M.A.C EXTRA DIMENSION FOIL EYESHADOWS - GOLD METALIST & COP A POSE

Krásnou středu vám všem! Ani si nedovedete představit, jak strašlivě ráda jsem zasedla k počítači a jak strašlivě ráda konečně píšu článek pro vás. Jak někteří z vás třeba z instagramu ví, před několika měsíci jsem nastoupila do své první práce po škole a to jako make-up artistka pro M.A.C Cosmetics a musím říct, že od prvního dne je to pro mě opravdu jízda na (doslova) plný úvazek. Patřím mezi ty šťastlivce, jejichž první zaměstnání je to vysněné a tak jsem se do práce opravdu položila na 100%. To bohužel ale znamenalo pouze to, že další záliby a zájmy šly na chvilku stranou. Rozhodně ale nešlo stranou moje utrácení a posedlost novými produkty a já si doma za těch několik měsíců nastřádala tolik nové kosmetiky jako snad nikdy. Rozhodla jsem se ale, že první bych vám měla rozhodně ukázat tu největší bombu, ze které mám opravdu ohromnou radost a příhodně to bude zrovna něco z mojí momentální "základny". Jsou to stíny limitované edice, která sice už byla před nějakým časem, ale já ji objevila až teď a řeknu vám tajemství. Byla odeslaná do outletu, kde jí vy seženete dokonce se slevou! Jedná se o stíny EXTRA DIMENION FOIL EYESHADOWS a třeba na prodejně na Chodově se na vás budu těšit i já, pokud se rozhodnete je taky pořídit. 
Jestli je něco, co mě většinou přiláká a donutí k nákupu, je to (mimo jiné samozřejmě) balení a to je u tohoto produktu naprosto neskutečné. Holografickou krabičku mám schovanou ještě teď a ne a ne ji vyhodit. Taky patříte mezi ty blázny, co se do balení zamilují natolik, že ho neustále skladují? Já totiž ano, takže si jsem celkem jistá, že krabička se mnou ještě nějaký ten pátek pobude. Balení samotných stínů je ale pro M.A.C poměrně typické. Klasický černý plastový obal je jen u téhle limitky oproti  stínům stálé řady jen lesklý namísto matného a musím říct, že je to příjemná změna. Pořád je balení hezky elegantní a nepřeplácané, ale malinko obměněné. Za mě určitě velké ano. Co je ale rozhodně nejhezčí na všech EXTRA DIMENSION stínech je nádherné embosování, reliéf, design...Prostě ta nádherná vlna a vyryté malinké nápisy na celém stínu. Chápu, že je to vlastně jen na chvilku, než první vrstvičky opotřebuju, ale stejně je to podle mě nádherný detail. Samotného stínu je 1.3 gramu a sama můžu říct, že bude hodně těžké se prodrat až na dno. 
Celkově byly v této kolekci 4 odstíny. Já zvolila dva, které jsou pro mě nejnositelnější a taky nejpraktičtější, ale i oba zbývající stíny vypadaly/vypadají naprosto luxusně. Oba dva moje odstíny jsou extrémně teplé, přesně podle mého gusta. Dopředu upozorňuji, že to rozhodně nejsou odstíny, které bych používala denně a se kterými bych si udělala jen nějaké jednoduché a nenápadné líčení - ba naopak. Používám je hlavně ve chvílích, kdy chci líčením zaujmout nebo třeba na fotky, kde chci, aby oči co nejvíce vynikly. Na instagramu @mac.chodov se můžete podívat například na líčení, kde byl hlavní hvězdou modrý stín s této kolekce, který má efekt úplně stejně nádherný. Prvním mým odstínem je nicméně GOLD METALIST, což je naprosto nádherná žlutá a musím říct, že poměrně zastřená zlatá. Zastřená říkám hlavně proto, že to není taková ta typická zářivá zlatá. Tahle z některých úhlů vypadá až hořčicově, někdy dokonce až lehce bronzově. Je to podle mě strašně unikátní barva a doposud jsem ji ve svojí kolekci neměla. Narezlá COP A POSE je sice taková poměrně klasická červeno-hnědá "copper" barva, kterou už doma mám několikrát, ale já se prostě zamilovala do toho efektu! 
Jako první musím upozornit, že bez použití Fix+ spreje je textura lehce sušší a třpytky nebo ten pigment, ze kterého se stín skládá má tendence malinko opadávat. Pokud ale stíny nanášíte na mokro, dosáhnete až neskutečného metalického efektu, který jsem snad u jiných pudrových stínů doposud ani neviděla. Ačkoliv mám mastná víčka, tak při mokrém nanášení dokonce nemusím ani nanášet nějakou bázi. Pokud ale nemám Fix+ zrovna po ruce, bázi určitě musím použít, nejlépe se mi osvědčila báze na glittery, na kterou se pigment hezky nalepí a drží jako blázen. Pomocí Fix+ je ale textura máslovější a je jednodušší ji na víčko uchytit a roztírat bez jakéhokoliv opadávání, protože se krásně chytne jak na štětec tak na víčko. Ve stálé kolekci jsou klasické EXTRA DIMENSION stíny a i ty patří mezi moje nejoblíbenější, co se "macu" týče. Tyhle je ale ještě o malinko překonaly právě díky té metaličnosti a foil efektu, který dělají. 
Já už jsem hodně dlouhou dobu neviděla něco tak úchvatného, tak krásně máslového a úžasně pigmentovaného a to nehledě na to, že pro značku momentálně pracuji. I já stíny pořídila za svoje vlastní peníze a pořídila bych je určitě znovu, protože jsem jimi naprosto unesená. My je na prodejně budeme už bohužel nemáme, ale budete je moci najít v mém oblíbeném THE COSMETIC COMPANY storu ve Fashion Aréně, kam se limitované a starší kolekce odesílají na doprodej. To je i takový malý tip pro ty z vás, co zrovna nestihli ukořistit nějaký produkt nebo jen tak dlouho čekali, až se kolekce stáhla a vy jste ostrouhali. V outletu mimochodem najdete kromě MAC i další značky spadající pod Esteé Lauder Companies takže například Bobbi Brown, Clinique a další. Já do outletu jezdila dost často a vždy ukořistila nějakou rtěnku nebo stíny a vše se pohybovalo kolem 150 Kč, což je naprosto neskutečná cena. Pokud se do outletu vydáte a něco pořídíte, napište mi do komentářů, co to bylo. Teď už se rozloučím a budu se těšit u dalšího článku. Jen poslední a nejdůležitější otázka na konec. Jak jste se vlastně měli? :) Těším se na všechny komentáře a zase příště, s pozdravem - Vaše M.  

2 komentáře:

Instagram