RECENZE: NATASHA DENONA MINI STAR PALETTE

Krásný pátek vám všem! Všude kolem mě kosmetika, vlasy v zacuchaném drdolu, pyžamo už mi skoro přirostlo ke kůži, v Sexu ve městě začínám třetí sérii a přítel už radši ani nesundavá sluchátka a dál jezdí na "skejtu" v počítačové hře. Takhle nějak bych zatím stručně popsala naše večery v karanténě. Myslím, že zdaleka nejsme jediní, co by si tak moc přáli, aby už tohle období bylo za námi, abychom všichni byli zdraví a abychom někde venku s rodinou a přáteli mohli už jen vzpomínat na to, jaké to vlastně bylo, když u nás tenkrát byla karanténa. Bohužel si ale ještě nějakou (a doufejme krátkou) chvilku počkáme a tak nezbývá nic jiného, než se snažit chytnout příležitost za pačesy a volný čas trávit alespoň trochu produktivně. Já jsem vlastně na jednu stránku za tenhle volný čas ráda. Vlastně jsem si už před nějakou dobou uvědomila, že jsem přes všechny ty "dospělácké povinnosti" úplně zapomněla dělat to, co mě baví a co mě dělá šťastnou. Což je mimo jiné právě psaní a já jsem nesmírně ráda, že se konečně vracím. A s čím to bude dnes? S jednou z nejkrásnějších paletek NATASHA DENONA MINI STAR EYE-SHADOW PALETTE (koupit ZDE), co jsem dostala od svojí milované ségry k Vánocům a nemohla jsem se dočkat, až vám jí konečně ukážu. Držte si klobouky, tohle bude jízda!
Značka je pojmenována po svojí zakladatelce a make-up artistce Natashe Denoně a vznikla v roce 2016. Upřímně si myslím, že značky, které vzniknou díky někomu, kdo líčí, jsou značkami s největším potenciálem. Většinou jsou totiž založeny někým, kdo oboru opravdu rozumí a pevně doufám, že nikdo takový nebude chtít zákazníky nějakým způsobem okrádat a ubírat na kvalitě. Zároveň si taky většina těchto "zakladatelů" vyrábí něco, co je podle nich perfektní a absolutně nejlepší a proto takové značky vyhledávám velice ráda. Natasha Denona je svou kvalitou absolutně proslulá a ačkoliv se kvalita taky odráží na ceně, která je pochopitelně vyšší, u téhle paletky jsem se přesvědčila, že hype kolem této značky je naprosto oprávněný. Dost jsem se ale bála pořizovat rovnou paletku za 3 tisíce a tak jsem si na svůj pomyslný kosmetický wishlist napsala pouze menší paletky, které poměrně nově začala Sephora prodávat ve svých Beauty to go sekcích. Tuhle MINI STAR paletku jsem poprvé objevila těsně před Vánocemi, když jsem byla se svou ségrou pokukovat po novinkách. 
No a protože je to ségra absolutně nejlepší, všimla si, jak po tomhle kousku koukám a mně tak udělal obrovskou radost pod stromečkem letošní/loňské Vánoce. Přiznám se, že jsem dlouhou dobu paletku nechala jen ležet v šuplíku, protože jsem nestíhala fotit, ale věděla jsem, že téhle paletce chci rozhodně věnovat samostatný článek a tak byly fotky potřeba. Teď už jí ale cca měsíc používám a konečně jsem si utvořila nějaký ucelený názor. Co se týče názoru na vzhled paletky, tam jsem měla jasno hned na první pohled. MI-LU-JU. Miluju ten zlato-bronzový vzhled spodní části, průhlednou část vrchní, díky které je vidět hezky jaké stíny v paletce vůbec jsou. Nejvíc se mi ale líbí kvalita balení jako taková. Paletka je opravdu pevná, otevřít, ale i zacvaknout ji musíte vážně silou a tak je perfektní na cestování. To samozřejmě i tím, jak malinká a skladná je. Troufnu si říct, že tahle se vejde i do té nejmenší kosmetické taštičky, kterou doma máte. 
Koncept paletky je podle mě naprosto geniální. Dva matné odstíny jsou z paletky nejgeniálnější. Jeden světlejší, druhý tmavší, takže bez problémů můžete vytvořit i nějaké hodně jednoduché matné líčení, protože máte i stín na roztírání záhybu, ale i nějaký tmavší na ztmavení jakéhokoliv looku. Slovo geniální u matných stínů téhle paletky budu používat nejspíš už napořád nebo minimálně velmi často. Jsou to ty nejjemněji namleté matné stíny, které jsem kdy v životě měla možnost vyzkoušet a díky jejich jemné a až máslové textuře se abnormálně geniálně roztírají. Na dotek jsou stíny až nádherně plyšové a díky jejich jemnosti ani trošku neopadávají. Světlejší stín ATIK je naprostým základem, který by podle mě neměl chybět v žádné paletce. Nevím jak vy, ale já bez takovéto střední hnědé nenalíčím vůbec nic. Tmavá a neutrálnější hnědá EARTH by podle mě i spoustě brunetkám seděla na obočí a paletka by se hned stala o fous multifunkčnější. Oba dva matné stíny perfektně ladí se zbytkem paletky a společně s metalickými stíny se dá vytvořit velká spousta variant líčení. 
Stín uprostřed  se jmenuje BELLATRIX a je zas a opět stínem pro mě základním. V kombinaci alespoň s jedním matným vytvoří velmi jednoduché každodenní líčení, které je hotové raz dva. Hezky projasní celé víčko nebo jen vnitřní koutek, má lehce broskvový nádech, což ho dělá zase trošku teplejším a podle mě prostě lichotivějším. Stín, který mě na první pohled zaujal nejvíc je ORION, což je stín holografický. Barva je prakticky z každého úhlu úplně jiná a každé líčení je s ní tak trochu "proměnlivé". Dost podobnou barvu jsem vám ukazovala v jednom z posledních článků o nákupech z NYXu. Pro mě zábavnější a nejoblíbenější barva z celé paletky je COSMO, což je stín úplně poslední. Je to absolutně nádherná olivová se zlatými odlesky. Unikátní barva, kterou jsem doma doposud neměla a kterou mám chuť nosit dennodenně. 
Barvy jsou úplně skvělé, ALE. Bohužel je tam je to jedno ale. Asi jsem měla, vzhledem k obrovskému "hypeu" kolem této značky, obrovské očekávání a to bohužel třpytivé stíny nenaplnily. Dost dobře se totiž nedají nabrat štětcem a jejich aplikace je pro mě vlastně celkem složitá. Možná ne složitá, spíš otravná a moje pocity jsou spíš rozporuplné. Můžu stíny vlastně nanášet jen prstem, abych dosáhla takové pigmentace, jakou od stínů za 6 stovek očekávám. Štětcem se mi to bohužel nikdy nepovede. Musím ho nespočetně krát nanášet, ale stejně pigment tak dobře nechytím, protože je v paletce hodně pevně slisovaný. Většinou se mi spíš podaří nabrat jen větší kusy, které mi opadnou hned v momentě, kdy se víčka štětcem dotknu a barva není tak jednolitá, jako když nanáším prstem. Je pro mě téměř nemožné stín nanést jakkoliv precizně. Nejvíc se mi asi osvědčil hodně plochý a pevný štětec a čím menší, tím lepší. No a jednoznačně nanášet jen s Fix+ na mokro. Jinak se mi na víčko stíny i hůř chytají. Na druhou stranu tím prstem je barva krásná, vrství se dobře a pigmentace je boží. Proto ta rozporuplnost, proto to zklamání. 
Musím ale říct, že se mi strašně líbí, že je paletka vlastně využitelná po celý rok. Většinou paletky různě střídám podle ročního období, protože mám v zimě přeci jen tendence nosit trochu jiná líčení než v létě. Tohle je ale paletka, kterou budu využívat vlastně pořád. Stín COSMO je totiž podle mě božský jak k opálené pleti a nějaké nahé rtěnce, tak k výrazným vínovým rtům, které jsou mojí podzimní a zimní klasikou. No a takhle to mám vlastně u každého stínu z paletky. Na druhou stranu je tahle paletka prozatím posledním kouskem z dílny Natashy Denony a třpytivé stíny mě nepřesvědčily natolik, abych si toužila pořídit i nějakou další paletku. Ze Sephory jsem si dnes udělala radost úplně jiným kouskem, který vám tu jistojistě za pár dní či týdnu taky přistane. Ačkoliv jsem si řekla, že nákupy teď omezím a to především vzhledem k tomu, že nechci zbytečně hnát všechny dopravce a pošťáky jen kvůli kosmetice, tohle byla zrovna věc, které jsem i přes nářek mého svědomí nemohla odolat. O tom ale už někdy příště. Pro dnešek už se s vámi loučím a jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil. U toho dalšího se budu těšit, s pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

Instagram