OFICIÁLNÍ E-SHOP ARDELL.CZ A TO NEJIKONIČTĚJŠÍ Z NĚJ!

Krásnou neděli vám všem! Další týden karantény je opět u konce a musím říct, že na mě už tohle sociální odloučení začíná pěkně doléhat nebo jinými slovy - už začínám doma slušně bláznit. Mám to štěstí, že je mi alespoň částečně umožněno pracovat z domova a tak mám na velkou část dne práci a je co dělat. Jakmile ale vyčerpám pracovní povinnosti, je na čase se zaměstnat něčím dalším a co si budeme povídat - pít jen každý večer víno se nesluší. Volný čas tedy trávím kromě psaní i trénováním technik líčení a jejich focením. Ke většině líčení prostě neodmyslitelně patří také řasy a já se rozhodla, že dnes sepíšu článek celý věnovaný právě jim. A jaké jiné řasy na blogu ukázat, než ty dle mého názoru nejkvalitnější dostupné na našem trhu - stejnojmenné řasy z oficiálního e-shopu Ardell.cz. Z tohoto e-shopu mi byla nabídnuta spolupráce a já měla to štěstí, že jsem si mohla vybrat nějaké produkty na vyzkoušení. Ačkoliv mě strašně lákaly i produkty na obočí, nakonec jsem přeci jen vzala řasy, díky kterým je tato značka ikonická. A jak vlastně celá značka/společnost vznikla? 
Už v roce 1971 se manželé Arnold a Sydell Millerovi rozhodli, že pomůžou všem ženám, které chtěly být pro dlouhé řasy obdivovány, ale příroda jim nenadělila a tak hledaly jinou variantu. Většina řas této značky je vyrobena ze sterilizovaných lidských vlasů a proto řasy ve většině případů vypadají velmi přirozeně. Jak jste si možná mohli sami vydedukovat, název vznikl spojením křestních jmen obou manželů. Ačkoliv dříve byla značka známá pouze díky řasám, později začala vyrábět i dekorativní kosmetiku na obočí a řasy. Momentálně na trhu seženete dokonce i stíny, řasenky, paletky rtěnek a další. Řasy jsou ale podle mě pořád produktem číslo 1, díky kterému se značka proslavila a patří mezi nejznámější značky napříč celým světem. Stránka Ardell.cz je oficiálním distributorem všech produktů této značky pro Českou a Slovenskou republiku. Portfolio je doplněné také velkým množstvím a druhů lepidel značky DUO, které taky patří mezi absolutní topky na trhu. 
Já patřím právě mezi jedince, co řasy nemají bůhvíjak dlouhé a vlastně ani husté. Už jsem několikrát přemýšlela o nějakém permanentním nalepení řas, ale vždycky mě přemůže strach. Vzhledem k tomu, že profesionálně líčím, denně mi pod rukama projdou desítky slečen a dam a minimálně jednou za den má nějaká právě permanentní umělé řasy. Když vidím co je s tím starostí, že se vlastně někdy ta práce úplně nemusí povést hned napoprvé a jak potom řasy vypadají po sundání, vždycky mě to strašně odradí. Moje finální stanovisko asi navždy bude, že si raději nějaké kvalitní řasy nalepím, než abych si svoje řasy na dlouhou dobu zničila. Ardell je značkou, na kterou nedám dopustit už od té doby, co jsem řasy začala používat na sebe, ale i na svoje klientky. A je hned několik důvodů, proč mám značku tak moc ráda. Prvním z nich je bezpochyby výběr. Ať už hledáte ty nejdramatičtější kousky, originální, třeba i barevné nebo naopak něco hodně přirozeného, na e-shopu Ardell najdete vše! 
Dalším plusem je přijatelná cena. Chápu, že se nikomu nechce dávat spoustu peněz za něco, co vlastně za chvilku může vyhodit. Proto mi ceny Ardell jsou sympatické - nikdy nezruinují mojí peněženku. Jakmile se ale o řasy hezky staráte, můžete je aplikovat i víckrát a to u těchto řas platí dvojnásob, protože jsou opravdu kvalitní (další a to největší plus) a tak se i po několikátém čištění nemusí zahazovat, ale pořád krásně drží tvar a poslouží tedy pěkně dlouhou dobu. Vyčistit stačí tak, že si na vatový tampónek nanesete malé množství odličovacího oleje a řasy opatrně a pomalu otíráte. Po odlíčení řas potom stačí opatrně sloupnout lepidlo, které jsem předtím nanesli a nechat chvilku odpočinout. Já ještě před dalším nanesením řasy pro jistotu očistím desinfekcí a voilá! Můžu je nosit pořád dokola. Nejsem ten typ, co by řasy nosil každý den, ale většinou je využívám jen pro nějakou zvláštní příležitost. Proto mi řasy vydrží neskutečně dlouhou dobu a já mám tak za krásnou cenu i hodně muziky. 
Bezpochyby nejoblíbenější, a to nejen mnou, ale i celým světem, jsou řasy DEMI WISPIES, které můžete detailně vidět na fotkách nahoře. Mají průhlednou pásku, na které jsou přilepené malé trsíky po jednom a cca po třech/čtyřech. Tím, že je pásek průhledný, řasy vypadají na očích jemnější. Na konci ve vnějším koutku jsou řasy delší a díky tomu má oko hezky kočičí tvar. Dodávají objem, tak akorát délku, nevypadají nijak extra dramaticky a nepřirozeně a právě proto jsou to nejprodávanější řasy této značky. Pokud by někdo z vás chtěl ještě přirozenější vzhled, sáhněte po hnědé variantě a máte vystaráno. Jakmile mi byla spolupráce nabídnuta, hned jsem věděla, že tyhle musím mít doma. Vzala jsem balení, ve kterém jsou řasy hned čtyřikrát. Sadu najdete ZDE a stojí krásných 369 Kč. Další set, který jsem vzala byl potom DEMI PIXIES, což jsou další řasy patřící k Ardell bestsellerům. Sada obsahuje 6 párů a stojí 449 Kč (najdete ZDE). Tady je vlastně stejný princip. Na průhledné pásce jsou trsíky, ale tentokrát jsou na sobě řasy víc nalepené a nemají takový ten peříčkovitý "wispy" vzhled. Plnější trsy jsou tvarované do špičky a jsou takové víc ostré. Dodávají spíš objem a přiznám se, že pro mě jsou spíš použitelnější na různá focení nebo nějaké extravagantnější looky. Pomocí čistého kartáčku jsem ale řasy dokázala taky trochu rozptýlit a hned jsou pro mě použitelnější. Kvalita je ale jako vždy perfektní, takže i tyhle určitě doporučuji! 
Na úvodní fotce jste si možná všimli také řas magnetických. Na jejich recenzi si ale ještě chvilku musíte počkat. Abych byla upřímná, s těmi jsem se ještě pořádně nesžila a absolutně nejsem schopná je na sebe ani na nikoho jiného aplikovat. Ačkoliv v balení je i malý aplikátor, prozatím se mnou dostatečně nespolupracuje a tak nemám k řasám zatím co říct. Snad jen to, že jsem pořídila magnetické "akcentové" řasy, které zvýrazňují pouze vnější koutek a opět dělají spíš kočičí efekt než nějaký velký objem. Jak jsem ale řekla, samostatná recenze nás bude čekat někdy později, vás teď prosím o rady, pokud už s magnetickými řasami máte zkušenost. Máte nějaký trik jak řasy nanášet? Jakmile je jen přiblížím k sobě, sklouznou mi a magenty se spojí úplně jinde, než bych chtěla. Pokud je na to nějaký vylepšovák, sem s ním, protože jinak jsou pro mě prozatím řasy nepoužitelné. Na klasické řasy Ardell ale nikdy nezanevřu, protože jsou to podle mě opravdu nejkvalitnější a zároveň cenově přijatelné řasy, které trh momentálně nabízí. Také mi dejte vědět, jestli už s touto značkou a e-shopem máte zkušenost. A pokud ne, podpořte ho v téhle karanténové době a určitě mi dejte do komentáře vědět, jaké řasy pořizujete a proč. Já se budu jako vždy těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se už loučím. Krásnou neděli všem, s pozdravem - Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram