MAKEUP REVOLUTION LONDON LIP TOPPERS: LUXURIOUS & EXQUISITE

Krásnou neděli vám všem! Opět se budu odkazovat na poslední nákupy za měsíc březen, kde jsem se vám zmiňovala o tom, že už příliš často nenakupuji značku MAKEUP REVOLUTION. Taky jsem se zmiňovala o tom, že veletrhy byly poprvé spojené v jeden velký a že jsem dost ráda, protože poslední podzimní veletrhy byly celkem tragédie. A v tu chvíli mi došlo, že od posledního Interbeauty veletrhu mám vlastně připravený článek o lip topperech, který se mi úplně ztratil ve všech konceptech, které mám rozepsané a LIP TOPPERY se tak nikdy na blogu ani na mém instagramu neobjevily. Byly to jediné kousky, které jsem si z podzimního veletrhu odnesla a musím říct, že svůj vlastní článek si opravdu zaslouží, protože pro mě byly opravdu velkým překvapením a částečně taky objevem. Objevem, který stál krásných 140 Kč a k dostání byl ve třech odstínech. Ze tří jsem já vybrala dva a musím říct, že třetí stříbrný mě ani trochu nelákal. My se ale pojďme teď konečně po půl roce podívat na zbývající dva, které mě vzaly hned na první pohled.
"Lip toppery" jsou pro mě jen dalším názvem pro lesky na rty, které se liší pouze v tom, že jsou na rozdíl od jiných lesků na rty víc třpytivé a v mnoha případech třeba holografické a odvážnější. Nejsem, nebo jsem spíš do téhle doby nebyla, velkým fandou třpytivých lesků a proto jsem se pořád neodvážila kupovat nějaké drahé varianty. Tyhle limitované lip toppery ale stály pouze 140 Kč a jejich nádherné balení mě prostě nadchlo a k nákupu zlákalo. Nejsem si jistá, jestli je můžete sehnat i drogérii Rossmann, kde se dají některé produkty této značky koupit, ale stoprocentně je můžete sehnat na e-shopu ZDE a to za stejnou cenu 140 Kč. Toppery jsou součástí kolekce JEWEL COLLECTION, která mi přijde díky svému balení vyloženě luxusní. Součástí téhle kolekce jsou tři lip toppery a také rozjasňovače, které s lip toppery mají hezky ladit a doplňovat se. Ladí i společným balením, všechna víčka jsou nádherně třpytivé v krásné zlaté, rose-gold a stříbrné barvě.
Celkově je balení krásné, má tvar pětiúhelníku a mně osobně nějakým způsobem připomíná krásný křišťál. Částečně je to těmi ostrými hranami, ale samozřejmě to dělá i krásné třpytivé víčko a celkově průhledná část se třpytivým vnitřkem. Musím se ale přiznat, že bych byla radši, kdyby bylo balení menší a tak i skladnější. Přijde mi celkem veliké na to, že je uvnitř pouze 4.5 ml, což není moc v porovnání s jinými produkty na rty a to i napříč touto značkou. Je ale hezky lehké, takže pokud ho do kabelky přeci jen dáte, rozhodně vám rameno dolů nestrhne. Aplikátor je pěnový a řekla bych, že tak středně velký. Je plochý a díky úzkému hrdlu na balení na jeho bocích zůstává hezky dostatečné množství lesku, které pokryje tak akorát celé rty. V neposlední řadě se mi líbí i to, že lesky nemají absolutně žádnou parfemaci potažmo tedy ani chuť, což nevyčítám nikdy u žádné značky, ba naopak. Některé značky to tak přehání, až je to nepříjemné.
Ze tří nabízených odstínů mě nejvíc uchvátil odstín LUXURIOUS, který má naprosto nádherné rose-gold balení a taky na pohled naprosto krásnou rose-gold barvu. Základ je růžový, ale v lehkém růžovém základu je neskutečně velké množství zlatých třpytek, které pro mě ale bohužel zrovna tenhle odstín dělají asi až moc výrazným. Přijde mi, že kromě zlatých třpytek jsou v topperu ještě úplné mikro třpytky barvy zelené a žluté, které potom odstínu, myslím jako celku, spíš škodí. Na druhou stranu se dá nanést lesk jen lehounce a třpytky potom nejsou na rtech tak moc výrazné a zelená tolik "neprokukuje" na povrch. Je pro mě tentokrát strašně těžké barvu popisovat, tak doufám, že vám budou o to víc stačit dnešní fotky, na kterých jsem se snažila barvy nijakým způsobem neupravovat a nafotit je na denním světle opravdu takové, jaké jsou. EXQUISITE je o hodně přirozenější a musím říct, že nakonec ho mám ráda ještě mnohem víc, právě proto, jak jemně na rtech vypadá. Je víc studený, popsala bych ho spíš až ledově, protože v bílém základu jsou kromě malých růžových třpytek ještě malilinkaté světle modré, které ho dělají opravdu studeným. Jestli si v něčem připadám jako Elsa z Frozen, což je pohádka, která právě u našich neteří nejvíc letí, je to právě tenhle kousek.
Objevem roku jsou pro mě třpytivé lesky celkově, ne jen toppery téhle značky, protože jsem netušila, jak nádherné mohou vlastně na rtech být, ale tyhle kousky do objevů zařazuju především proto, jak příjemné na rtech jsou. Absolutně mi nejde do hlavy, jak je možné, že ačkoliv obsahují lesky tak strašně moc třpytek, třpytky nejsou na rtech absolutně cítit. Můžete to zkoušet jak dlouho budete chtít, ale na rtech neucítila ani jednu jedinou třpytku, což je přesně to, co mi na těchto kouscích naprosto vyhovuje. Samozřejmě je nutné upozornit na to, že výdrž není nijak skvělá, jsou to přeci jen lesky, takže se za chvilku olížou, rozpustí v nekonečném množství pití a jídla a ze rtů se prostě vypaří. Já ale tyhle toppery teď prostě používám pokaždé, když mám náladu na něco extra a pokud i vy jednou za čas oceníte "extra", pak určitě toppery kupte taky. Zrovna zítra mám jednu takovou extra událost, ucházím se totiž o pozici make-up artistky a zítra mě čeká poslední kolo pohovorů, kde se dozvím finální verdikt. Tak mi držte palce, ať to zvládnu. Pro dnešek už je to ode mě vše, mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M. 

5 komentářů:

  1. Farbičky sú krásne a ako topper na rúž niekde na festival to bude pecka :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú naozaj skvele, ale ja osobne by som si ich asi nekúpila. Budem veľmi rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nijak extra mě to nezaujalo, ale odstíny jsou pěkné :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. obaly sú nádherné :) ale neviem si ich na perách predstaviť..mohla si pridať foto :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat

Instagram