RECENZE: PROFUSION COSMETICS - SIENNAS EYESHADOW PALLETE

Krásnou sobotu vám všem! V první řadě bych se chtěla omluvit za svou dlouhodobou neaktivitu. Na začátku měsíce jsem nastoupila do nového zaměstnání a poprvé je to na plný úvazek. Nebudu vám lhát, ačkoliv je to naprosto neskutečná práce a strašlivě moc mě baví, pořád je to nezvyk mít opravdu plný úvazek a snažit se skloubit veškeré moje záliby, trávit volný čas s rodinou a přítelem a ještě si nějakým způsobem odpočinout, to je pro mě zatím opravdu nemožné. Konečně mám ale opravdu volný den a tak jsem hned zasedla k počítači a konečně se vracím zpátky k vám, mým milovaným čtenářům a čtenářkám. No a protože jsem tu po tak dlouhé době, musela jsem konečně napsat článek o paletce, která se vám tak moc líbila v posledních nákupech z kosmetického veletrhu v Letňanech. Je to paletka PROFUSION COSMETICS v odstínu SIENNAS. Jednu z paletek u jste už mohli vidět v jednom z předešlých článků a vzhledem k tomu, jak se líbila, si myslím, že i ta dnešní u vás bude mít úspěch. U mě ho tedy rozhodně má!
Paletka obsahuje 21 stínů a dokonce i oboustranný štětec. Je opravdu velká, rozhodně se nejedná o žádnou skladnou krásku, která by se vám vešla na cesty do kosmetické taštičky. V tomhle teda rozhodně není praktická. Štětec v paletce ale praktický je. Moc se mi líbí tvary štětců, protože se s nimi dá docílit hezkého líčení. Na jedné straně je poměrně hustý a kratší štěteček, ideální na nanášení stínů přes celé víčko, ale vzhledem k tomu, že štětiny jsou kratší, hezky se s ním třeba i stínují stíny pod spodní linkou. Na druhém konci je potom klasický "blendící" štětec, který slouží k roztírání stínů do záhybu horního víčka. Ačkoliv štětiny jsou umělé, jsou hezky hebké a na očích nijak neškrábou. To je pro mě u štětců na oči jeden z nejdůležitějších bodů, pleť u očí je obzvlášť citlivá a nechci ji zbytečně dráždit něčím nekvalitním a tvrdým. Jediné mínus vidím ve skladování. Nemám obecně ráda oboustranné štětce, protože v momentě, kdy je chci z paletky vyndat, vlastně je nemám kam dát, protože všechny ostatní štětce skladuji v květináčku "na stojáka". Co se mi na paletce ale ještě líbí je to, že uzavírání je magnetické a pevně drží. Navíc se mi celkem líbí i holografický vzhled paletky, který teď tak frčí. Balení je sice plastové, ale vzhledem k tomu, že paletka stála jen 250 Kč, nic jiného jsem ani nečekala.
Za tyhle krásné peníze totiž málokdy seženete nějakou paletku, ve které je společně se štětcem ještě dalších 21 odstínů. Čtrnáct z nich je matných a zbytek třpytivých. Celá paletka je hodně teplá, což je přesně podle mého gusta a jakmile jsem jí viděla, věděla jsem, že musí být moje. Nejvíc se mi líbilo, že je paletka hodně univerzální. Dá se s ní vytvořit hezky jemné a neutrální líčení, ale pomocí tmavších odstínů i nějaké kouřové večerní. Navíc jsou v ní i hodně výrazné barvy, pomocí kterých se dá udělat i nějaký hodně výrazný a "crazy" look. Levá strana paletky je spíš světlejší a taková každodenní, dá se říct, ale například žlutá SERENDIPITY nebo oranžová DYNASTY, s těmi to rozjedete i večer. Pravá strana je o hodně výraznější a celkově tmavší. Líbí se mi především růžovější odstíny jako DIZZY, BITE nebo DEVOTED, s těmi ráda vytvářím na očích něco malinko romantičtějšího a trochu odlišného od klasických hnědých a oranžových, které jsem měla doposud tendence nosit. Díky nové práci v poslední době totiž s barvami mnohem víc experimentuji a tohle jsou přesně ty odstíny, které mi jsou skvělými pomocníky. 
Co se týče kvality třpytivých stínů, je taková průměrná. Rozhodně mě nezklamala, ale ani příliš nenadchla. Na swatchích můžete vidět jak jsou pigmentované bez Fix+, což je mimochodem můj největší pomocník, bez kterého už třpytivé a metalické stíny nikdy nenanáším. S těmito ale tohohle pomocníka nutně potřebuju, protože jinak na očích nejsou nic moc extra. Dá se s nimi nalíčit, ale já už asi prostě očekávám něco mnohem víc metaličtějšího. Matné stíny mě ale naprosto nadchly! Ačkoliv prstem se mi nepodařilo nanést takový pigment, pomocí štětce je barva sytá hned při prvním přetření a potom je to prostě bomba! Navíc už jsem dlouho neměla stíny, které by se tak hezky roztíraly jako právě tyhle! Celou spodní řadu, která je úplně celá matná, jsem si bezpochyby zamilovala nejvíc, protože kvalita teda rozhodně neodpovídá ceně. Kdyby ano, musela by paletka stát ještě o pár (nebo spíš víc párů) stovek navíc. Ačkoliv některé matné stíny jsou si hodně podobné, já v nich stejně byť i nepatrný rozdíl vidím a paletka je podle mě prostě úžasná. Já bych za ní určitě těch 250 Kč dala znovu!
Abych pravdu řekla, už se neskutečně těším, až bude tato značka mít svůj oficiální e-shop a vedení mi prozradilo, že by to mělo být již tohle léto. Prozatím paletku seženete pouze po osobní domluvě, takže pokud budete mít po přečtení článku zájem, určitě mi dejte vědět a já vám předám kontakt. To je ale ode mě pro dnešek vše. Já si jdu hodit nožky nahoru, užívat si sluníčka a budu doufat, že už nám vydrží a červen nám přinese hezčí  počasí než bylo v květnu. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a paletka vás nadchne stejně jako nadchla i mě. Přeji vám všem krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

Instagram