RECENZE: MAC COSMETICS BRONZER - BRONZING LE COLLECTION FOR FACE AND BODY

Krásné úterý vám všem! Prázdniny oficiálně skončily a podle počasí to vypadá, že skončilo taky léto jako takové. Venku je zamračeně, všichni pomalu vytahují teplejší oblečení a pomalu ale jistě všem bledne také krásné letní opálení. Já jsem bohužel letos neměla tu možnost si alespoň nějakého sluníčka užít plnými doušky a tak jsem hledala všechny možné prostředky, díky kterým bych to opálení nějak dohnala. Letos se navíc po několika letech poprvé nechystám nikam na zahraniční dovolenou a tak jsem neustále pokukovala po nějakém parťákovi, co by mi dělal společnost nejlépe celé léto. No a jakmile jsem poprvé uviděla novou limitovanou kolekci značky MAC COSMETICS, byla jsem si naprosto jistá, že jsem konečně našla to "pravé bronzové". Kolekce BRONZER je bronzující kolekce určená jak na obličej, tak na tělo a skládá se celkem z 23 kusů. Najdete v ní 4 lesky na rty, 5 odstínů rtěnek s různými texturami, 4 tekuté rozjasňovače, 5 stínů na oči, ikonický produkt Fix+, krém na tělo/body lotion, 2 bronzery a multifunkční štětec perfektní na nanášení pudrových i krémových produktů. Letní kolekce podle mě MAC opravdu umí, z té loňské pár kousků používám doteď a nemůžu si je vynachválit a tak jsem se nechala tentokrát trošku unést a pořídila věcí opravdu spoustu. A jak se mi líbí? To se dozvíte, pokud nepřestanete číst! Jdeme na to! 
Obzvlášť v dnešní době, kde je kosmetiky na každém rohu milion a každá značka neustále přichází s novými a novými produkty, je podle mě extrémně důležité, aby značka dokázala zaujmout na první pohled. To se podle mě u této kolekce povedlo, já jsem z balení a celkového proma této kolekce absolutně nadšená. Bronzové balení má na sobě ještě takové jakoby průhledné kapičky, takže balení vypadá, jakoby bylo mokré a pocákané. Na letní kolekci je tohle opravdu geniální a moc se mi balení líbí. Líbí se mi, že například rtěnky jsou pořád ve stejném typu balení. Že je zachovaný pořád ten "bulletový" koncept, ale jen je dělaný nový design. Už pár let takhle sbírám rtěnky limitovaných kolekci a jako správný blázen je ráda mám vystavené. tenhle bronzový kousek je nově asi mým úplně nejoblíbenějším. Balení se mi líbí tak, že mi dokonce bylo líto i vyhodit ty krabičky, ve kterých produkt koupíte. Nakonec samozřejmě vyhodila a pak už jen doufala, že produkty uvnitř budou stejně skvělé jako jejich balení!  
Položkou, kterou jsem chňapla jako první je bronzer RADIANT MATTE BRONZING POWDER (1010,-), který jsem já pořídila ve světlejší variantě BEIGE-ING BEAUTY. Řeknu vám, že jsem snad nikdy neměla v ruce pudr s takhle sametovou texturou na dotek! Uchvátil mě hned na první vyzkoušení a to jak krásnou neutrální barvou, tak hlavně finishem. Zprvu jsem byla poměrně skeptická a dost dobře jsem nerozuměla názvu "radiant matte". Lepší název bych ale já sama nevymyslela. Bronzer je opravdu matný, ale po nanesení na pleť vytvářený takový zvláštní jemný odlesk, který prostě jen napodobuje velmi přirozené odlesky kůže a pleti. Odlesk je nepatrný, ale zároveň vlastně to nejlepší, co na bronzeru je. Unikátní texturu už doplňuje jen překrásný tón, který neudělá vaši pleť oranžovou ani moc šedou. nádherně a jednoduše se roztírá a momentálně sesadil i mého all time favorita od Benefitu - Hoola bronzer. Doteď mě mrzí, že jsem nepořídila taky tmavší variantu, která by mi v opálených dnech seděla možná malinko víc. Jsem taky moc ráda, že má bronzer zrcátko, které mi nejednou usnadnilo život, když jsem ho teď na cestách nosila v kosmetické taštičce. Balení přežilo i nejemné zacházení a ode mě má bronzer 10 bodů z 10!   
V kolekci je také kousek, který je pro značku úplně nový a řekla bych, že ani jiná značka nemá nic tomu podobného. Jde o STROBE FACE GLAZE (880,-), což je tekutý rozjasňovač, který je ale opravdu jiný než všechny, co jsem doposud zkoušela. Textura je malinko lepivá a jakmile ho nanesete na obličej, získáte opravdu mokrý efekt, který na obličeji přetrvává po celý den. Pro mě není ideální na každodenní nošení, ale naprosto ho zbožňuju na jakékoliv focení a glowy looky, které jsou v dnešní době tak moc populární. Tenhle kousek bych doporučila převážně make-up artistkám a artistům, kteří potřebují dosáhnout lesklého a projasněného looku a chtějí, aby rozjasňovač na fotce opravdu vyčníval. Můžete si vybrat ze 4 odstínů. Já čapla MAGIC HOUR, který má zlatý základ s růžovým odleskem.  
Při launchování kolekce jsem byla asi nejméně nadšená z očních stínů FOILED SHADOWS (800,-) a vidíte, nakonec mi doma z celkových pěti odstínů skončily rovnou dva! Absolutně jsem se totiž zamilovala do textury. Stíny jsou opravdu extrémně "user-friendly", jinak řečeno - nemusíte být vůbec profík, ale vaše líčení bude profi rozhodně vypadat. Stačí prakticky použít jen jeden stín a rozetřít ho až k záhybu a můžete vyrazit do města. Stíny se mi dokonce i nejlépe aplikují prstem, což může být pro někoho, kdo nerad používá štětce, velkým plusem. Zároveň jsou ale tak máslové, že i štětečkem fungují dokonale. Když chci jen nějakou rychlovku, vždy vezmu trošku tvrdší blending a štětiny se prakticky hned pigmentem obalí. Na víčko pigment přenést už je hračka, protože textura na pleti ihned krásně přilne. Efekt je sám o sobě metalický, ale samozřejmě můžete intenzitu ještě navýšit použitím fix plusu a nanést stíny na mokro. Stíny jsou větší než klasické MAC stíny, což se mi velmi líbí, protože já stíny používám trochu víc multifunkčně. Tmavší odstín SAND TROPEZ funguje totiž jako překrásná tvářenka a světlejší WHITE HAUTE je zase boží rozjasňovač. Tohle se prostě zase povedlo a ode mě dostávají i stíny 10/10. 
Další kategorií, do které zabrousíme, jsou produkty na rty. Na nejsvětlejší rtěnku A LA PLAGE (670,-) jsem se těšila už v momentě, kdy jsem viděla první ofiko fotky celé kolekce. Světlounká nude má v sobě ještě jemnou zlatavou perleť a vaše rty budou po nanesení vypadat okamžitě větší, protože perleť dělá takový zajímavý optický klam. Lustre textura má podle mě jako největší výhodu to, že je hodně lehounká a má střední krytí, které si můžete navrstvit podle preferencí. Pro plný pigment je třeba rty přejet určitě víckrát, ale já mám lustre rtěnky ráda hlavně díky tomu, že při jejich aplikaci nemusím být nijak extra precizní. Čím jsem starší, tím víc oceňuji také hydrataci a tenhle kousek zastane hydrataci i bez jakéhokoliv balzámu.U tohoto každodenního odstínu to oceňuji o to víc a většinou rtěnku házím do kabelky i bez zrcátka, protože i na cesty je po všech směrech ideální. Další letní každodenka je LIPGLASS v odstínu SUMMER CHROMANCE (620,-). Macovské lesky na rty mi přijdou dost opomíjené, protože trochu lepí. Já jsem ale vypozorovala, že právě tím, že lepí, mi mnohem delší dobu na rtech vydrží a to i bez báze nebo tužky na rty. S mojí oblíbenou tužkou Stripdown je ale tenhle lesk nejlepší combo a tak je ráda používám spolu. Bronzový základ má v sobě zlaté třpytky, které jsou na rtech sice viditelné, ale hodně mě překvapilo, že na rtech vůbec nejsou cítit. Z tohohle lesku jsem vážně nadšená a opravdu si myslím, že by vám doma neměl chybět. 
Pokud vás nějaký z produktů zaujal natolik, že byste ho také chtěli pořídit, určitě si pospěšte! Jedná se o limitovanou kolekci a tak už jsou na prodejnách jen poslední kousky. Pokud bych si měla vybrat, co z kolekce je to nejlepší, pro mě to určitě budou oční stíny a rtěnky, kterými je koneckonců MAC vyhlášený. Kvalitou jsou to momentálně podle mě ty nejlepší bullet rtěnky na trhu a tyto limitované bronzing nejsou výjimkou. Rozhodně si myslím, že všcehny barvy jsou unikátní a jedinečné a taky se dají využít celoročně. Já po dopsání článku nakonec taky neodolala a pořídila ještě jeden odstín Cannes Do!, který má nádhernou korálovo červenou barvu, která ale není tak výrazná jako klasická červená a mně přijde ideální i na každodenní nošení. K černé lince vypadá absolutně božsky a co si budeme povídat - linka a červené rty jsou tím nejvěrnějším klasickým trendem, která nás asi nikdy neopustí. Odstín už jsem bohužel do článku nestihla nafotit, ale pokud se podíváte na nový oficiální instagram maccosmeticscz, najdete tam nádherné video hlavní make-up trenérky, díky kterému jsem vlastně rtěnku pořídila i já. V butiku na Chodově máme momentálně k dispozici 4 z 5 odstínů a já budu velmi ráda, pokud se za mnou zastavíte a vybereme pro vás nějakou společně. Nebo vás zaujalo z kolekce ještě něco dalšího? jako vždy se budu těšit na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešek se už loučím. Přeji krásný zbytek týdne a zase u příštího článku, s pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram