RECENZE: YVES ROCHER GRAND ROUGE ELIXIRS - TEKUTÉ RTĚNKY

Krásnou neděli vám všem! Slíbila jsem článek ve čtvrtek, ale bohužel mi to spousta pracovních povinností nedovolila a tak se hlásím až dnes a samozřejmě se moc omlouvám. Jak jistě spousta z vás ví, mám starší sestru. Ta se zajímá o nehty, gelové laky, vlastně laky všeho druhu, ale dekorativní kosmetikou je téměř "nepolíbená". Je pravda, že díky bezchybné pleti ani make-up nepotřebuje a díky přirozené kráse se nemusí vlastně líčit vůbec. V čem si ale libuje, to je pečující kosmetika, kterou na sebe patlá, co se pamatuju. Krémíčky, masky, gelíčky pod oči, a podobně - to je její. A co si pamatuji, vychvaluje především značku YVES ROCHER, která je podle mě její nejoblíbenější. Já jsem jí upřímně zkoušela jen párkrát a to ještě za dob, kdy jsem si pořádně nedokázala udělat názor na jednotlivé produkty a tak jsem se rozhodla, že tuhle značku prozkoumám pořádně právě teď. Já jsem pochopitelně začala kosmetikou dekorativní a rovnou se vrhla na jeden z mých nejoblíbenějších produktů a to tekuté rtěnky YVES ROCHER GRAND ROUGE ELIXIRS. Při příležitosti prvního nákupu jsem si také zařídila členství v Yves Rocher klubu a dost mě překvapily i výhody, které s sebou tohle členství nese. Kromě vstupního dárečku v podobě řasenky a všemožných slev jsem taky dostala kartičku, na kterou sbíráte razítka za svoje nákupy a na konci každého vyplněného řádku vás opět čeká nějaký z malých či větších dárků.
Překvapená jsem byla také ze služeb, které Yves Rocher nabízí. Vůbec jsem nevěděla, že ve větších prodejnách je možné se kromě klasického poradenství objednat také na některé procedury jako je depilace obličeje nebo například i těla. Dál nabízí Yves Rocher také péči o tělo, kde můžete podstoupit například orientální péči, zeštíhlující péči, proceduru nazývající se "uvolnění", kde se asistentky postarají o blahodárnou relaxaci těla a také o procedury spojené s péčí o obličej. Zatím jsem neměla příležitost se na některou z procedur zapsat, ale určitě tak v dohledné době udělám, protože mě zaujaly jak názvy, tak také ceny, které vůbec nejsou vysoké. Klíčem ke zdravé pleti je koneckonců (mimo jiné samozřejmě) také odpočinek a relaxace a tu evidentně vybrané salóny nabízí a každá z nás se občas potřebuje nechat někým opečovávat. Pokud ale nemáte žádnou z prodejen blízko, nezoufejte. Zboží můžete zakoupit i na jejich e-shopu (odkaz ZDE), kde pořídíte i rtěnky, o kterých si povíme dnes.
Balení je naprosto úchvatné. Jednoduché, ale zároveň luxusně vypadající, to je přesně podle mého gusta. Spodní část je průhledná, takže je hezky vidět barva a uzávěr i nápisy jsou rosegold - tedy růžovo-zlaté. Vespodu je nalepený název odstínu a nahoře na víčku je vyrytý znak značky, což mi přijde jako krásný detail, který oceňuji u každého balení. Trochu mě jen mrzí, že jsou odstíny jen očíslované, mám radši, když si značka dá práci s vymyšlením nějakého opravdového názvu, který se potom jednodušeji pamatuje a rozhodně je nápaditější než jen obyčejné číslo. Překvapilo mě, že v tak skladném a malém balení je 7 ml samotné rtěnky, což ještě o cca 1 ml více, než je v běžných baleních jiných tekutých rtěnek. Není to samozřejmě pravidlo, ale většinou je množství spíš menší, to je určitě další velké plus pro značku YR. Ačkoliv v poslední době radši používám kosmetiku bez parfemace, z parfemace u těchto rtěnek jsem úplně nadšená. Obě rtěnky voní a i chutnají jako žvýkačky Hubba Bubba, a ačkoliv je to paradox, protože jsem samozřejmě jako dítě žádný make-up ani rtěnky nenosila, tyhle rtěnky mě vždycky do dětství vrátí právě díky úžasné vůni. 
Oba dva odstíny, které jsem pořídila jsou tmavší, než na které jste u mě asi zvyklé či zvyklí. Obvykle se držím spíš při zemi u nahých odstínů, koneckonců i poslední článek o tekutých rtěnkách se tuším týkal světlých a hnědých odstínů. Tentokrát jsem se ale rozhodla, že vyzkouším tyhle tmavší barvy a to hlavně proto, že se mi ze světlých žádný extrémně nelíbil. Všechny odstíny jsou hodně do růžova, což není zrovna šálek mojí kávy a do budoucna bych si určitě přála rozšířit škálu odstínů, protože výběr není až tak veliký a pro mě je prostě nedostačující. Nedostačující je asi špatně zvolené slovo, prostě jsem si jen tentokrát nevybrala, ale je to samozřejmě jen o osobních preferencích každé z nás. Já mám radši hnědé odstíny, které zrovna v této nabídce nejsou. Když už ale nenosím hnědé a nahé barvy, vždy sahám po těch tmavších a ty, které se mi líbily nejvíc můžete vidět právě v dnešním článku. Odstín 106 je ten tmavší a fialovější z obou kousků. Označila bych ho za klasický temný "vampy" odstín, který ve tmavším prostředí vypadá až černě. Rozhodně je to barvička pro make-upové odvážlivce. Já jsem si víc oblíbila odstín 112. Ten je podle mě o hodně nositelnější, nádherně cihlový a naprosto unikátní - posuďte samy. 
Jestli jsou tyhle rtěnky ty nejlepší tekuté rtěnky, které jsem kdy zkoušela? To bohužel nejsou. Rozhodně to ale jsou jedny z nepříjemnějších rtěnek, které jsem kdy na rtech měla, díky jejich úžasně sametové textuře, která na rtech téměř není cítit. Než jako tekuté bych je spíš popsala jako pěnové, možná dokonce až plyšové rtěnky, které sice nemají tu největší výdrž, ale na rtech jsou hodně příjemné a zbytečně je nevysušují. Vyšvihnout bych chtěla obzvlášť jejich úžasnou pigmentaci, která se jen tak nevidí. Hezky rovnoměrně se nanášejí, což u takhle tmavých odstínů zpravidla není úplně běžné. Nezasychají úplně, což jde samozřejmě ruku v ruce s tím, že se snadno obtisknou a výdrž proto není až tak milionová. Značka sice slibuje 12 hodin v perfektním stavu, ale mně v perfektním stavu rtěnka vydrží pouze do chvíle, kdy se napiju prvního pití a sním první jídlo. Konturka samozřejmě výdrž prodlouží a obzvlášť u těchto tmavých kousků bych její použití doporučovala, protože jinak mají tendenci se lehce rozpíjet kolem rtů. 
I přes tyhle nedostatky jsem si ale opravdu rtěnky oblíbila, až tak je mi textura na rtech příjemná. Já jsem se navíc v poslední době zamilovala do jednoho z korejských trendů, na které je tato rtěnka prostě perfektní! Nanáším rtěnku pouze na střed rtů a do stran ji pouze roztírám, takže potom mají rty takový ombré efekt a mně se to u takhle výrazných odstínů prostě líbí víc. Myslím si, že potom rtěnka není právě až tak výrazná a na první pohled nebije do očí. Už jste někdy tenhle trend zkoušely? Já se snažím neustále s make-upem experimentovat a vzhledem k tomu, že "K-beauty" je teď všude kolem nás, naprosto mě jejich trendy pohltily. Stejně tak mě pohltila značka Yves Rocher, kterou teď na blogu budete nejspíš vídat častěji. Pro dnešek už je to ale ode mě už úplně vše. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Pro dnešek už ale přeji hezký zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne. S pozdravem - Vaše M. 

4 komentáře:

  1. Ty odstíny jsou moc pěkné :-)

    Dekorativku jsem od YR moc nezkoušela.


    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí musím taky teprve pořádně prozkoumat, rtěnky mě celkem překvapily! :)

      Vymazat

Instagram