RECENZE: L.A. COLORS EYESHADOW NUDE PALETTE

Krásnou neděli vám všem. V jednom z předchozích článků jsem vám ukazovala svojí první část "black friday" nákupů z e-shopu ABSOLUTE COSMETICS a slíbila jsem vám, že v příštím článku se můžete těšit na další paletku z celé Beauty booklets kolekce. Tentokrát je to paletka očních stínů L.A. COLORS EYESHADOW NUDE PALETTE, kterou jsem pořídila téměř bez přemýšlení, protože podle mě prostě neutrálních paletek není nikdy dost. Stejně jako předchozí paletky tvářenek a rozjasňovačů i tahle stojí nádherných 169 Kč. Paletka rozjasňovačů mě naprosto nadchla. Tvářenky ale už takovým zázrakem nebyly a tak jsem byla ohromně zvědavá, jak obstojí tahle paletka devíti očních stínů, kterou můžete koupit ZDE a to hned ve dvou barevných variantách. Líbí se mi, že značka přišla na trh jak s paletkou neutrální, tak také s hodně barevnou a poměrně unikátní. Já jsem spíš ten typ, co se drží s líčením při zemi, takže jsem pořídila jen NUDE variantu. Pokud jste ale paletku pořídili v té druhé, určitě mi dejte vědět do komentářů, jak jste s paletkou spokojené.
Nebudu vám lhát, všechny paletky mě hlavně na první pohled zaujaly svým holografickým balením a ani tato není výjimkou. Holografické balení se mi obzvlášť v poslední době začalo dost líbit a to mě přitom taková ta první vlna všech jednorožců úplně minula. Samozřejmě se v extrémně nízké ceně odráží to, že balení není nijak luxusní, je to prostě jen kartonový obal, ale musím říct, že je na tyhle poměry balení bytelné. Jako u předchozích paletek mi chybí zrcátko, ale to nějak za tu stovku přežiju a použiju prostě zrcátko jiné.  
Dohromady má paletka devět stínů a to čtyři matné a 5 třpytivých. Abych pravdu řekla, na fotkách na e-shopu mě paletka zaujala moc, ale po otevření jsem tak nadšená nebyla. Mám radši teplejší paletky, tahle je taková neutrální až studená až na jeden stín, který se vlastně k celé paletce tak nějak nehodí. No, první dojmy byly určitě rozpačité. Poté jsem se do paletky pustila a musím vám hned na začátku říct, že to je bohužel celkem propadák. První odstín se sice tváří matně, ale sem tam je v něm nějaká třpytka, takže na víčku hází saténové odlesky. Sice vypadá vanilkově, ale po nanesení je to úplně ledová bílá a já pro takovou barvu prostě při každodenní rutině nenajdu využití.  Druhý odstín je celkem fajn, ale stejně jako ostatní třpytivé stíny, není to vůbec žádná hitparáda. O nějaké "metaličnosti" se vůbec nedá bavit, jen tak se jako lehce ani ne třpytí, prostě jen lesknou. U třetího odstínu se mi líbí to, že se dá v klidu použít i na obočí, ještě třeba společně se stínem v poslední řadě. V tom zase musím paletku pochválit, alespoň na tohle se dala použít. 
Druhá řada začíná na pohled podle mě nejnádhernějším odstínem, který bych rozhodně milovala z celé paletky nejvíc. JENŽE! Tenhle odstín bohužel vůbec není pigmentovaný a to ani při mokré aplikaci, prostě nikdy. Nedokážu barvu přenést ani na prst, ani na štětec a už vůbec ne na samotné víčko. Rozhodně největší propadák z celé paletky. Odstín přímo uprostřed je opět matný a jak asi víte, je to přesně barva, kterou vyhledávám nejčastěji. Úplně stejnou barvu dávám do záhybu víčka většinou i při "no make-up" dnech, abych jen malinko prohloubila pohled a bez takového stínu si život nedokážu představit. Bez tohohle z paletky ale bohužel opět ano. Stín je až moc suchý a na víčku prakticky vůbec nedrží. To bohužel platí o všech matných stínech z paletky, na víčko se nepřichytí a to se můžu snažit jak chci. Černá vypadá spíš jako taková hodně špatná šedivo-hnědá, no prostě katastrofa. 
Myslím si, že za podobné peníze se dá i v drogérii sehnat nějaká paletka, která poslouží mnohem víc a tuhle bych bohužel nedoporučila ani nějaké začátečnici. Výdrž stínů je příšerná, pigmentace dost podprůměrná. Tím, že to vlastně nejsou ani pro mě klasické odstíny a paletka je celá spíš studenější, její používání mě absolutně nebaví a rozhodně mě neláká ještě někdy paletku použít. Stíny se stejně slévají do sebe a prakticky pak na víčku vypadají všechny dost podobně. Lucka z GettheLouk před nedávnem dělala recenzi na, podle ní, nejhorší paletku u nás. Já si myslím, že jsem bohužel našla jednu ještě horší. 
Mrzí mě to, protože jinak mám značku ráda, vždycky mě překvapí svou kvalitou, vzhledem k nízké ceně, ale tentokrát to bylo pořádné šlápnutí vedle a paletku doporučit v žádném případě nemůžu. V poslední době se čím dál tím častěji utvrzuji v tom, že do kosmetiky se prostě vyplácí investovat. Na blogu samozřejmě dál budu recenzovat cenově dostupnou kosmetiku, ale sem tam už sem zařadíme taky kosmetiku dražší, protože té začínám přicházet na chuť pořád víc a víc. Ze zmiňovaného e-shopu Absolute cosmetics to bude například značka Gerard Cosmetics, kterou jsem chtěla vyzkoušet už pěkně dlouho a já mám teď konečně pár prvních kousků doma. Určitě ale hodlám pořídit i další produkty L.A. COLORS. Například make-upy mi tu jedna z vás doporučovala a tak už se do nich musím vrhnout po hlavě. Je ještě něco dalšího, co podle vás musím vyzkoušet i já? Jako vždy se budu těšit na všechny vaše komentáře, ale pro dnešek se již loučím. Vám přeji krásný zbytek víkendu a u dalšího článku, s pozdravem - Vaše M. 

2 komentáře:

  1. Líbí se mi obal paletky :) obsah taky není špatný, ale mám raději, když je v paletce více matných stínů.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram