RECENZE: GIORGIO ARMANI BEAUTY - LIP MAGNETS

Krásnou sobotu vám všem! Už je to zhruba rok a půl, co jsem nastoupila do nové práce, která byla a pořád je mojí vysněnou. Začátky ale byly trošku jiné, protože jak možná už z některých mých starších článků víte, než jsem nastoupila do klasického butiku naší značky, začínala jsem jako make-up artistka v jedné ze stovek poboček parfumerie Douglas. Ačkoliv to někdy byla práce náročná, nikdy na tyhle začátky nezapomenu, protože jsem měla to štěstí, že jsem na pobočce poznala jenom skvělé kolegyně a užila si za půl rok tam opravdu spoustu legrace. Díky práci tam jsem měla také možnost osahat si velkou spoustu značek, ke kterým jsem doposud neměla šanci se dostat. Nebudu vám lhát, pokud chci nakupovat kosmetiku, spíš vždy zajdu do Sephory a Douglas míjím obloukem. Většina značek dostupných tam je vlastně i v Sephoře a tak jsem nikdy předtím neměla úplně nutkání do Douglasu chodit. To se ale mou prací tam změnilo, protože jsem začala trošku víc prozkoumávat značku GIORGIO ARMANI. Kromě vyhlášených make-upů a nejvoňavějších parfémů na světě mě nejvíc zaujaly produkty na rty, kterých má značka velké množství a dnes se podíváme na LIP MAGNETS, které jsem dostala jako dárek od jedné z mých úžasných tehdejších kolegyň a mně udělaly (a pořád dělají) obrovitánskou radost. 
Produkty na rty mě přitahovaly hlavně díky pro mě naprosto odzbrojujícímu balení. Většina produktů na rty má nádherné červené víčko nebo celo-červený obal a červená barva je vybraná dokonale. Balení je takové hravé, ale zároveň elegantní, napadají mě až slova sexy, přitažlivé, ambiciózní. No a přesně tyhle pocity ve mně rtěnky při jejich nošení vyvolávají, což už jsem dlouhou dobu nezažila a tahle přidaná hodnota z nich okamžitě udělala momentální číslo jedna v tekutých rtěnkách, které vlastním. A to je taky téma, které bych s vámi dnes chtěla probrat nebo se spíš vás poptat. Má pro vás dražší kosmetika nějaký hlubší význam? Asi jste si mohli všimnout, že čím dál tím častěji používám dražší kosmetiku. Ačkoliv si pořád myslím, že se v drogeriích skrývá pár drahokamů, na které nedám dopustit, dražší kosmetika mi v poslední době přijde kvalitnější a kvalitnější. Značky neustále přichází s něčím novým, ale aby se vyrovnaly ostatním, produkty se neustále inovují a zdokonalují a kvalita je úplně někde jinde, než tomu bylo dřív. Navíc je dražší kosmetika pro mě osobně takovou známkou luxusu. Vždy, když si něco high-endového nalíčím, mám pocit, že je celý můj make-up takový mocnější a cítím se v něm většinou mnohem víc sebevědomě. Přesně takový pocit mám právě ze značky Giorgio Armani, která mě uchvátila a působí na mě až mocně. 
Nejen balení mě nadchlo, stejně nadšená jsem taky z aplikátoru, který je poměrně unikátní. Houbička je úplně do špičky a uprostřed ploché strany má velkou prohlubeň, do které se vždy nabere tak akorát produktu na pokrytí rtů. Samozřejmě záleží, jak velké rty máte, ale ten aplikátor je snad přesně pro mě dělaný, takže já jsem spokojená. Díky hrotu se s ním nádherně rty vykreslují i bez konturky a hrana je ostrá sama o sobě. Asi ještě žádný produkt mi nevytvořil takhle dokonale definované rty na jedno přetření. Kromě jednoduchého vykreslování rtů se celkově s aplikátorem hezky manipuluje a to díky krátké "rukojeti" nebo chcete-li celkově krátkému a skladnému balení. Jste hezky blízko rtů a aplikace je přesná.  Podobně ostrý aplikátor má i YSL, jen je ještě k tomu zkosený. Myslím, že nápad je to geniální a určitě bych ocenila, kdyby se podobný typ aplikátoru rozšířil i mezi ostatní značky. 
Dlouhou dobu mi na e-shopu trvalo, než jsem se zorientovala ve všech a jednotlivých kolekcích. Na e-shopu totiž momentálně naleznete kolekcí víc. K dispozici jsou Lip magnets Intense (1060 Kč), klasické Lip magnets (756 Kč), Lip magnets Gold Mania Collection (739 Kč), Lip magnets Freeze (1060 Kč) a poslední varianta Lip magnet Vibes (742 Kč). Abych pravdu řekla, moc jsem nepochopila, jaký je vlastně ve všech těch typech rozdíl, oficiální popis je vždycky téměř totožný, takže si myslím, že ani žádný rozdíl v jednotlivých kolekcích a řadách není. V tom na mě ale určitě nedávejte, raději se zeptejte konzultantek značky, protože je možné, že jsem jen rozdíl správně nevypozorovala. Co se každopádně liší je, jak můžete vidět, cena. Trošku mě mate, že každý kousek má úplně jinou cenu a bohužel jsem na e-shopu ani nebyla schopná dohledat svoje jednotlivé odstíny. Skoro to vypadá, jako by lip magnety už končily a já velmi doufám, že to tak není. Oblíbila jsem si totiž odstíny všechny. 
Odstín 503 je takový nejtlumenější a je to barva, kterou bych si sama asi nikdy nekoupila, ale nakonec je to překvapivě můj nejoblíbenější odstín. Tlumená růžová na rtech dělá přirozený, ale zároveň něčím zajímavý efekt, rozhodně je to změna oproti mým klasickým hnědým odstínům. 405 si schovávám spíš teď na podzimní měsíce, protože je to překrásná cihlová červená, která podle mě letošní podzim bude šmrncovní. 302 je potom červená, která jde na rtech lehce do oranžova. Malou výtku mám možná jen k tomu, že zuby v ní působí víc žlutě, ale pořád to pro mě není žádná velká katastrofa, protože i tak se dá nosit. Textura rtěnek mě nadchla, protože je opravdu tekutá a na rtech neuvěřitelně příjemná a lehounká. I na fotkách podle mě můžete vidět, že to nejsou takové ty klasické tekuté rtěnky, které na rtech zaschnou a je evidentní, že na rtech něco je. Tyhle fungují jako takový stain, který se vám vpije do rtů, ale přitom je barva sytá a pigmentace plná hned při prvním přetření. Efekt stainu se vytvoří až tak po dvou hodinách nošení, kdy začne barva rovnoměrně mizet z celých rtů, ale rty jsou jakoby obarvené Jako byste právě snědli košík plný jahod a rty se vám prostě přirozeně obarvily. 
Jediné mínus je to, že plná pigmentace až tak dlouho na rtech nevydrží. Je to taková dvouhodinková záležitost, která začne blednout. Pokud tedy chcete celodenní výdrž a perfektní definované rty, sáhla bych po nějakém jiném kousku. Za mě ale rozhodně vyhrála jednoduchá precizní aplikace a příjemný pocit na rtech, já bych si hned koupila nějaké další odstíny. No a pokud se vám stejně jako mně rtěnky líbí, máte ještě dnes a zítra jedinečnou možnost ulovit je se slevou. Od pátku totiž v obchodních centrech a také online probíhají DNY MARIANNE a jsem si jistá, že Douglas má určitě nějako skvělou nabídku, díky které budete mít rtěnky zase o něco levnější. Letos mě všechny slevy nějak úplně minuly a plné nákupní centrum mě neláká. Kupóny by se ale snad měly dát uplatnit i online a zrovna u těchto dražších kousků se každá korunka dolů hodí. Pokoupili jste letos na DNY MARIANNE něco nebo se taky nákupákům v poslední době spíš vyhýbáte? Moc se těším na všechny vaše odpovědi, ale pro dnešek je to ode mě už vše. Jdu si užít poslední letní víkend a vám ho přeji krásný jakbysmet. Budu se těšit u dalšího článku a jako vždy doufám, že tu se mnou i do toho dalšího vydržíte. Mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram