MAKEUP REVOLUTION RECENZE: REVOLUTION X F.R.I.E.N.D.S

Krásnou sobotu vám všem! Když jsem začínala psát tenhle článek, chtěla jsem na úvod původně napsat jen jména, typické hlášky nebo nejvtipnější scény, ale když jsem začátek asi po 10. smazala a vzpomněla si na ještě vtipnější hlášku, vzdala jsem to. Prostě se nedokážu rozhodnout, která scéna je nejvtipnější, kterou postavu mám nejradši a s kým bych byl nejlepší kamarádka, kdybych si mohla vybrat. Jedno vím ale jistě. Kdybych si měla vybrat jen jeden seriál, na který budu do konce života koukat, jsou to určitě PŘÁTELÉ. Je to jediný seriál, na který můžu koukat pořád dokola a dokola a nikdy mě nepřestane bavit. S mojí milovanou ségrou opakujeme hlášky z Přátel téměř denně a vždycky a všechno nám nějakou scénu připomíná. proto když jsem zjistila, že MAKEUP REVOLUTION ve spolupráci právě s tímto seriálem vytvořil kolekci REVOLUTION X F.R.I.E.N.D.S, musela jsem okamžitě vlítnout na e-shop a narvat košík vším, co se zrovna na stránkách objevilo i přes můj zákaz nakupování. Nic se nesmí přehánět a tak jsem rozhodně nevzala všechno, ukořistila jsem pouze kousky, které mě nadchly odstínem nebo neskutečně roztomilými názvy, které celý seriál provázejí. Pokud nejste stejnými nadšenci jako jsem já, pravděpodobně vás dnešní článek bavit nebude. Pokud se ale i vy vždycky zasmějete představě Rosse v kožených kalhotách, čtěte dál a budete stejně nadšení jako já. 

Celá kolekce se skládá ze dvou kosmetických taštiček, jednoho naprosto rozkošného zrcátka, sady gumiček na vlasy, tří rtěnek, čtyř paletek očních stínů a šesti lesků na rty. Nejsem schopná celou nabídku dohledat už nikde, protože spousta věcí bohužel byla hned po uvedení kolekce pryč. Stále je ale většina věcí k nalezení na e-shopu Pinkpanda.cz nebo také XOBeauty.cz. Pokud ale něco budete chtít ulovit, určitě nečekejte dlouho, kolekce mizí každým dnem. Já se na první pohled okamžitě zamilovala do paletek, které mají naprosto boží design. Velká paletka vypadá jako filmová klapka, ve které po otevření najdete 27 stínů. Mně příliš neoslnil výběr odstínů a tak jsem paletku přenechala někomu dalšímu, ale menší paletky devíti stínů mě naprosto uchvátily. Každá má jméno po jedné z holčičích postav a na paletce je obrázek pro každou z nich naprosto typický. Pheobe paletka má babiččin žlutý taxík, Rachel má Central Perk kavárnu a ta Moničina je celá v designu jejího ikonického bytu. Tento design je stejný také na lescích na rty a na papírové krabičce jednotlivých rtěnek. Rtěnky mají potom růžový rosegold obal s krásným detailem rtů na víčku a také na rtěnce samotné.

Ze tří rtěnek jsem vzala nakonec jen Monicu a Rachel. Zalitovala jsem ale hned jakmile rtěnky dorazily, že jsem nakonec nevzala i překrásnou vínovou Pheobe. Nebudu lhát, trochu mě překvapil výběr barev a myslím si, že co se týče odstínů, mohla být kolekce trošku propracovanější a mohla opravdu napodobovat rtěnky, které byly pro jednotlivé postavy o něco typičtější. Například Rachel měla téměř ve všech sériích jednu oblíbenou barvu. Ve skutečnosti to byla saténová rtěnka MAC Paramount, která je hodně do hněda. V této kolekci ale Rachel zastupuje poměrně studená fialová, s nádechem někdy až do šeda, která postavu až tolik nevystihuje. Pro mě odstín úplně není, mám radši teplejší odstíny a Rachel asi bohužel neunosím. Monica je naopak přesně podle mého gusta. Neutrální barva s lehkým oranžovým a hodně teplým nádechem je podle mě naprosto perfektní na každodenní nošení a určitě ji budu ráda i dál používat. Abych pravdu řekla, nečekala jsem od rtěnek žádnou velkou slávu. V poslední době jsem ke klasickým rtěnkám z drogerie poměrně skeptická, ale musím uznat, že tyhle se vážně povedly. Na rtech vydrží až 4 hodiny a to bez jakéhokoliv vyblednutí a jsou velmi příjemné. Konzistence je hezky krémová a příjemně se nanáší. Plná pigmentace je už v prvním tahu. Finish bych popsala jako saténový až možná matný. Díky krémovosti rtěnky je na rtech vidět opravdu nepatrný lesk, kterého si ale všimne jen málokdo. 

Jediné, co bych u rtěnek vytkla je silná kokosová parfemace. U rtěnek je naštěstí cítit pouze při jejich nanášení, ale lesk na rty Rachel pro mě bohužel udělala nepoužitelným. lesk po kokosu nejen voní, ale taky samozřejmě chutná a já prostě chuť kokosu nesnesu. Je to ale škoda, protože jinak je na rtech lesk velmi příjemný. Po dlouhé době je to lesk, který ani trochu nelepí, ale i přesto na rtech vydrží. Bohužel jsem ale opravdu byla schopná lesk testovat pouze jednou, protože mě kokosová parfemace od jeho nošení odradila. Pro někoho, komu ale kokos nevadí bude lesk skvělá volba. Má obrovský aplikátor, díky kterému se lesk krásně nanáší a jedno namočení aplikátoru krásně pokryje i horní i spodní ret. Balení je zase inspirované kavárnou a roztomilé víčko se ke kolekci krásně hodí. 


Teď už se pojďme konečně přesunout k paletkám, na které jsem se stejně těšila nejvíc z celé kolekce. Jak jsem říkala na začátku, pořídila jsem pouze paletky menší velikosti s devíti stíny uvnitř. Každý stín je pojmenovaný nějakou frází ze seriálu, nějakým typickým místem nebo typickou vlastností postav. Spíš než jako na paletku stínů jsem na paletky koukala jako na sběratelský kousek, který bych si pořídila, i kdyby kvalita byla příšerná. Naštěstí je ale opak pravdou. Už dlouho jsem neměla možnost vyzkoušet takhle úžasné stíny a to ještě navíc z drogérie nebo tedy z řady levnější kosmetiky. MONICA je nejteplejší z paletek a obsahuje 5 matných a 4 třpytivé stíny. Tři ze třpytivých jsou klasicky metalické a dělají nádhernou jednolitou vrstvu, pouze odstín TWINS bych nazvala pouze jako slisované třpytky. Je to jediný stí, který určitě nelze nanášet jen samostatně, ale dávám ho pouze jako topper na ostatní stíny. Nejraději ho používám s odstínem CLEAN, který je mým nejoblíbenějším ve dnech, kdy na očích nechci nic příliš výrazného Tato kombinaci na na očích tvoří až mokrý efekt a oko projasní a opticky otevře. Paletka na mě vyloženě křičí podzim a jsem si jistá, že mi bude celý podzim dělat často společnost. 

Paletka RACHEL má stejně jako ta předchozí 5 matných a 4 metalické, ale tentokrát jsou opravdu všechny do jednoho metalické a krásně máslové. Výběr barev je takový mnohem víc jemný, růžový a holčičí a tentokrát mi výběr odstínů k postavě opravdu sedí. Nakupování, móda, to jsou přesně ty první věci, které si u Rachel vybavím jako pro ni věci vystihující. Stejně tak si vždycky jako první vybavím scénu, kde na sebe s Rossem hulákají a dohadují se, jestli se rozešli nebo ne. To je jedna z mých oblíbených scén a stejně tak je odstín s názvem ON A BREAK mým nejoblíbenějším stínem z paletky. Jsou si vlastně s předešlým CLEAN hodně podobné, ale tenhle je o něco tmavší a je v něm o něco víc zlaté. Ráda si ho ťupu i na tváře, protože je dokonalý i jako rozjasňovač. Odstín DINOSAUR je potom krásná základní, díky které se všechny odstíny roztírají jedna báseň. Ráda bych taky vyšvihla fuchsiovou PUSH OVER, která je podle mě jednou z nejpigmentovanějších růžových, které vůbec doma mám a překvapila mě z celé paletky nejvíc. Růžové a fialové jsou obecně nejtěžší barvy na výrobu a tady se výroba obzvlášť povedla.  


Celkově se mi líbí, že se u paletek nehrálo na jistotu, ale odstíny byly poskládané trošku víc odvážně. Ještě než byly zveřejněné první sneakpeeky, bála jsem se, že jedna paletka bude neutrální, další trošku smokey a poslední třeba barevná, což většinou u podobných kolekcí bývá ten případ. Byla jsem neskutečně mile překvapena a ačkoliv swatche prstem tak moc nevypadají, kvalita stínů je opravdu nadprůměrná. Stíny v akci budete brzy moci vidět na mém instagramu, kde s paletkami chystám looků hned několik. Stíny jsou pomocí štětce nádherně přenést na víčko a i bez báze jsou nádherně intenzivní a krásně se i vrství. Celá kolekce se za mě hodně povedla a myslím si, že tady se MAKEUP REVOLUTION trefil přímo do černého a kolekce bude hodně prodávaná. Nejen díky tomu, že Přátelé jsou opravdu jeden z nejoblíbenějších a nejsledovanějších seriálů, ale také díky tomu, že se jistě rychle rozkřikne, jak povedené produkty jsou. 


Jsem taky hodně ráda, že pro tentokrát si značka MUR vymyslela svůj vlastní koncept a pouze nekopírovala jiné značky, jako je tomu u nich dobrým zvykem. Kvůli tomu já jsem vlastně téměř přestala produkty této značky nakupovat. Od té doby, co pro jednu značku pracuji a vidím a chápu, kolik snahy se vkládá do vymýšlení nových produktů a jejich uvedení na trh, je mi čím dál tím víc proti srsti, že někdo poté jen koncept převezme a vyrobí pouze jeho napodobeninu. Jak se k tomu stavíte vy? vadí vám, že některé značky využívají nápadu někoho jiného nebo jste naopak rádi, že za méně peněz seženete vlastně podobnou variantu? Abych ale nezakončila dnešní článek takhle negativně, opravdu chci ještě jednou tuto kolekci pochválit. Rtěnky mají dlouhou výdrž a příjemnou konzistenci a texturu, oční stíny se nádherně roztírají a vůbec neopadávají a lesk na rty je příjemný a na rtech nelepí. Za takhle krásné ceny se málokdy poštěstí ukořistit takhle kvalitní kousky a já určitě vám všem doporučuji něco z kolekce pořídit. No a vy, FRIENDS nadšenci, vy potřebujete mít doma opravdu úplně všechno! Já doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou vydržíte i do toho dalšího, ale pro dnešek se již loučím. Vám přeji krásný zbytek víkendu a těším se zase příště. S pozdravem - Vaše M. 

P.S. - Jak to jde?  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram