RECENZE: SMASHBOX HOLIDAZE PHOTO FINISH TRAVEL PRIMER TRIO

Krásný čtvrtek vám všem! Každý rok k Vánocům si se švagrem dáváme limit, do kterého se musíme při nakupování dárků vejít. Pokaždé je to symbolických 500 Kč a já tak nějak každý rok očekávám dárkovou kartičku do některé z mých oblíbených parfumérií. Vždycky mě jeho Ježíšek v podobě kartičky do Sephory nebo do mojí oblíbené prodejny M.A.C neskutečně potěšil a ani minulé Vánoce jsem nebyla smutná, protože tentokrát švagr zvolil dárkovou kartičku do parfumérie Douglas. Do té jsem v poslední době začala chodit čím dál tím častěji a to kvůli značce SMASHBOX, která je pouze v této parfumérii dostupná. I tentokrát jsem se rozhodla pořídit nějaký produkt této značky a měla jsem štěstí, protože jsem na konci ledna ještě našla pár zvýhodněných vánočních setů, které byly ještě ke všemu ve výprodeji a tak jsem neváhala a hned čapla jeden z posledních setů HOLIDAZE PHOTO FINISH TRAVEL PRIMER TRIO, který mě stál neskutečných 469 Kč a obsahuje miniaturky nejoblíbenějších produktů této značky, konkrétně dva primery a vyhlášený primer sprej. Zajímá vás, jak jsem byla spokojená? Tak se pojďte společně se mnou na všechny tři produkty podívat.
V setu byly sice miniaturky, ale vy samozřejmě můžete jednotlivé produkty koupit v plné velikosti a to jak v kamenných prodejnách, tak samozřejmě na e-shopu douglas.cz. Já jsem s tímto e-shopem naprosto spokojená, balíček vždy dorazil hned pár dní po provedení objednávky a kosmetika nikdy nebyla porušená. V poslední době mnohem radši nakupuji na e-shopech, protože je to prostě mnohem jednodušší. Tenhle e-shop a zákaznický servis určitě mohu vřele doporučit. Momentálně má Douglas ještě speciální slevy trvající do 30.4. a některé slevy se týkají právě této značky. Sadu sice už neseženete, ale jiné produkty určitě ano a myslím si, že stojí za to slevy omrknout. Teď už se ale pojďme vrhnout na samotnou recenzi jednotlivých primerů. V první řadě musím zmínit hezké a netradiční obaly, které tato kolekce měla. Klasické obaly byly ozvláštněné barevnými geometrickými tvary, které balení dodaly šmrnc. Z této barevné kolekce můžete na e-shopu sehnat už jen rtěnku Be Legendary, ale jinak je tohle barevné balení už provždy pryč. Celkově se ale balení nijak neliší, je jen o něco menší, překvapivě, jak jsem již řekla, jedná se o miniaturky. 
Já jsem asi nejvíc byla nadšená z testování PRIMER WATER, což je klasická vodička/tekutina chcete-li ve spreji, kterou můžete používat před nanášením make-upu jako takovou netradiční bázi. Taky se dá používat jako refresh sprej, tedy když po dlouhém dni potřebujete trochu oživit svůj make-up nebo prostě jen ve velkém horku trochu osvěžit pleť. Sprej vám nijak nerozmaže make-up, který máte na obličeji, ale jen vám ho hezky osvěží. V neposlední řadě se dá používat taky jako fixační sprej. Po dokončení make-up rutiny jím můžete zafixovat dokonané dílo a zajistit si tak celodenní výdrž. Já fixační spreje navíc používám k tomu, abych se nějakým způsobem zbavila takového toho poprašku na obličeji, který způsobující veškeré ty pudrové produkty, které používám. Pudr se tak hezky vpije do pleti a není na pleti viditelný. Tenhle sprej je asi největší bestseller této značky a já se absolutně nedivím. Všechny tyhle funkce splňuje dokonale a musím říct, že díky glycerinu i pleť příjemně hydratuje. Plné balení stojí 900 Kč a ačkoliv je to poměrně dost za "vodu ve spreji", opravdu je to voda zázračná.
Druhý produkt, na který jsem se neskutečně těšila je PHOTO FINISH SMOOTH & BLUR PRIMER. Ten můžete momentálně pořídit ve Velikonoční slevě v tomhle maličkém balení (12 ml) za 315 Kč a říkám vám, pořiďte ho okamžitě! Mám opravdu hodně velké póry, které jsou na první pohled viditelné a tak si musím dávat opravdu velký pozor, jaké báze používám. V momentě, kdy je na nějaké bázi napsané smooth nebo blur (nebo obojí), okamžitě si představím takovou tu kluzkou silikonovou texturu. Většinou mám ale ten problém, že mi po podobných primerech spíš make-up klouže a skoro nic nevydrží. I tahle báze obsahuje silikony, ale mám pocit, že hned jakmile se dotkne pleti, báze ihned zaschne a vyhlazené póry jako kdyby snad zamkne. Po celý den vypadá moje pleť dokonale a hezky vyhlazeně, po pórech ani stopy. Stačí opravdu malé množství, takže i tahle miniaturka vám vydrží dlouho. Já už mám svůj druhý kousek na cestě, protože tohle je bez legrace ta nejlepší báze pod make-up, kterou jsem kdy vyzkoušela. 
Třetím kouskem je PRIMERIZER, což je takový multifunkční produkt. Primárně je to samozřejmě báze, kterou můžete používat úplně klasicky, tedy po nanesení nějakého vašeho oblíbeného krému pod make-up. S tímhle kouskem ale můžete krém vynechat, protože funguje zároveň právě jako "moisturizer", neboli jako hydratační krém s bází dohromady. Má neuvěřitelně lehkou texturu, takže na obličeji není vůbec cítit. Zpočátku malinko lepí na dotyk, ale mám pocit, že právě díky tomu na něm make-up drží jako přibitý. Líbí se mi také, že nemá absolutně žádnou parfemaci a plusem je také pumpička, že které při jednom "pumpnutí" vyleze tak akorát množství na polovinu obličeje. Přesně tedy vím, že stačí dvakrát zmáčknout a mám ideální množství. To beru jako velké plus, protože díky tomu zbytečně neplýtvám. V tomto malém balení je 15 ml a ačkoliv primerizer používám každý den, moc ho neubylo. Na e-shopu seženete i tuhle malou verzi a to za 450 Kč a to ZDE. Velká verze obsahuje 30 ml a stojí 950 Kč, takže si asi dovedete rychle spočítat, že se vyplatí spíš kupovat dvě verze malé než jednu velkou - to je každopádně jen takový malý tip pro vás. 
Já tyhle výpočty příliš nechápu, snažila jsem se dohledat ceny na americké Sephoře a i tam byly výpočty zvláštní, protože se téměř vždycky vyplatilo pořídit spíš miniaturky ve větším počtu než velké balení. Já mám miniaturky stejně radši. Vzhledem k tomu, kolik kosmetiky doma mám, zcela upřímně vám můžu říct, že nikdy nejsem schopná ji celou vypotřebovat. Miniaturky jsou skvělé v tom, že můžu daný produkt vyzkoušet, ale není ho (logicky) takové množství. Jak jste na tom vy? Kupujete raději rovnou velké balení, i když třeba nevíte, jestli vám daná kosmetika bude sedět? Nebo si stejně jako já raději kupujete podobné výhodné sady, které vám umožní vyzkoušet větší množství produktů, ale v menším balení? Jakou sadu jste zkoušeli naposledy? Budu se těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešní den je to ode mě už úplně vše. Jako vždy doufám, že se vám článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Přeji vám krásný zbytek týdně a nádherný prosluněný víkend, s pozdravem - Vaše M.

1 komentář:

Instagram