako nádherný nude lesk jen samotný. 18 PINOT POP ale používám vždy bez konturky, protože takhle výrazné barvy mám ráda v plném pigmentu spíš matné. Rozhodně ho ale kombinuji s MAC bází pod rtěnky, která zabrání rozpíjení okolo rtů. Momentálně můžete všechny lesky ve všech odstínech najít na e-shopu Notino (ZDE) za úžasných 392 Kč. 
Kdybych měla na závěr produkty ještě jednou shrnout, tvářenky jsou pro mě určitě absolutně božím produktem, který doporučuji úplně všem. Ať už pro vás pro potěšení nebo jako potěšení někomu pod stromeček. Tohle je podle mě krásná varianta luxusní kosmetiky, která vám ale nezruinuje peněženku. Momentálně navíc můžete využít online konzultace s poradkyněmi, které vám rády odstíny ukážou a poradí s výběrem přímo na míru. Na telefonním čísle 800 022 630 si můžete zarezervovat svůj termín a čas a přes aplikaci Zoom společně vyberete vše, po čem vaše srdce touží. A já doufám, že po přečtení dnešního článku toužíte alespoň po tvářenkách nebo po skvělých hydratačních lescích. Pokud jsem vás ale nenavnadila dnes, určitě si zapněte upozornění na další články, protože před Vánocemi pro vás chystám ještě pár naprostým bomb a skvělých doporučení. Pro dnešní den se už ale s vámi loučím a jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a vydržíte tu se mnou právě do toho dalšího. Teď už si ale užijte dnešní sváteční den a také zbytek týdne. Hodně zdraví, s pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram