FENTY BEAUTY BY RIHANNA: BOMB BABY MINI SET, STUNNA LIP PAINT, MATTEMOISELLE PLUSH LIPSTICK

Krásný čtvrtek vám všem! Vzhledem k tomu, že prodloužený víkend jsem strávila napůl v práci a napůl rodinnou pohodou, nestihla jsem dopsat nedělní článek a místo psaní článku narychlo jsem se rozhodla, že si v neděli naordinuji prosluněné a hlavně rodinné volno. Rovnou jsem si ale řekla, že ve čtvrtek vás musím odměnit nějakou velkou peckou a nemohla jsem zvolit žádnou jinou, než..No, podívejte se sami! Řeknu vám, už dlouhou dobu mě žádná značka nezaujala tolik jako FENTY BEAUTY BY RIHANNA. Opravdu všechny produkty do jednoho se mi líbí, všechny do jednoho bych ráda vyzkoušela a v momentě, kdy se značka v Americe poprvé objevila, jsem hltala každé video, které se na youtube objevilo. Dovedete si jistě představit moje nadšení, když značka konečně dorazila i do naší Sephory a vzhledem k tomu, co teď píšu vám jistě došlo, že jsem okamžitě musela alespoň pár produktů této značky vyzkoušet. Počkala jsem si na slevu 15%, která mi občas poštou přijde a hned jakmile se tak stalo jsem pořídila všechno, co mě uchvátilo na první pohled. Je ještě velká spousta věcí, které chci od této značky vyzkoušet, ale dnes se podíváme alespoň na ten zlomek, který už doma mám. 
Značka je mi opravdu neskutečně sympatická svým obrovským výběrem odstínů. Byla to vlastně první značka, která na trh přišla s až neuvěřitelným množstvím odstínů a postupem času dokonce svou barevnou škálu ještě rozšířila. Není divu, že Rihanna se zaměřila právě na tenhle problém, který se v parfumériích (o drogériích ani nemluvě) vyskytoval. Ona sama je tmavší pleti a jistě dřív musela mít problém s výběrem správného odstínu. Líbí se mi, že její značka pokrývá naprosto všechny a to bez výjimky. Všechny produkty jsou k dostání hned v několika odstínech a barevných variantách, které budou sedět prostě a jednoduše všem. Kromě toho má celá řada pro mě naprosto neskutečné balení. Nádherné, nápadité, ale i přesto jednoduché, neskutečně kvalitní, praktické. Nemohla bych ho vychválit víc. I samotné krabičky, ve kterých je produkt zabalený je hezké a velmi kreativní a mladistvé. Lepší balení by vážně Rihanna nebo spíš její tým nemohl vymyslet. 
Jako první se vrhneme na sadu miniaturek, ze které jsem při nákupu byla nadšená asi nejvíc. Už v minulém článku jsem vám zmiňovala, že miniaturky produktů nakupuju velice ráda, protože za zlomek ceny můžu vyzkoušet, jaký produkt je a jestli by mi vyhovoval i v klasickém balení. Navíc mám doma tolik kosmetiky, že velká balení málokdy spotřebuji a tak mi miniaturky prostě vyhovují víc. Tahle sada BOMB BABY MINI LIP AND FACE SET je momentálně na e-shopu vyprodaná, ale věřím, že bude zase brzy naskladněná, protože jsem si všimla, že je velmi oblíbená. Vy v ní najdete malý lesk na rty Gloss Bomb v odstínu Fenty Glow a rozjasňovač Killawatt Freestyle Highlighter v odstínu HuStle Baby. Rozjasňovač má naprosto úchvatnou rosegold barvu, hází nádherné zlatavé odlesky a je přesně podle mého gusta. Pokud bych si měla vybrat nějaký odstín, který bych používala navždy, byl by to přesně ten. Samotný rozjasňovač a jeho "formula" mi ale vůbec nesedla. V prvních hodinách nošení je sice nádherný, dá se navrstvit až do metalického efektu, ale po pár hodinách na tváři zbudou prakticky jen třpytky a to není zrovna šálek mojí kávy. Rozhodně znám rozjasňovače, které mají větší výdrž a raději sáhnu po nich. Plné balení mě tedy neláká. Zato lesk na rty - to je opravdová bomba! Malinko lepí, ale vzhledem k jeho neskutečné výdrži jsem ochotná to přežít. Dělá nádherný šťavnatý efekt a rty vypadají opticky větší a neskutečně "juicy". Tohle je přesně ten lesk, který musíte mít doma!
Nebyla bych to já, kdybych nepořídila alespoň jednu tekutou rtěnku STUNNA LIP PAINT LONGWEAR FLUID LIP COLOR. Pokud mě už nějakou dobu sledujete a čtete moje články, pak víte, že tekuté rtěnky jsou společně s tvářenkami a bronzery mými nejoblíbenějšími produkty, které testuji snad nejradši. No a tyhle Rihanniny jsou momentálně poměrně dost vyhlášené, takže nebylo o čem. Měla jsem velká očekávání a musím říct, že všechna očekávání byla naplněna. V první řadě musím zmínit atypický aplikátor, který je ve tvaru přesýpacích hodin, ale vršek je zkosený. Neskutečně jednoduše se s ním pracuje a vzhledem ke správnému zkosení se s ním hezky rty vyplňují, ale i vykresluje jejich tvar. Jak už název napovídá, je rtěnka opravdu hodně tekutá. Svou lehounkou texturou mi dost připomíná rtěnky HUDA, ale tahle na rozdíl od těch HUDA na rtech drží jak přibitá. Nošení je příjemné, protože je opravdu lehounká a na rtech není vůbec cítit. Nevysušuje, nijak nežmolkuje. A tu absolutně skvělou pigmentaci můžete vidět na poslední fotce se swatchem. Plného krytí docílíte jen jednou vrstvou a jedním namočením aplikátoru hravě zvládnete přetřít i spodní i horní ret. Rtěnka stojí krásných 570 Kč, cože je na Sephoru hodně příjemná cena. A tenhle nádherný nahý odstín Unbutton seženete ZDE
Jako malý dáreček k nákupu jsem dostala ještě miniaturku (ano, zase jsme u těch miniaturek) rtěnky MATTEMOISELLE PLUSH MATTE LIPSTICK. Přiznám se, že sama bych jí asi nikdy nepořídila, protože na klasické rtěnky, ať už krémové nebo matné, příliš nejsem a zpravidla je už nepořizuji. Jsem ale neskutečně ráda, že jsem mohla zrovna tuhle vyzkoušet, protože jsem se zamilovala. Pigmentace je neskutečná. Opět odkazuji na swatch dole, tahle pigmentace je jen po jednom tahu rtěnkou! Textura je hezky sametová, takže na rtech je rtěnka opravdu příjemná. Je sice oproti té tekuté na rtech cítit a nutno podotknout, že se lehce obtiskává, takže je třeba si v průběhu dne dávat pozor a třeba ji poupravit. Ze rtů ale mizí poměrně rovnoměrně a ještě zanechává takový stain efekt, takže jsou rty obarvené i po několika hodinách. Nevím, jaké budou některé světlejší odstíny, protože já dostala výrazný fuchsiový odstín Candy Venom. Celkově je ale rtěnka k dostání hned ve 24 odstínech a to jak v nějakých nahotinách, tak i v hodně netradičních odstínech jako je modrá, zelená nebo třeba černá. Za 470 Kč ji pořídíte ZDE.
Při prvním nákupu jsem pořídila i make-up, který sice můžete vidět na fotkách, ale na jeho recenzi si ještě chvilku počkáte. Na ten totiž plánuji samostatnou recenzi i s jeho malým korektorovým bratříčkem, který jsem pořídila jako odměnu za přijetí do nové práce. I o té vám v jednom z příštích článků povím něco víc, ale prozatím mlčím jako hrob. Suma sumárum jsem ze značky nadšená, až na rozjasňovač, který mě tolik neuchvátil, jsem ze všech produktů doslova a do písmene hotová. Ceny jsou přívětivé, výběr odstínů je obrovský a všechny kousky jsou nějakým způsobem zvláštní a jiné. Já prostě MUSÍM vyzkoušet nové bronzery. Stihla jsem se už na pár odstínů podívat v Sephoře na Václaváku a swatche mi na ruce držely až do večerní sprchy, takže není o čem - budou moje. Už jste něco od Rihanny zkoušeli, nebo vás spíš víc baví její hudba než její make-up? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešní den se už loučím. Doufám, že se vám dnešní velká recenze líbila a že tu se mnou zůstanete i do té další. Prozatím ale přeji krásný zbytek týdne a hezký prosluněný víkend. S pozdravem - Vaše M. 

3 komentáře:

  1. Rihanně nesmírně fandím a Fenty Beauty překonala všechna moje očekávání. Není to další rádoby kvalitní značka, která se během chvíle z prodejních pultů vypaří, ale naopak vypouští jednu bombu za druhou! Nejsem sice úplně cílovka některých produktů, ale vyzkoušela jsem zatím například Flyliner linky na oči a ty jsou opravdu na jedničku.

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle značce jsem slyšela, ale zatím jsem nic nezkoušela :-) ale ráda bych :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram