MAC COSMETICS FROSTED FIREWORK EXTRA DIMENSION FOIL EYESHADOWS

 Krásný čtvrtek vám všem! Není tajemstvím, že pro M.A.C COSMETICS mám prostě slabost. Ještě abych neměla, byla to už od mojí puberty moje nejoblíbenější značka a věřte, že puberta už je dávno dávno za mnou. Mým úplně prvním produktem byla tvářenka Harmony, která je doposud jedním z největším bestsellerů, co se tvářenek týče. Druhý produkt si taky pamatuju naprosto přesně, protože to byla limitovaná rtěnka z kolekce, kterou s Macem vytvořila Rihanna. Tenkrát jsem jen tak tak zvládla ušetřit na cokoliv a tak pro mě investice do dražší rtěnky byla poměrně zásadní. Nemohla jsem si ale pomoct, protože limitovaná kolekce byla prostě neodolatelná. Stejně tomu je podle mě i s letošní vánoční kolekcí FROSTED FIREWORK, která je momentálně dostupná online a po znovuotevření prodejen samozřejmě bude také tam. Já jsem kolekci samozřejmě už stihla celou zkouknout a dnes jsem se rozhodla vám napsat o stínech, které mě na první pohled zaujaly asi nejvíc. A proč článek právě dnes? Na stránkách maccosmetics.cz totiž právě včera začal BLACK FRIDAY nebo spíš BLACK WEEK výprodej, kdy na všechno včetně vánoční kolekce máte 30% slevu, která je pro značku neobvyklá, dost unikátní a byla by škoda si některé produkty ve slevách neulovit! 

Kromě toho, že jsou všechny odstíny samozřejmě limitované, je unikátní také textura, která v běžné kolekci není k sehnání. EXTRA DIMENSION FOIL EYESHADOWS už jste jednou na blogu vidět mohli a to před rokem, kdy se v jiné limitce pár jiných odstínů také objevilo. Textura je extrémně třpytivá a metalická a to je právě to, co mě na těchto stínech nejvíce láká. Je nutné VŽDY používat stíny na mokrý způsob, aby byly dostatečně máslové a krémové a tak se hezky a lépe nanášely. Samy o sobě jsou to spíš takové napresované třpytky, které neutvoří jednolitou barvu. Ve spojením s ikonickým sprejem FIX+ ale vytvoří naprosto boží konzistenci a pigmentace je potom extrémní. Jakmile stín používám bez báze, dá mi bez slévání takových cca 4-5 hodin. Vzhledem k tomu, že mám mastná víčka, tak ale stejně každý den používám bázi (konkrétně je to Paintpot v odstínu Painterly) a s tou mi stíny vydrží i přes 8 hodin. Třešničkou  na dortu je už jen limitované, a nutno podotknout překrásné, jemné růžové balení. 

Postupně se podíváme na všechny stíny a to od nejsvětlejšího po nejtmavší. Hodně světlounká COOLER THAN BEING COOL je na bílá s barevnou perletí, okamžitě se mi vybaví všemi oblíbené jednorožci, protože třpytky jsou pastelové a opravdu různorodé a všelijaké. Na mě jsou podobné odstíny až moc velká divočina a všechny tyhle barevné odlesky moc nemusím, ale vzhledem k tomu, že jsou v poslední době podobné typy stínů hodně populární, svoje místo v kolekci mají určitě oprávněně. Odstín, který ale absolutně zbožňuju a upřímně si myslím, že ho musíte mít doma opravdu všichni a všechny, je odstín SPARKTACULAR. Bože! Ani si nedovedete představit, jak nádherná je tahle jemňounká zlatavá nude ve skutečnosti. Perfektní stín na projasnění vnitřního koutku, přes celé víčko, sám o sobě nebo s tmavším stínem v záhybu, pod obočí, ale dokonce i jako rozjasňovač na tváře, stín je prostě neskutečně multifunkční a pro mě je to prostě musthave této kolekce a musthave vůbec! Pokud ještě v kosmetické taštičce podobný kousek nemáte, okamžitě vezměte tenhle.  


Metalická stříbrná SILVER BELLS se do vánoční kolekce perfektně hodí, protože podle mě k Vánocům stříbrné stíny doopravdy patří. Na e-shopu vypadá stín o hodně tmavší, ve skutečnosti oko spíš projasní a pohled prozáří. V kombinaci s matnou černou tvoří nejkrásnější klasické smokey eyes a taky se perfektně hodí jako jemná metalická linka. Například v kombinaci s rozjasněnou pletí a červenou rtěnku vytvoří klasické, elegantní a po všech směrech božské líčení. Pomalu ale jistě jsme se dostali k poněkud odvážnějším odstínům, které sice na první pohled mohou vypadat trochu děsivě, ale ve skutečnosti jsou nositelné, jen je třeba je jemně kombinovat. Například červený FIREWERK THE ROOM je ve spojení s nějakým tmavším hnědým dokonalý. Na očích vytvoří krásný narezlý nádech, podle mě na podzim a zimu krásná barva. Určitě bych ale tento stín doporučila spíš brunetkám, na blondýnkách a světlých typech by potom oči mohly vypadat unaveně. Princezničkovská růžová EXPLOSIVE CHEMISTRY hezky ladí s růžovým balením, ale abych byla upřímná, mě úplně nechytla. Možná kdyby byla barva teplejší, ale kvůli stříbrným třpytkám je spíš studená a na mně prostě nevypadá dobře. Proti gustu, znáte to. Pokud máte podobné odstíny rádi, určitě nebudete litovat. 

Kolekce je opravdu povedená a podle mě i hezky poskládaná. Kromě stínů obsahuje ještě dva metalické rozjasňovače opět v EXTRA DIMENSION textuře, pět rtěnek, pět lesků na rty a v neposlední řadě ještě tři tužky na oči, které jsou oboustranné a tenhle koncept mě naprosto nadchl. S momentální 30% slevou na celou vánoční kolekci by podle mě alespoň jednu věc z kolekce měl ulovit každý. Každý den je navíc na e-shopu ještě doplňkový dárek k výprodeji nebo doplňková sleva. Dnes to je například 40% sleva na všechny matné rtěnky a čeká vás do CYBER MONDAY pondělí ještě spousta a spousta dalšího. Pokud byste potřebovali radu ve výběru, můžete navíc využít nové online služby LIVE CHAT nebo ASK AN ARTIST, kde můžete svojí volbu přímo prokonzultovat s make-up artistkou a vybrat vše přesně na míru. Já doufám, že jsem vám alespoň maličko pomohla touto recenzí i já a budu moc ráda, pokud se mi do komentářů pochlubíte, jaký kousek jste vybrali vy - ať už to bude z kolekce nebo i ze stálé nabídky, na kterou 30% sleva samozřejmě platí taky. Ode mě už je to ale dnes vše. Budu se moc těšit na všechny komentáře a jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a vydržíte tu se mnou i do toho dalšího. A jen tak mimochodem - bude to velká bomba! :) Mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M.  

1 komentář:

  1. MAC ticho obdivujem, zatiaľ mám len jeden rúž, ale je skvelý! :) Aj táto kolekcia sa im veľmi poradila, poslednú dobu si fičím na takýchto trblietkavých tieňoch.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Instagram