PÉČE O TĚLO: RITUALS COSMETICS - THE RITUAL OF AYURVEDA

Krásnou neděli vám všem! THE RITUAL OF AYURVEDA aneb rituál, který si dopřávám ve vaně a díky kterému relaxuji. Jestli je něco, co doopravdy potřebuju k životu, je to alespoň jednou týdne vana, ve které úplně vypnu, na obličej si dám masku, pustím nějakou hudbu a dám si minimálně hodinku plnou relaxace a odpočinku. K tomu mi už několik let pomáhá značka RITUALS COSMETICS, kterou jsem si velice oblíbila od té doby, co jsem poprvé našla dárkovou sadu po vánočním stromkem. Tuhle menší sadu AYURVEDA BALANCING TREAT jsem dostala od sestry svého přítele, která se opravdu trefila a udělala mi tímhle dárečkem neskutečnou radost. Já se konečně dostala ke zkoušení téhle řady a rozhodla jsem se, že tentokrát se o ní podělím i s vámi. Vy sadu můžete pořídit kromě kamenných prodejen, kterých je po České republice 13 i na e-shopu a to za 550 Kč. A jestli za to stojí? Na to se pojďme společně podívat právě teď. 
Přirozená krása díky vnitřní harmonii - to je heslem pro tuto červenou řadu, pro kterou je typická vůně indických růží, mandlového oleje a himalájského medu. Tahle konkrétní sada navíc obsahuje ty největší bestsellery, které celkově značka nabízí. Skládá se ze sprchové pěny, sprchového oleje, tělového krému a suchého oleje na tělo i vlasy. Suchý olej NATURAL DRY OIL FOR BODY & HAIR kolem mě vychvaluje každý, kdo ho kdy vyzkoušel a byla jsem na něj z celé sady asi nejvíc zvědavá. Sice zvědavá, ale přiznám se, že i dost skeptická. Nepoužívám oleje na tělo, protože jsem si vždycky myslela, že budu zbytečně mastná po celý den, že si zašpiním oblečení, že si budu připadat nechutně a prostě mastně. Chyba! Opak byl pravdou a olej mě opravdu hodně překvapil. Trvá zhruba minutu, než na pokožce zaschne, ale přitom nechává pokožku nádherně hydratovanou a hebkou. Tělo i vypadá hezky, protože ačkoliv na omak není pleť mastná, pořád vypadá úžasně projasněně a naolejovaně. Obzvlášť v létě bude podle mě olej nádherný a můžu ho doporučit všem! 
Další věcí, kterou jsem si zamilovala je sprchová pěna HARMONIZING FOAMING SHOWER GEL. Všechny sprchové pěny momentálně zažívají velký boom, spousta značek s nimi přichází na trh a i já jsem si je pomalu, ale jistě zamilovala. Líbí se mi ta pohodlnost, kterou mi pěny přináší. Vím, že je to naprostá maličkost a zhýčkanost a pro někoho asi i zbytečnost, ale mě baví, že nemusím tu pěnu sama vytvářet jako u obyčejných sprchových gelů, protože se prostě sama udělá už v momentě, kdy zmáčknete aplikátor. Ušetří to pár vteřin, já vím, ale je to pro mě něco, co v poslední době opravdu vyhledávám. Navíc je to pro mě zároveň i pěna na holení, protože má stejnou texturu jako moje oblíbené pěny na holení od Baley. Z takového jemného gelu se sama udělá pěna, která opět pokožku dělá krásně hebkou. 
Sprchový olej NURTURING SHOWER OIL mě zase tolik neuchvátil, protože u něj se přesně dostavil ten efekt, kterého jsem se bála u suchého oleje. Mám pocit, že mám po něm pleť spíš ucpanou než čisťounkou z vany/sprchy a cítím se po něm celá mastná, špinavá a opravdu především ucpaná. Přijde mi, že všechny póry na pokožce se mi kvůli oleji ucpou a stejně se po něm musím umýt ještě nějakým dalším gelem nebo právě před chvilkou zmiňovanou pěnou. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, ale samostatně bych si ho určitě nekoupila. Posledním produktem je tělový krém BALANCING BODY CREAM, který já používám spíš pouze na ruce, protože na tělo je pro mě opravdu lepší suchý olej. Navíc, vzhledem k tomu, že je tohle menší balení, ráda ho tahám v kabelce a obzvlášť v tomhle větrném počasí mám ruce suché permanentně. Mít takového malého pomocníka v kabelce je tak celkem nutnost a tenhle je na to perfektní. 
Sada mě nadchla úplně celá a ačkoliv sprchový olej nejspíš daruji kamarádce, zbytek si opravdu užívám a ráda zase nějaký další produkt této značky vyzkouším. Tahle vůně je krásná, ale na těle mi až příliš připomíná skořici, kterou mám spíš spojenou se zimou, Vánocemi a celkově zimními měsíci. Na jaro a léto chci spíš pořídit nějakou víc svěží vůni a samozřejmě budu ráda, když mi v komentářích nějakou další doporučíte. Kromě svěžejší vůně si také od této značky brousím zuby na nový rozjasňující krém proti vráskám, který mě, přiznám se, poprvé nejvíc zaujal svým naprosto úchvatným balením, ale vzhledem ke zvyšujícímu věku je rozhodně na místě nějaký krém proti vráskám začít preventivně používat. Taky chci vyzkoušet plastickou masku PLASTIC FANTASTIC, která mi přijde neskutečně hravá a zajímavá. Už jste masku nebo jakýkoliv jiný produkt téhle značky doma měli? A pokud ano, jaký byl? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře a doufám,ž e se vám dnešní článek líbil. U toho dalšího, s pozdravem - Vaše M.   

5 komentářů:

  1. kozmetiku Rituals som si v poslednej dobe veľmi obľúbila :) zatiaľ mám skúsenosť iba s radou Dao a Sakura, ale určite postupne poskúšam viaceré :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do značky taky zamilovala. Konečně jsem pořídila i tu plastickou masku zmiňovanou právě v tomhle článku, tak bude recenze zase brzy. Řadu Sakura chci taky určitě vyzkoušet, děkuji za tip. :)

      Vymazat
  2. To věřím, ta vůně musí být velmi příjemná :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám :-) tahle řada se mi líbí!! :-) Ale zatím jsem od téhle značky nic osobně nezkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale rozhodně vypadá zajímavě :) Bohužel ji ale asi zkoušet nebudu, protože si v různých olejích na pleť úplně nelibuju. Na druhou stranu, třeba na zklidnění pokožky po tomto si myslím, že by to mohlo být opravdu dobré. Jak ale píšu, nezkoušela jsem, takže je to jen moje domněnka na základě toho, co jsem se dočetla z tvé recenze :)

    OdpovědětVymazat

Instagram