BECCA x KHLOÉ KARDASHIAN BFFs BRONZE, BLUSH & GLOW PALLETE

Krásný čtvrtek vám všem! Někdo je miluje, někdo je nenávidí, ale prakticky úplně všichni na tomhle světě je znají. Spousta sleduje jejich životy každou neděli, možná si i přeje žít jejich život nebo je naopak absolutně odsuzuje a stalkování jejich života mu přijde jako zbytečnost. Řeč je o světově známých sestrách Kim, Kourtney a Khloé Kardashian. Já rozhodně patřím mezi ty, co je naprosto zbožňují. Je to takové moje malé tajemství nebo teda spíš věc, kterou nikde nerozebírám, protože v mém okolí se nikdy nesetkám s úspěchem, ale já Kardashianky absolutně zbožňuju! Nebudete se tedy absolutně divit, že když česká Sephora oznámila, že paletka MADE WITH LOVE BY KHLOÉ, kterou ve spolupráci se značkou BECCA právě Khloé Kardashian uvedla na trh, byla jsem jako u vytržení a nemohla se dočkat, až tu svou pořídím i já. Paletka byla téměř okamžitě vyprodaná a tak se mi podařilo jí ulovit až při druhé vlně naskladnění, ale hned jakmile se mi dostala do ruky, absolutně jsem se zamilovala! Dnešní článek bude celý o ní a já věřím, že se zamilujete i vy. Paletka je stále skladem a pokud jí budete chtít pořídit, seženete jí exkluzivně na e-shopu Sephora.cz 
Paletka, nepaletka, Khloé je jednoznačně společně s Kourtney mou nejoblíbenější sestrou. Vtipná, upřímná a věrná. Věrná svým názorům, svým partnerům, ale především, věrná své nejlepší kamarádce, za kterou by (soudě podle toho, co je prezentováno na soc. médiích) dala ruku do ohně. Právě s nejlepší přítelkyní Malikou Haqq tuhle paletku vytvořily a to hned ve dvou barevných variantách. MADE LOVE WITH KHLOÉ  je varianta, kterou jsem zvolila já. Můžete ale pořídit taky MADE LOVE WITH MALIKA, to je o něco studenější a taky o něco tmavší verze. Paletkami to ale nekončí. Tyhle dvě totiž vydaly hned celou kolekci, která se skládá ještě z dalších čtyř rtěnek a rozjasňovacích písmenek, které slouží jako rozjasňovač, ale troufnu si říct, že spíš pro tmavší typy pleti. Já jsem se kromě paletky zamilovala právě do rtěnek a určitě bych v budoucnu chtěla nahé kousky pořídit. Pořád se ale držím, krémové rtěnky tak často nepoužívám a tak by to pro mě byl čistě jen sběratelský kousek a asi zatím nejsem ochotná utratit 7 stovek za jednu rtěnku, která mi bude jen sedět v šuplíku. 
Musím říct, že co se balení týče, je absolutně a naprosto perfektní. Troufnu si říct, že je to to nejhezčí balení, které doma celkově mám, protože splňuje všechny moje požadavky. V první řadě je nádherné na pohled. Krásná zlatá barva, která není příliš žlutá, takže nevypadá křiklavě nebo vyzývavě či lacině. Obrovské zrcátko uvnitř, které je opravdu hezky použitelně, drží v poloze, ve které ho necháte, takže ideální na cesty a na nějaké rychle líčení vlastně úplně kdykoliv. Na vrchu paletky je nádherné srdíčko a nemůžu si pomoct. Pořád mi připomíná nějaký klíč, který prostě vložíte do truhly a "voila", otevře se vám poklad. Možná to tak bylo i myšleno, možná je to metafora pro ten největší poklad - přátelství, které celou tuhle kolekci vlastně vytvořilo. Design paletky je podle mě perfektní a líbí se mi i samotné odstíny, které jsou v paletce vystouplé. Nádherné mramorování na tvářenkách vypadá taky pěkně, já jsem prostě naprosto spokojená.
Mimo hezký vzhled se mi líbí i názvy jednotlivých odstínů, které ke Khloé patří a celkově jí vystihují. První z odstínů je Soft Focus Highlighter GLOW UP. Nádherný, barvou podle mě celkem klasický, zlatý/champagne odstín. Dělá ale nádherný finish, který se dá vrstvit, takže je poměrně multifunkční a univerzální. Lehkou rukou se dá nanést přes celý obličej jako takový pudr, který vám pleť hezky přirozeně rozjasní. Na vystouplá místa obličeje - lícní kosti apod. pak můžete nanést ještě další vrstvu. Vrstvením se dá docílit až metalického efektu, který já osobně nosím jen jednou za čas, takže mi možnost vrstvení naprosto vyhovuje. Obě dvě tvářenky FIERCE a FABULOSITY Radiant Blushes jsou tvářenky, které tvářím dodají hezký lesk, protože mají opravdu takový "radiant" finish. První odstín je o něco světlejší brosková a díky zlatému mramorování je ještě o malinko víc rozjasňující. Druhý odstín je tmavší a malinko víc do růžova, ale pořád se jedná o krásnou broskvovou, která hází nádherné, ale pořád jemné zlaté odlesky. Odstíny jsou nádherné samostatně, ale i zamíchané dohromady. Já jsem prostě a jednoduše zamilovaná. 
Posledním kouskem je KOKO BRONZE Satin Matte Bronzer, což je upřímně označení, které příliš nechápu. Něco, co je matné, podle mě nemůže být zároveň i saténové a stejně tak je to u tohohle bronzeru, který mě prostě a jednoduše připadá matný. Má hezký odstín, který je pro mě perfektní na celkové bronzování obličeje. Je teplejší, takže na konturování jako takové používám něco jiného, ale na komplexní bronzování obličeje je perfektní. Celkově mě paletka dostala a moje srdce zaplesalo už při prvním použití. Všechny pudry mají nádhernou máslovou konzistenci, krásně se roztírají, při vrstvení nedělají žádný pudrový efekt, obličej nevypadá nijak přepudrovaně, protože produkty se hezky díky svojí máslovitosti vpijí do pleti. Výdrž je celodenní a to u všech pudříků. 
Já jsem prostě nadšená. Samozřejmě budu i nadále kupovat levnější a dostupnější kosmetiku, ale pomalu zjišťuji, že konkrétně u produktů na tvář se vyplatí trochu šetřit a pak zainvestovat do něčeho dražšího, protože ten efekt a výdrž a pigmentace se opravdu liší. Becca mě ale nepřekvapila, jestli už můj blog odebíráte nějakou dobu, pak víte, že jejich rozjasňovače patří mezi moje absolutně nejoblíbenější. Paletka není výjimkou a určitě to bude hlavně v létě můj největší parťák na cesty. První cestu spolu podnikáme právě dnes. Odjíždím s přítelem do Veselí nad Lužnicí oslavit dvouleté výročí našeho vztahu do krásného (zatím jen podle fotek) wellnessu v jednom z místních hotelů. Pokud chcete sledovat, jak se nám tam společně líbí, sledujte můj osobní instagram (michaelanikker), kam určitě budu v průběhu pobytu přidávat fotky a videa. Pro dnešek se už tedy loučím. Jako vždy doufám, že se vám dnešní článek líbil a že se mnou zůstanete i do toho dalšího. Přeju vám krásný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. Mějte se krásně, s pozdravem - Vaše M. 

4 komentáře:

  1. Velmi krásný kousek a navíc ty odstíny jsou využitelné pro všechny :-) ach mé kosmetické srdce plesá :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje plesalo hned jakmile jsem otevřela balíček! Je to opravdu nádhera! :)

      Vymazat

Instagram